Razer vai Logitech

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Pekken 21.04.2008.

1. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no niin nyt on semmonen vaihe mielessä että kumpi tekee parempia peli hiiriä Razer vai Logitech joo logitech tekee hienoja langattomia hiiri ja oon kyllästyny siihen kun pitää aina lataa sitten tuli mieleen että razer tekee langallisia hiiri jotka on hyvi peli hiiriä jotenka menin sen puolelle sitten tuli että kumpi on parempi langaton vai langallinen ? niin että kumpi

Razer Deathadder vai joku logitechin langaton hiiri ? kumpi teidän mielestä on parempi valmistaja pelaamiseen ?

2.  
  3. R0uta

R0uta Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos pelaamiseen hiiren haluat niin langallinen on silloin ehdoton, sillä varsinkin FPS peleissä langattomalla on hirveä pelata sen viiveen takia. Razer ja logitech ovat kumminkin ihan hyviä, razer ehkä vielä enemmän "pelaajan valinnaksi" brändätty merkki. Hiiressä kuitenkin tärkeintä tarkkuuden lisäksi on miten se istuu omaan käteen, ei se minkä merkkinen se on. Kannattaa kokeilla liikkeissä omaan käteen eri hiiriä jos mahdollista.

Razerilta ainakin DeathAdder ja Copperhead ovat hyviä ja Logitechilta MX518 ja G9. Itselläni on Microsoft sidewinder, joka on muuten loistava mielestäni mutta ei sovi kaikille suuren kokonsa takia, Itsellänikin on hieman vaikeuksia käyttää hiiren sivupainikkeita.

4. Yottabyte

Yottabyte Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    no mulla on deathadder, eikä vois parempaa toivoa, tää on täydellinen =). Sopii käteen niin hyvin kun ikinä voi ja tarkkuus on todella hyvä. Langattomia hiiriä ite vierastan kauheesti, enkä huoli semmosta millään, tarkkuus ja teho kärsii helposti kun ei oo niitä johtoja, eikä se oo kiva ku patterit loppuu kesken pelisessoiden. Seki vielä että langattomista hyvistä hiiristä saa kyllä maksaa, tää deathadder on parasta vastinetta rahalle. Otetaampa kaks aika samantasosta hiirtä, niin deathadder ja G5, joka maksaa joku kakskybää enemmän. Razerilla on kyllä parempi hintalaatu suhde mielestäni, mutta en tiä sitten että mitä logitechin käyttäjät tykkää razereista kun ei ole tottuneet.

Tulipa epäselvä viesti :p

5. gothet

gothet Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen Razer Diamondbackin kannalla. Halpa, hyvä ja näppäimiäkin on tarpereeksi. Mutta valinta on sinun.

6. kaiasp

kaiasp Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kummatkin olen omistanut ja,näin suhteellisen isokätisenä ainakin suosin Razeria(Enää en merkkiä vaihda).

7. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo siis mulla on aina ollu tää ärsyttävä logitech jonka kaikki hiiri suunilleen pitää laitailla ja nyt vois kyllä meinaa vaihtaa vaikka merkkiä ja ostaa sen Razer DeathAdderin ja laittaa vaikka postiin koska tää oon muutenki rikki tää nykynen hiiri joten laitan sen postiin

8. apilas

apilas Guest

Lukaisitko jo nämä edelliset keskustelut?

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/579185

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/464494

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/457347

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/553303

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/620854

Hiirimarkkinat muuttuvat niin hitaasti, ettei hiukan vanhoja keskusteluja kannata epäröidä lukea. Noista selviää paljon muutakin kuin vain Logitech vs Razer. Esim. langaton vs langallinen, paljon hiirimatto asiaa ym. tarpeellista tietoa :)

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.04.2008
  9. luf3i

luf3i Guest

Hyvä valinta.. Itsellä on diamondback iha hyvä tää mut ei oikee käteen istu hyvin, mutta kaveril deathadder nii kokeillu sitä sopii loistavasti käsi ja saa olla aika iso käsi jos on liian pieni ^^

10. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  11. Yottabyte

Yottabyte Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    luulempa että voittaa

12. Jyrsis

Jyrsis Regular member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    itellänim ollu logitech mx-700 kohta 2v ja hyvin on piisannu, tiedän tiedän SE on hännällinen hiiri mut en mie oo ainakaan mittään hiton viivettä siinä...

13. apilas

apilas Guest

Eikös tuo ole hännätön?

Kun patskut simahtavat niin vaikea kuvitella, että hiiri pelaa silloin täysin moitteetta :)

14. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  15. P_p_ntori

P_p_ntori Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ehdottomasti langallinen ja sitten vaa kauppaan kokeilee mikä noista edellämainituista hiiristä sopii parhaiten omaan käteen. Itse käytän tuota Logitechin langallista MX518 möhköä ja olen ollut tyytyväinen. Itseasiassa minulla on tuota kyseistä mallia 2kpl pöytäkoneessa ja läppärissä.

16. Yottabyte

Yottabyte Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  17. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onko JImss store hyväki paikka? vai huono ? koska en haluu et siinä kulee monta viikkoa et yks hiiri tulee paikalle

18. OOIE

OOIE Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itelläni on Logitech MX518 ja olen siihen erittäin tyytyväinen.

19. M0rti

M0rti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  20. Pekken

Pekken Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26