1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Pelihiiri hakusessa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mikaeli26 25.08.2007.

1. Mikaeli26

Mikaeli26 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Moroo!!

Niin elikä olisin uutta hiirulaista ostamassa kun vanha rotta heittelee välillä minne sattuu, ei ole kivaa se :/ . Ite ostaisin jomman kumman:
    Logitech G5 http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid=1&cid=12&gid=207&sgid=20706&vid=&pcode=910-000094&whid
    tai
    Razer Copperhead, Tempest Blue http://www.jimmspc-store.fi/tuote/RZ-2000B?t=false
    tai
    Razer Copperhead SK-Gaming Edition (jos jotain oleellista on tuohon "perus" copperheadiin) http://www.jimmspc-store.fi/tuote/RZ-ED001?t=false
    niin mikä noista kandee ostaa vai onko muita hyviä vaihtoehtoja lisää.

myös uusi matto rotalle olisi hyvä kun ei tuo vanha rätti ole hyvä, Funcin mattoja suosittelivat tietoasemalla,kuinka hyviä ne on? maton hinta olis hyvä olla alle 30e

by the way, olen lukenut yhden vähän vanhemman ketjun pelihiirist ja siellä ruettiin kiistelemään optisen ja laser hiirin välillä, ja EN HALUA TUOTA KINASTELUA TÄNNE.
    Kiitos vastanneille!!!

Viimeksi muokattu: 25.08.2007
  2.  
  3. Devenec

Devenec Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. schnappi

schnappi Guest

Mulla on kanssa tuo G5. sattuu minunkin käteen mainiosti. aina tietty kannattaa mennä kauppaan ja kokeilla sitä hiirtä miten se käteen sattuu...
    mulla hiiren kanssa Everglide Titan matto... ihan ok yhdistelmä :D

5. 643000

643000 Guest

Jep, allekirjoitan äskeisen. Ja mullakin on muuten G5 ja hyvä hiiri onkin! ;)

6. RiQQ

RiQQ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Täällä on sitten neljäs G5 omistaja :D
    Todella hyvin on pelittänyt ja istuu hyvin käteen. Hiirimattona on Razer Mantis Speed ja hyvin luistaa ;)

7. tohveli_

tohveli_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja viides. :)
    En ole joutunut kertaakaan katumaan ostosta, istuu käteen kuin unelma.

8. Mikaeli26

Mikaeli26 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tai sitten logitch on palkannut teidät kehumaan sitä :D . no ei vainenkaan. itekin koklasin sitä tietoasemal ja sopi mun kuoraan mut toi razer ois kiikaris sen tähen ku se on halvempi ja pirun pal nätimpi. et onko kellään niist kokemuksia, niitäkin ois kiva kuulla, ku tuntuu menevän ton G5 ylistämiseks koko roska :D .

9. RiQQ

RiQQ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei tässä mitään ylistellä, mutta eikö se aina niin oo et oma hiiri paras hiiri ;)
    Itte aattelin kyllä ostaa ton Razerin DeathAdderin kun tä G5 taitaa mennää veljen koneelle.

10. Mikaeli26

Mikaeli26 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onko nyt todettava niin että logitechin G5 rocks ja Razer sucs? Eikö kellään oikeasti ole kokemuksia noista Razerin hiiristä!!?? Niistä ois todella mukava kuulla mielipiteitä. No entäs sitten noi hiirimatot, eri matoist ois myös mukava kuulla lisää ja millanen matto olis hyvä tohon tarkkuus ja peli tarkotukseen.

11. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    http://www.peliplaneetta.net/artikkelit/836/
    Tuossa peliplaneetan hiirimattotesti. Noissa matoissa on vähän se että jotkut sopivat paremmin optiselle ja jotkut laserille. Mulla on tuo Qpad CT med glidz ja se sopii aika passelisti MX518:lle.

12. bullet91

bullet91 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itellä ollu razer copperhead ja ulti-mat original kaks vuotta ja hyvin on toiminu. en voi muuta ku suositella tätä. sopii vasen ja oikeakätiselle

13. HorZor

HorZor Guest

Testistä puuttuvat Steelpadin lippulaivat Steelpad S&S ja Steelpad 4D, jotka ovat saaneet paljon kehuja.

14. matpaa

matpaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Menet kauppaan ja otat sen kumpi sopii paremmin käteen.
    ... ei niissä oikeasti ole eroja ;)

Paras hirimatto on tavallinen A4 liuska.
    Paperin kuidut antaa optiselle hiirelle sopivasti varjoja.
    Lisäksi se on halpa, helposti saatavilla ja vaihdettavissa.

15. osckari

osckari Guest

Ja hiiren tassut menee pilalle. =)

16. muuli123

muuli123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on tommonen Razer DeathAdder hiiri ja voin sanoa et se on mun mielestä hemmetin hyvä, ku sain käteen ni tuntu ehkä hieman omituiselta(varmaan johtu kyllä siitä et edellinen hiiri oli joku halpa ja paljon pienempi) mut sitte ku käytin sitä vähän aikaa ni alko tuntuu loistavalta :) Voin suositella kyllä tätä :D ja on vielä halvempi kuin G5. Melkein varmuudella sanon että tässä ja G5 ei huomaan mitään suurempia eroja.

17. 643000

643000 Guest

Mä kävin justiinsa verkkokaupassa ja ostin Allsopin 5€ hiiri maton ja voin sanoo, että ihan hyvältä tuntuu ainakin sourcea pelatessa

18. antt1la

antt1la Guest

Allsop mullakin ja toimii G5 kanssa ;). Onko Razereis painoruuveja?

19. schnappi

schnappi Guest

G5 mulla pieni ero on razeriin.. mutta molemmat on hyviä hiiriä!
    G5 ei ole huonompi... ite vaan tykkään hiukan painavammasta hiirestä.

antt1la: jos tarkotat painoja niinku G5 nin ei ole...

[OFF] Muuli saako tossa razerissa muutettua tota tarkkuuta niinku G5 että saa ite määrittää ne tarkkuudet? kun siinä on valmiina 450,900,1800DPI ja en saannu muutettua noita??

(G5:ssä laitettu mulle 1000,1600,2000 DPI) [/OFF]

20. Mikaeli26

Mikaeli26 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tulihan niitä razeriin liittyviä kommentteja ku vähän potkii :D . joo pittää kahtoa ny ku joskus jaksais raahautua tietoasemalle (ku se on valitettavasti ainut mahollinen paikka josa voi testata:/ ) mut on tää kyl pirullinen valinta ku tosa copperheadissa on noi näppäimet ite mahollist ohjelmoida, g5 ei oo tota ja sit taas g5 sopii varmast mun hirmu isoon kouraan ja siin on toi painon säätö jota ei sit oo copperheadis ellei rupea tekemään jottain omapatenttia, mut sitten taas copperhead on halvempi ja nätimpi. ota siit sit selevää.

no mikä on tavallinen a4 liuska? joku vanha keittiö rätti vai? ei millään pahalla mut tohon en jaksa uskoa.
    ite ajattelin ostaa konkun näistä:
    Sniper
    Gamma Pad
    Steelpad 5L
    oisko noista mihenkään. ne on kalliita mut mää olen kyllä valmis sijoittamaan jonkin verran ulkonäköön ja siihen et ois viel suht koht hyvä.

21. muuli123

muuli123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyl mä saan ihan hyvin noita muutettua :D

Jaa tämä sivu