1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Paras pelihiiri?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi JonneImmo 27.10.2007.

1. JonneImmo

JonneImmo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pitäs ostaa uus hiiri ja aattelin et kyselenpä toisten mielipidettä mikä on paras pelihiiri? hinta/laatu suthteelta,-/+ hiiristä..tämmöstä,laittakaa kommenttia!

2.  
  3. schnappi

schnappi Guest

logitech G5
    Halvemman luokan hiiri olis MX518 joka on myös mahtava hiiri!

(mun mieli pide!)

4. umpSh

umpSh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hieman erikoista väittää G5-mallia parhaaksi, kun testit ja käyttäjäkokemukset kertovat päinvastaista. Lasertekniikan ongelmana on negatiivinen kiihtyvyys, eli kursori/tähtäin ei liiku yhtä pitkää matkaa liikutettaessa hiirtä todella nopeasti - pintaa lukeva sensori ei siis pysy käden liikkeessä mukana.

Laadukkaat optiset mallit, kuten MX518 ja Diamondback, ovat huomattavasti parempia nopeatempoiseen pelikäyttöön.

5. Raquzz

Raquzz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    -tuplat-

Viimeksi muokattu: 27.10.2007
  6. Raquzz

Raquzz Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse voin suositella Razer DeathAdderia.

7. Bagoonga

Bagoonga Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DeathAdder on kyllä omaan käteen sopinut parhaiten ja on todella tarkka nopeassakin liikkeessä. Plussana vielä erittäin komea ulkonäkö.

8. CoB92

CoB92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    deathadder on omien kokemuksieni sekä testien mukaan tarkin hiiri mitä tällä hetkellä löytyy markkinoilta

9. schnappi

schnappi Guest

Joten kirjoitin viestiini "mun oma mielipide"
    En voi minkää että parhaalta mun käsissä G5 tuntuu.

Deathadder on veljelläni ja se on samoissa G5:den kanssa minun käsissäni. Miinusta DA:lle siitä että hiiren nopeuden (Dpi:n) muutto lennosta ei oikee toimi kun tuo nappula on hiiren alla. :/

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 27.10.2007
  10. pseDe

pseDe Guest

osta g9 jos on rahaa. Valmistaja ilmoittaa 3200dpi ja tuo 5 hiiren sisäisen profiilin vaihtaminen on kätevä. Hiiressä on myös herkkyydensäätö.

Metkun arvostelu

11. CoB92

CoB92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    metkun arvostelu ei ole mitenkään virallinen siinä mielessä että siinä ei hiiren suorituskykyä testata.. ja vaikka dpi olisikin 3200 niin on siinä silti laser moottori jossa on (kunnes toisin todistetaan) negatiivistä kiihdytystä

12. juunas11

juunas11 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Deathadder ehdottomasti.

13. pseDe

pseDe Guest

Sanoinko missään vaiheessa että se on virallinen millään lailla?
    Kunhan linkitin artikkelin hiirestä.

Kyllä se on ihan varteenotettava vaihtoehto vaikka siinä negatiivista kiihtyvyyttä olisikin.

Tuo mousecoren "virallinen" testikin tämän vuoden tammikuulta että eiköhän ne laserhiiretkin siitä ole kehittynyt.

Edit: Niin ja threadihan kysyy parasta pelihiirtä, mikä hiiri on "testien mukaan tarkin". Mielestäni G9 hiiren profiilien vaihtelu ja tuntuma kädessä tekevät siitä hyvän pelihiiren.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.10.2007
  14. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Miksi sitä profiilia pitäisi lennosta vaihtaa?
    Deathadder on kyllä pätevä hiiri, varsinkin kun rumat teinivalot saa kätevästi sammutettua.

Viimeksi muokattu: 28.10.2007
  15. pseDe

pseDe Guest

Ei pidäkkään mutta onhan se ihan kätevä.

Ei tässä mitään valoja edes ole, paitsi nuo senssiä ilmaisevat 3 pientä pistettä.

Eikä tässäkään mitään epäpätevää kyllä ole.

16. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kätevä mihin?
    1 profiili on ainakin minulla riittänyt.
    Kyllä ne 3 senssiä ilmaisevaakin pistettä ovat valoja, miksi helvetissä pitää kaikkia blingbling valoja edes laittaa?
    Negatiivistä kiihtyvyyttä voitanee pitää vikana, ja ehkä kallista hintaa.

17. opaaliola

opaaliola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minä voin suositella DeathAdderia, on kyllä hyvä hiiri!

Kannattaa kokeilla eri vaihtoehtoja käytännössä, sillä joku hyvä ei välttämättä sovi juuri SINUN käteesi.

18. pseDe

pseDe Guest

on siinä deathadderissakin valoja, kyllä ne tästäkin saa sammutettua.

Negatiivistä kiihtyvyytä, olettaen että sitä tässä on, ei edes huomaa. Mua ainakaan haittaa paskaakaan että joku tiedemies saa tän lagimaan jonku ½mm jossain laboratorio olosuhteissa, silti tää on helvetin hyvä hiiri.

Varmaan se deathadderkin ihan hyvä hiiri joo, mutta ei sitä kannata pitää ainoana varteenotettavana vaihtoehtona vaikka sä vannotkin sen nimeen AD foorumeilla.

joo onhan se hinta miinuksena, eikä näitä valoja todellakaan voi "blingbling" valoiksi sanoa.

Tuskin oot ees koittanu tätä hiirtä?

Mä oon koittanu death adderia enkä sano että se on paska, mutta tää on mun mielestä parempi.

19. Sephi7

Sephi7 Guest

MX518 Ehdottomasti. Se on paras hiiri mitä maa päällään kantaa. Ollut itellä jo jokusen vuotta eikä ole kertaakaan pettänyt. Hinta on jossain 50e paikkeilla. Suosittelen ehdottomasti.

20. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Enpä ole kokeillut G9 hiirtä, 45e vs 79e eron vuoksi en sitä edes harkinnut.
    Kaikissa laitteissa pitäisi olla optiona virta yms. valojen sammutus, turhaa häiritsevät esim. elokuvaa katsellessa.

21. Noooooob

Noooooob Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    itse olen todella paljon pitänyt Mx518 pelihiirestä sisältää herkkyyden säätimen edes- taaksepäin näppäimet (netissä hyödylliset ei erikseen tarvitse painaa edellinen tai seuraava) hieno ulkomuoto, ja myös sovelluksen vaihdin näppäimen.
    TODELLA kätevä pelaajalle kuin pelaajalle.

Toiset on tottuneet hitaampaan hiiren ja toiset nopeempaan joten sen voit valita herkkyyden säädin nappuloilla kätevästi.

Itse suosittelen MX518

Viimeksi muokattu: 22.12.2007

Jaa tämä sivu