1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

viestiketjujen sulkeminen

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi temple69 01.05.2009.

  1. EeroKakko

    EeroKakko Active member

    Liittynyt:
    14.05.2008
    Viestejä:
    1,272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 21.09.2009
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Kaikkiin sulkemisiin on aina joku syy, IMO -- modejen suhteen luottoni on aikalailla rajaton, homma on pelannut sen verran hyvin, sen verran monta vuotta.

    Lähinnä moittimista voisi antaa vähän siitä, että mode ei noissa esiinnostetuissa jutuissa ole pistänyt viimeiseksi viestiksi "suljettu, tuplaketju" tms merkintää. Tai **skan otsikon suhteen pyyntöä otsikon fiksaamisesta ennen sulkemista.

    Mutta kokonaiskuvassa nuo ovat aina pieniä kauneusvirheitä, kun katsoo sitä duunin määrää, mitä jampat hoitavat viikkotasolla -- ja suht hyvää tasoa, joka on saatu pidettyä forumeilla lähes 10 vuoden ajan.
     
  4. juuSOS

    juuSOS Regular member

    Liittynyt:
    27.09.2006
    Viestejä:
    751
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täysin (120 %) samaa mieltä...

    Mitä koko foorumia lyttäämään pienten 'pummausten' takia. :)
     
  5. 79atanos

    79atanos Regular member

    Liittynyt:
    20.05.2008
    Viestejä:
    1,945
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Joo, siis ilman muuta homma toimii hienosti eikä muuten mitään valittamista ole, mutta tosiaan nuo em. ketjujen sulkeminen noinkin mitättömien pienten asioiden takia ottaa vähän kyllä pannuun. Tosiaan se muistutus/varoitus olisi ollut ihan riittävä, ketjujen sulkeminen noissa tapauksissa on "vähän" yliampuvaa...

    Muuten ei moderaattoreiden toimissa ole moittimista :)


    Edit
    Voisin melkeinpä jo lyödä vetoa että kohta on tämäkin lukossa:
    http://keskustelu.afterdawn.com/t.c..._volume_information_kansio_c_juuressa-801763/


    Edit2
    No tuon ketjun lukottamiseen ei sitten kauaa mennyt... Nyt v**** oikeesti, eikö tosiaan tälle voi tehdä mitään??? Tämähän karkoittaa kohta jo käyttäjiä pois tältä foorumilta!

    Kuka uskaltaa tunnustaa olevansa vastuussa näistä lukotuksista?
     
    Viimeksi muokattu: 23.09.2009
  6. Viljis

    Viljis Regular member

    Liittynyt:
    12.12.2008
    Viestejä:
    1,188
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    48
    J:llä alkava.. kun ei ole tähän aiheeseen kirjoittanut vielä? :D
     
  7. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    Jaahas, tällänenkin.

    Ikävä tuottaa teille pettymystä, yksikään noista ketjuista ei kuulosta tutulta ja minulla on tapana kirjoittaa syy miksi suljen ketjun, toki jokin noista voi ollakkin syystä tai toisesta minun sulkema. Tapa ilmoittaa sulkemisen syy on ollu jo 4 vuotta.

    Noihin huhti-touko-kesä ketjuihin voin sanoa jo suoraan ettei ole minun tekosiani, olin viime lokakuusta alkaen pienellä virkavapaalla ja palasin aktiivisesti takaisin ~reilu kuukausi siten, mutta kiva että nick muistetaan :)

    edit: pistin idlaaville moderaattoreillemme yv:tä tästä ketjusta.
     
    Viimeksi muokattu: 27.09.2009
  8. Khauron

    Khauron Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    1,112
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Edellinen lukotus menee minun pikkiin. Syynä se että haulla olisi löytänyt apua ja huutaminen otsikossa. En vaan ehtinyt / jaksanut / viitsinyt kirjoittaa syytä. Sorry. Täytyy alkaa itse kirjoittamaan syytä ja pistää oma kirjoitus aina viimeiseksi.
     
  9. 79atanos

    79atanos Regular member

    Liittynyt:
    20.05.2008
    Viestejä:
    1,945
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Jees, noniin, nyt alkaa kuulostamaan paremmalta, kiitos :)

    Eli tosiaan olisi kyllä hyvä, että lukotuksissa kerrottaisiin selkeästi lukotuksen syy jotta tällaisilta viestiketjuilta vältyttäisiin jatkossa. Ja sitten tosiaan toivomus ettei noita ketjuja noin hanakasti lukotettaisi, sillä newbiet eivät voi postata vanhoihin ketjuihin kysyäkseen joitain täsmentäviä tietoja ja ovat näin pakotettuja luomaan uuden ketjun.

    Ja kuten jo aiemmin totesin; vaikka ne otsikon isot kirjaimet voivat ollakin ärsyttäviä, niin ei se kyllä täytä lukotuksen kriteereitä, pelkkä muistutus riittää kyllä ihan hyvin.
     

Jaa tämä sivu