1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Varmennevirhe, ota yhteys...

Viestiketju S60 -ohjelmat -osiossa. Ketjun avasi exumer 26.01.2011.

  1. exumer

    exumer Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koitan asentaa nokia 5230:ni GPSP nimistä emulaattoria. Asentaessani saan virheraportin ''Varmennevirhe, ota yhteys sovelluksen toimittajaan''. Asetuksissa on laitettu, että voi asentaa ilman varmenteita tai jotain nettitarkistuksia.

    Sitten etin tietoa googlesta ja löysin ''Freesign'' nimisen ohjelman, jolla itse ''allekirjoitin'' (en tiedä termiä) sovelluksen ja koetin asentaa sitä uudestaan. Nyt pääsin jo asentamaan ja asennuspaikan valintaan asti. Sitten tuli ''Pyydettyä sovelluksen käyttö ei ole myönetty''. Tässä vaiheessa tuli seinä vastaan. Mitä itse tutkin löytyi jotain ihme sivuja joille pitäisi tarjota IMEI numeroa, mutta näin noviisin silmiin koko homma vaikutti aika hämyiseltä. Onko näin?

    Miten pääsen tämän ongelman ohi? Kaverilla kyseinen GPSP omassa puhelimessaan joka on Nokia, mallia en tiedä.

    Kiitos mahdollisista neuvoista näin etukäteen.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Joko ohjelman varmenne on vanhentunut, tai puhelimen päivämäärä on väärä. Kannattaa kokeilla ohjelmistopäivitystä.
     
  4. exumer

    exumer Member

    Liittynyt:
    24.07.2007
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei toiminut ohjelmistopäivityksen jälkeenkään. Muita vinkkejä? : (
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Eipä taida ainakaan minulla olla:( Jos kerran olet valinnut asetuksista "ohjelman asennus" kohtaan "kaikki".
     
  6. Argetlam

    Argetlam Regular member

    Liittynyt:
    13.11.2008
    Viestejä:
    161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    GPSP yrittää käyttää jotain puhelimen toimontoa, joka oletettavasti mahdollistaa ohjelmiston muokkaamisen, johon Nokia ei ole lupaa myöntänyt. Toisin sanoen voit asentaa GPSP:n vain hackatuille puhelimille. Tämä auttaa, minä en tämän enempää, sillä se on kielletty täällä ;)
     

Jaa tämä sivu