1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uusi puhelin max 500€

Viestiketju Sony Ericsson - Keskustelu -osiossa. Ketjun avasi turohe 26.03.2012.

  1. turohe

    turohe Member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei pistänyt silmään tämän hintaluokan uutta puhelinta hommaamassa-ketjua. Eli oon suunnitellu tässä jo jonkun aikaa että hommaan uuden älypuhelimen.

    Hinta saisi olla maksimissaan 500€. Käyttöjärjestelmänä suosisin androidia.

    Kertokaa hyviä vaihtoehtoja ja mielellään käyttökokemuksia. Tällä hetkellä vahvimpana kiikarissa on tuo Sony Xperia S (Arvostelu: http://blog.androidsuomi.fi/2012/03/arvostelussa-sony-xperia-s-pelinavaus/).

    Mikä olis semmonen hyvä paketti tällä hetkellä?
     
    Viimeksi muokattu: 26.03.2012
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Toi Sony vaikuttaisi aika hyvältä kännykältä! Sen saa päivitettyä vielä Android 4.0 versioon, joka parantaa käyttöliittymää entisestään. Toinen vaihtoehto voisi olla SGS2. Tosin kohta tulee SGS3 malli, joten SGS2 mallin ostaminen ei ole kovin järkevää.
     
  4. tuburbia

    tuburbia Member

    Liittynyt:
    08.03.2012
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ostitko tuon sonyn? itse miettinyt samaa ostaisiko tuon paremmalta näyttää ainakin kuin s2 esim
     
  5. turohe

    turohe Member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo kyllähän tuo tuli ostettua. Onhan tuo ihan hyvä puhelin ja paranee varmasti vielä kunhan saavat sen ICS:n tehtyä tuohon. Näyttö on kyllä mielestäni erinomainen ja erittäin tarkka. Miinuksena voisi mainita akun kesto, ics varmaan parantaa sitä.

    http://murobbs.plaza.fi/taskumuro-p...-mobiililaitteet/851500-sony-xperia-s-16.html

    Tuolla on lisää keskustelua paljon tästä puhelimesta. Jos kiinnostaa kysellä niin saat enemmän vielä käyttökokemuksia kysellä.
     
  6. tuburbia

    tuburbia Member

    Liittynyt:
    08.03.2012
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu eikun mietin että tuo olisi hintalaatusuhteeltaan varmaan paras vaihtoehto näistä : samsung galaxy s2, samsung galaxy nexus , samsung galaxy note. ja tuo note olisi kyllä aika iso ja tuo s2 taas aika vanha.
     
  7. turohe

    turohe Member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    85
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo kyllä se on joko tuo Xperia s tai Nexus. Kaverillani on tuo Nexus, mutta mielestäni sony on kätevämpi ja ainakin näyttää paremmalta. Kamerahan tuossa on ihan huippuluokkaa.. Joten eiku sony vaan tai sitten Galaxy S 3 tai HTC one S tai X...
     
  8. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Samsung Galaxy S3 olisi tämän hetken paras Android puhelin, mutta se maksaa reilusti yli 500 euroa. Itse ostin kyseisen mallin ja olen ollut siihen tyytyväinen.
     

Jaa tämä sivu