Ollaanhan täällä keskusteltu näistä päivityksistä ja sub/srt tekstisyksistä, mutta sillon kun hommasin soittimen (4067k) niin ennen mitään päivitystä soitin luki sekä srt että sub tekstejä tosin antoi vaan yhdelle riville teksin. Päivityksen jälkeen ainoastaan srt ja sen jälkeen ei ole sub teksteihin saanut tukea... Saakos muuten noita rahoja takas soittimesta anttilassa tai vaihtoa muuhun laitteeseen??
jotenkin viestin muodosta päättelin että 14 päivää ois jo kulunu ostosta. Jos on, niin pääsääntöisesti kaupan purkua pidetään "viimeisimpänä" toimenpiteenä. Mun mielestä ei kannata täällä ihmetellä vaan mennä ihmettelemään sinne anttilaan.
tällainen vastaus tuli Dangaardilta: Hei, Kiitos yhteydenotostanne. Pahoittelen vastauksen viipymistä. Kotisivuillamme oleva päivitys on lopullinen. Tehtaalta ei ole tulossa uutta päivitystä. Päivitys antaa paremman tuen Divx elokuville (DivX5.02) sekä korjaa pari tunnettua ohjelmisto-ongelmaa. Ystävällisin terveisin Dangaard Electronics Finland Oy
Niin juu kertokaa nyt ihmeessä uskaltaako noita Dangaardin sivuilla olevia päivityksiä käytellä? Onko pugeja?
laita vaan päivitys ja jos ongelmia tulee vie soitin takas,Itse kyllä vaihdoin pois ton ja olen todella tyytyväinen philips dvp630/02 soittimeen.Ainaskin näkyy tekstit hyvin, vielä tummalla palkilla!!.
Joo oon kerran tuon soittimen jo päivittänyt sillä Dangaardilta lähetetyllä päivitys levyllä----------->soitin meni palautukseen. Tiedustelen vaan sitä että toimiiko nuo nyt saatavat päivitykset paremmin kun se paska päivitys? Eli onko dolby-nappulan bugi ja muut ongelmat nyt noissa Dangaardin sivuilta saatavissa päivityksissä korjattu? http://www.dangaard.fi/Default.asp?ID=43
Temin muokkaama uus firmis 4067M soittimelle: United 4067M firmware: Tekstitys: -Kolme riviä -kolme fonttikokoa -fonttien värin valinta -Tekstitys aina alhaalla(valign=bottom) Muokattu tiedostoselain pitkille tiedostonimille suomenkieliset valikot (muokattu MTZ V04 elta8883 firmwaresta) http://personal.inet.fi/koti/temi/tiedostot.htm Toimii ilmeisesti myös 4067K soittimella?
Joo eiköhän toimi kun toimii euroline dvx2006:kin tosin ilman etulevyn nappeja. Tähän asti paras firmware kyllä, sääli kun ne tekstit häviää kesken leffaa...
Tuo muokattu firmware toimii ainakin 4067M soittimessa ongelmitta. Johtuu varmaan siitä kun nuo elta 8883 ja united 4067M on melkein yksi ja sama soitin Ainoastaan etupaneeli ja kaukosäädin ovat erilaiset. Omat muutokset: Remote ja Button vaihdettu Lisätty Suomi-valikot vaihdettu Taustakuva
Mahtaakohan tuolla K-mallin soittimen suuremmalla muistilla tehdä sitten mitään noin firmwarepuolta ajatellen?
Suuremmalla muistilla elokuva pyörii sulavammin Esim: M-mallissa muutamassa kohdassa elokuvaa kuva pysähtyy noin 1-2 sekunnin ajaksi. (tosin ei juuri häiritsevästi.) Lisäksi K-mallissa on suurempi Flash-muisti ,joka taas antaa vapaammat kädet firmwaren tekemiseen (Tuo M-mallin firmwaren koko on jo ihan maksimissaan mitä M-mallin soittimeen voi laittaa.)
No toimiiko tuo Temin muokkaama uusi firmis nyt tuossa UNITED DVX4067K soittimessa? Häviääkö tekstit tälläkin firmiksellä kesken leffan, toimiiko kaikki nappulat ja toiminnot kuten ennenkin? Kukaan testannut?
Ei mulla ole ollut tekstien häviämistä M-mallin kanssa (johtuu varmaan Xvid+AC3-ongelmasta) http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/116184
Erittäin todennäköisesti toimii koska kaikki muutkin M-mallin firmikset on toiminut. Periaatteessahan ne on sama soitin. Kaikki K-mallin firmikset ei kyllä välttämättä toimi M-mallissa koska siinä pienempi flash-muisti.
eli uutta infoa sen verran että dvd:lle poltetut divx:ät toimii. Eli tekstit ei häviä. Täytyy vielä vähän testailla
Periaatteessa tuo minun firmware on muokattu United 4067 malliin sopivaksi. muutin siihen unitedit taustakuvan vaihdoin Button-ja Remote-tablen Sekä lisäsin suomenkieliset valikot. Alkuperäinen versio tuosta on: MTZ elta8883 v4 firmware http://mtz.softpedia.com/index.php?option=com_weblinks&catid=74&Itemid=4
temi - entäs toi 3 rivin tekstitys? Montako merkkiä näkyy yhteensä? Onko M-mallissa se dolby-nappula ja toimiiko se tuolla firmiksellä? Onko mitään bugeja?