1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Toimiikos nää teemat (5800)

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Armini 05.03.2009.

  1. Armini

    Armini Member

    Liittynyt:
    27.02.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli täällä voi tehdä itse teemoja kännyköihin. Valmiit teemat tallentuu .sis -päätteisinä tiedostoina. Tein pari siellä ja aloin sitte miettii että toimiikos ne, onko kellää kokemuksia niistä? Ite saan kännyn kohta niin ois kiva tietää, että oonko turhaa tehny. Ja asennetaanko sitte vaan se tiedosto kännyyn vai pitääkö ne kuvatki laittaa joita on käytetty sen tekoon. Nyt siis otsikonkin mukaan kyseessä tuo 5800 musicexpress.
     
  2.  
  3. asator

    asator Member

    Liittynyt:
    06.08.2008
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen itsekkin tehnyt tuolla pari teemaa ja riittää kun siirrät sen tekemäsi teeman puhelimeen, että ei tarvitse siirtää niitä kuvia mitä olet siinä teemassa käyttänyt. Minulla on ainakin toiminut hyvin ne teemat mitä olen tehnyt, mutta itselläni on eri puhelin.
     
  4. Armini

    Armini Member

    Liittynyt:
    27.02.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos. Eiköhän ne sitten toimi tuossakin, samalla periaatteellahan ne varmaan toiminee.
     
  5. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Jos kerran olet jo tehnyt teeman, niin miksi et kokeile sitä? Ja kyllä se toimii kunhan tekee juuri tuolle S60 5th versiolle. 3rd versioiden teemat pääosin toimivat, mutta siellä täällä saattaa olla osia jotka jäävät ilman muutoksia koska niitä ei tuossa vanhemmassa Symbianin versiossa ole.
     
  6. Armini

    Armini Member

    Liittynyt:
    27.02.2009
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietenki oisin jo kokeillu, mutta kuten sanoin, mulla ei sitä puhelinta ole vielä.. :(
     
    Viimeksi muokattu: 08.03.2009

Jaa tämä sivu