1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Puhelimen gps paikannus muka toimiva??

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Mikko_1 21.03.2009.

  1. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Aivan oikein, eli vastasin tuohon "kysyy ohjelman käynnistyessä saako muodostaa verkkoyhteyden. Laitan aina saa." Tämä siis aiheuttaa sen että ohjelma saattaa ladata karttoja ja käyttää datayhteyksiä hyvinkin paljon aiheuttaen turhia kuluja.

    Joten ollaan aivan samaa mieltä siitä että A-GPS kannattaa käyttää koska se tekee elämän paljon helpommaksi eikä maksa paljon.;)
     
  2.  
  3. Tiimoo

    Tiimoo Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Okei no nyt mulle selvisi, olen ollut väärässä käsityksessä. Tosin ei tuosta datayhteyden sallimisesta ole tullut kun n. 1.72€ laskua per kuukausi. Täytyy mulla olla luurissa A-gps käytössä, kun löytää niin nopeasti.
     
  4. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eihän se kalliiksi tule kun A-GPS tosiaan lataa pelkkiä sijaintitietoja muutaman kilotavun edestä, ja sulkee yhteyden kun on löytänyt satelliitit.
     
  5. Tiimoo

    Tiimoo Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo...
     
  6. akumanta

    akumanta Member

    Liittynyt:
    23.03.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nokia puhelin Navigaattorit, eivät toimi vielä valovuosiin täällä Pohjois-Suomessa, olen yrittäny kahta Nokia puhelinta samanlaista humpuukia molemmat. Turhaa eurojen haaskausta
     
  7. Mikko_1

    Mikko_1 Member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    25
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En ole vielä ehtinyt huoltoon puhelinta viedä. Soittelin kuitenkin nokian asiakastukeen, ja sieltä sanoivat, että: "Signaalin heikko saaminen on ihan normaalia!" "Se vaan vie oman aikansa!"

    Voi v***u, mä sanon.

    Eli paskan möivät!

    Vien silti huoltoon, kun tuo kaiutinkin särkee ja valikko jää jumiin joskus.

    Hyvin siis nokialainen toimii! Laatua Suomesta!:D Ja höpö höpö..

    Toinen susi nokialainen jo putkeen. Ensimmäinen oli N70.
     

Jaa tämä sivu