1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ProCaster DVD-002

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi GoofiaX 22.08.2004.

  1. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 21.04.2005
  2.  
  3. olutpullo

    olutpullo Guest

    Moi. Mulla ihan uus ongelma.Oon ORJALLISESTI seurannu tämän ketjun ohjeita ja mun ProCaster/Yamada toimii ku Nissan.Tänään tuli se eka "bugi".Leffa poltettu,textit ja ääni (vissiin kohallaan),mutta ei ole mitään kuvaa miun leffas,EI!Mie en tätä hyväksy.EN!Nyt myö porukalla keksitään ratkaisu.!EIKS NIIN!Periks ei anneta.EIHÄN!!Mulla(kin)on tuo soitin.Firmis "temin"New Age v.15.Perässä lukee viel "OpenMTK".Tänään se sit kävi,ei kuvaa.Kaikki muu kohallaan.Ei oo enää PB:tä,AVI mux GUI sorvattu läpi,kaikki samassa kansiossa,directsubilla aivan taatusti .srt-muodossa.Ei vaan näy muuta ku se "temin"-firmiksen "talvimaisema".Niin ja se purppuranvärinen loota loota siihen sitten jää...Auttakkee
     
  4. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Viimeksi muokattu: 22.04.2005
  5. olutpullo

    olutpullo Guest

    Joo.Kiitos.Resoluutio oli 800x336.Siinähän se "bugi"sitten oli.Osaisko joku viel kertoa/neuvoa,miten sen voi sitten muuttaa.Laittakkaa viel linkki jos jotain ohjetta on täs ketjussa/tai jossain.(On nääs sen verra pitkä ketju,etten sitä äkkiseltään löytäny).
     
  6. |ALibaBA|

    |ALibaBA| Guest

    Itse olen käyttänyt Lidlin vastaavanlaista laitetta, joka toistaa Divx/Xvid leffat. Tekstit toimii .srt muodossa luonnollisesti, mutta eivät näy siinä mustassa kohdassa. Eli miten saisin nuo siihen mustaan kohtaan? Isälleni olen tilaamassa tätä ProCaster DVD-002 verkkokaupasta.. Saako Procasteriin tekstit näkymään siinä mustalla?
     
  7. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    olutpullo
    Tästä ketjusta ei löydy vastausta tuohon ongelmaan.
    Todennäkoisesti leffa pitää pakata uudelleen uuddella resoluutiolla
     
  8. RistoE

    RistoE Regular member

    Liittynyt:
    26.02.2005
    Viestejä:
    277
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olutpullo

    Haluamasi toiminto on nimeltään crop.
    Eli rajaat kuvan 800 levyisestä 720 levyiseen. Tosin menetät sitten tuon 80 pistettä mutta kun teet sen kuvan keskeltä niin menetät vain 40+40. En muista softaa jolla se kätevimmin sujuu mutta eiköhän tuo löydy google:n avulla.

    lisäys: http://www.autogk.me.uk/ taitaa olla se käytetyin?
     
    Viimeksi muokattu: 25.04.2005
  9. mikkou

    mikkou Guest

    Moro vaan kaikille...oon uusikäyttäjä täällä.

    Nyt kun tilasin tuon Procasterin niin mikä firmis siihen kannattaa ensitöikseen pistää? Ja mitä kannattaa ottaa erityisesti huomiion kun konetta päivittää?
     
  10. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joko minun tai MTZ:n firmware kannattaa päivittä soittimeen
    Minun firmwaressa on suomenkieliset valikot sekä erilaiset taustakuvat kuin MTZ:n firmwaressa, muuten firmwaret ovat samanlaiset.
    Päivitysohjeet löytyy minun sivulta (ensimmäisessä päivityksessä ZDVX6600.BIN tiedosto nimetään muotoon zDVX2410.BIN, jotta ProCaster tunnistaisi sen päivityslevyksi)

    Päivityksen aikana soittimen ja kaukosäätimen nappeihin ei saa koskea
    Ja kelkkaa ei saa sulkea kun se aukeaa päivityksen aikana, vain levy otetaan pois.
     
    Viimeksi muokattu: 25.04.2005
  11. mikkou

    mikkou Guest

    Joo päivitys onnistui heti ja hyvältä näyttää. Tekstejä en saanut aluksi toimimaan vasta kun menin DirectSub ohjelmaan ja otin File-->Open subtitle-->Pistin frameksi 23,976-->Convert TO SRT ja sama tekstien nimeksi kuin leffan. Tuo täytyy tehdä täsmällään noin...muuten ei toimi. Ja ainakaan maxellin CD-R levyt eivät suostu toimimaan ellei valitse ,että "Verify data on disc after burning". Mutta muuten soitin toimii kuten pitääkin. Hyvä vehje kun ottaa myös sen huomioon ettei maksanut kuin 80€.
     
  12. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Muutamia ongelmia Xvid leffoissa, mutta helposti korjattavissa
    (kaannattaa tarkastaa nuo ennenkuin kerkeää polttaa elokuvat levylle)

    Packed Bitstream aiheuttaa nykimistä Xvidi:ssä
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/104366
    Mpeg4Modifier Mod ohjelma, jolla voi poistaa packed bitstreamin kaikista kansion sisällä olevista leffoista (ei tarvitse yksitellen poistella)
    http://membros.aveiro-digital.net/nff/mpeg4modifier mod v1.3.1.rar

    Lisäksi Joissakin elokuvissa: Xvid + AC3, tekstit katoavat
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/116184
     
    Viimeksi muokattu: 27.04.2005
  13. RistoE

    RistoE Regular member

    Liittynyt:
    26.02.2005
    Viestejä:
    277
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  14. RekookeR

    RekookeR Member

    Liittynyt:
    06.10.2004
    Viestejä:
    68
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    lupaavalta vaikuttaa
     
    Viimeksi muokattu: 01.05.2005
  15. odie01

    odie01 Regular member

    Liittynyt:
    31.10.2004
    Viestejä:
    299
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mitenkä on soittaako procaster mutkitta myös dvd+r levyjä kun en ole ennen kokillut kun dvd-r levyjä..
     
  16. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Edellisellä sivulla on juttua +/-Levyjen tuesta.
    Suosittelen kuitenkin käyttämään - levyjä, koska ne toimivat varmasti
    paremmin. Minulla on kaikki + levyt toimineet soittimessa, mutta on varmasti valmistajia joiden levyt ei soittimessa toimi.
     
    Viimeksi muokattu: 06.05.2005
  17. anttist

    anttist Member

    Liittynyt:
    03.09.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse käytän lähes pelkästään DVD+R levyjä, koska ne toimivat paljon paremmin polttavassa asemassani (wanha NEC ND1300A). Procasterin kanssa ei ole minkäänlaisia ongelmia näiden levyjen kanssa.
     
  18. fallenpow

    fallenpow Member

    Liittynyt:
    08.05.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmm, itelläni on firmwaren päivityksen kanssa semmonen ongelma.. että kun pitäs odottaa sen kelkan sulkeutumista, niin se ei sulkeudu vaikka odottais kuinka kauan.. sitten kun käynnistän soittimen uudestaan päälle, niin mitään muutosta ei ole tapahtunut.. yllätys yllätys..
     
  19. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onko soitinta päivitetty aiemmin?
    Tuli vaan mieleen sellainen mahdollisuus, että soittimen sisällä olevassa firmwaressa olisi jokin vika.
     
  20. fallenpow

    fallenpow Member

    Liittynyt:
    08.05.2005
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ole päivitetty aikaisemmin, kone toimii aivan normaalisti muuten.. mutta päivittäminen ei kyllä onnistu, ja epäonnistuneen päivityksen jälkeen kone toimii silti normaalisti... Milläs nero versiolla poltit tuon firmwaren??
     
  21. temi

    temi Active member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1,054
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Nero Ultra edition 6.3.1.20
     

Jaa tämä sivu