Testasin juuri 2048x1536 kuvaa ja pikselit menivät sekaisin. Luutavasti tuossa on joku raja pikseleille Kuten myös on elokuvissa (elokuvissa raja 720x576)
Isoja JPEG-kuvia ovat kylläkin. Vähintään 1600x1200 ja 500kt ja siitä ylöspäin. Ihan semmoisenaan cd:lle poltettu kuin ne on Canonin 4.0 megapixelin kamerasta pc:lle siirtyneet. Kuvan ylin vaakasiivu näyttäisi olevan ok mutta siitä alaspäin siivuittain mentäessä kuvanlaatu heikkenee ja heikkenee ja alin vaakasiivu täysin tunnistamatonta jo. En ole vielä ajatellut palata alkuperäiseen firmwareen.
vcdrookie sivustolta: http://vcdrookie.com/eng/index.php?option=tools&task=viewarticle&artid=32&Itemid=57 Pictures in JPEG format We tested files in various sizes and resolutions; no problems were encountered. The following resolutions were used: 1000х666, 1500х999, 2000х1332, 3967x2642, 1280x1024, 160x120, 320x240, 640x480. Eli Nakuttaja taitaa olla oikeassa. Jotain tässä firmwaressa saattaa olla joka vaatisi hiomista. Tietävätköhän New Age tai Mtz tästä ongelmasta?
Näyttäisi olevan syynä resoluutio eli 1600x1200 reson kuvat menevät mössöksi mutta mulla näkyy kuitenkin 2272x1704 reson 1,5mt:n JPEG-kuvat kylläkin oikein. Osa kuvistani on tuota 1600x1200 resoluutiota, ilmeisesti riippuu mikä asetus kamerassa on ollut kun kuva on otettu. Kuinka paljon noita resoluutiota on yleensä, olisi kiva jos kaikkia resoja tuettaisi. Edit: Ei sittenkään pelkkä resoluutiovaiva koska osa 2272x1704 reson kuvista ei näy oikein
öh! Aluksi totean, että on ollu muuten reilusti hyötyä tästä keskustelupuusta, joten kiitos kaikille aktiivisille vastaajille! Ja nyt kun olen itsekin tuollaisen procasterin hankkinu, nii tarvii sanoa, että hyvin on toiminut, ja voin kyllä suositella kaikille jotka sellaisen hankkimista harkitsevat. Mutta nyt tuli pieni pulma eteen, jota en nopealla 'search'-buttonilla ja googlella osannut ratkaista. Lainasin kaverilta pari DVD:tä jotka ovat maakoodi 01, eli jenkeistä, mutta tuo kehveli alkoi kysellä salasanaa?!? Tietääkö kukaan tästä mitään? Kiitos! t.i
Eikö .jpg kuvia voi suurentaa zoom toiminnolla? Mulla tulee vaan zoom 100% teksti ku sitä painan. Ei oikein ole hyötyä tuosta kuvan katselusta, jos kuvia ei saa zoomattu edes koko ruudun kokoiseksi tai isommaksi
iimu Luulen, että sinulla on asetuksista päällä: käytönvalvonta (parental) setupin viimeisestä valikosta kokeile salasanaksi: 3308
Jee! Kyllä, kyllä! olet aivan oikeassa. Parental lockhan se siellä. Nyt voi rauhassa katsoa por... öö... eiku toiminta elokuvia kiitos!
Mitenkäs näissä DivX lefoissa on kuvanlaadun kanssa? Jos on tietokoneessa polttava DVD-asema niin onko kannattavaa ostaa DivX:ää tukeva soitin?
Kokemukseni mukaan DivX:n kuvan laatu on, ainakin minun pienessä 15" tv:ssä, parempi kuin hyvässä vhssässä.
Kuvanlaatuun vaikuttaa paljolti myös: kodekki , bitrate ja mistä Avi on ripattu. Ongelmia mutta helposti korjattavissa: Packed Bitstream aiheuttaa nykimistä Xvidi:ssä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/104366 Lisäksi Joissakin elokuvissa: Xvid + AC3, tekstit katoavat http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/116184
Hei, Erästä DVD-leffaa katsoessani oikeaan yläkulmaan ilmestyi videokamerankuva ja 03/03. Tämä ilmeisesti näytti että kyseessä on kolmas Angle (kuvakulma?) kolmesta vaihtoehdosta. Ainakin numeroita sai vaihdettua Angle-näpyskää painamalla 01/03, 02/03 ja 03/03. Yritin saada tätä häiritsevää kuvaruutunäyttöä pois päältä - mutta en löytänyt miten. Kyseessä on Mtz:n v15 firmis. Tietääkö joku miten tuon saa pois näkyviltä?
Muuten, kun polttaa tälle soittimelle tarkoitetun mp3-levyn, niin pitääkö ne polttaa ihan datana vaan? Jos ei datana niin miten?
Kaikki kannattaa polttaa Datana MP3 avit yms.. Soitin tukee myös kansioita, joten voit laittaa tiedosotot myös kansioiden sisään
Olen aikeissa ostaa Procasterin mutta haluaisin tietää voiko sen liittää tietokoneen monitoriin, jossa on analoginen D-sub videoliitäntä? Tarvitaanko jokin välijohto? Monitori on Samsung SyncMaster 710T. Resolution Optimum resolution 1280 x 1024@60 Hz Maximum resolution 1280 x 1024@75 Hz Synchronization Horizontal 30 ~ 81 kHz Vertical 56 ~ 75 Hz Input Signal, Terminated RGB Analog , DVI(Digital Visual Interface) Compliant Digital RGB 0.7Vp-p Positive at 75 ohms Separate H/V sync, Composite sync, SOG, TTL level positive or negative. Signal Cable 15pin-to-15pin D-sub cable, detachable DVI-D to DVI-D connector, detachable
Päivitin sivulleni uuden version v15 firmwaresta (linkki on sama kuin aikaisemmassa) Tein firmwaren uudestaan "puhtaalta pöydältä" muutokset: -tiedostoselaimen fontit ei pitäisi enää väristä/välkkyä -pari pientä OSD-menu virhettä korjattu http://personal.inet.fi/koti/temi/tiedostot.htm