1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PR1.2 ongelmia...

Viestiketju Maemo / MeeGo -osiossa. Ketjun avasi MoZar 27.05.2010.

  1. MoZar

    MoZar Member

    Liittynyt:
    21.10.2004
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Gtalk Voip lakkasi toimimasta päivityksen jälkeen. En pysty soittamaan puheluita/videopuheluita enkä myöskään vastamaan. Kontaktien kohdalta on hävinnyt koko soitto mahdollisuus. Ja jos joku kontakti soittaa minulle, niin puhelin hälyttää kyllä, mutta puhelu katkeaa joko ennen kuin kerkeen vastata tai välittömästi silloin kun vastaan, näin käy kun yrittää soittaa puhelua tai videopuhelua.

    Sen lisäksi MSN(pecan) tuntuu toimivan jotenkin kummallisesti, en pysty aloittamaan ollenkaan keskusteluita, enkä näe kuka on online, jos painan kontaktin kohdalta MSN(pecan) painiketta se vain luo uuden samanlaisen painikkeen. Tämä tosin saattaa olla pecanin bugi, patsia odotellessa.

    Videopuheluita en ole päässyt ollenkaan koittamaan, koska ilmeisesti kummallakin täytyy olla webcami jotta skype videopuhelu toimii. Eikä tuolla ilmeisesti voi soittaa muihin kuin windows skype klinuihin. En ainakaan Ubuntu 10.4 kanssa saanut sitä toimimaan.

    Mutta ennen kaikkea minua harmittaa tuo Gtalkin rikkoutuminen... en ole nähny kenelläkään samanlaista ongelmaa -ainakaan vielä. Siksi kysynkin, että mitä voin tehdä. Ja ei tilin poistaminen ja uudelleen lisääminen ei vaikuta asiaan. Olen myös asentanut tuon uusimman version kahdesti NSU:n kautta.
     
  2.  
  3. MoZar

    MoZar Member

    Liittynyt:
    21.10.2004
    Viestejä:
    96
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli nyt selvisi, että Gtalk puhelut toimivat jos käytän 3g verkkoa, mutta wlanin kautta ne eivät toimi. Mutta se voi johtua siitä, että pc käyttää samaa verkkoa kuin luurikin.

    Pecani tuntuu tomivan nyt oikein, joku päivitys oli tullut.

    Mutta nyt on edelleen ongelmia tuon Gtalkin kanssa. Testatessani puheluita, voin vastata Gtalk puheluihin, mutten soittaa niitä koska nappula puheluiden tekemiselle on kadonnut.

    edittiä vielä.. nappula ilmestyy jos käytän Pc:llä gtalk sovellusta. Mutta jos Gtalkkiin on kirjatuneena selaimen kautta, niin se ei näy.
     
    Viimeksi muokattu: 29.05.2010

Jaa tämä sivu