1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

onko nokia 3600 slide hyvä?

Viestiketju Nokia - Peruspuhelimet (S40) -osiossa. Ketjun avasi kalle93 05.07.2009.

  1. kalle93

    kalle93 Member

    Liittynyt:
    05.07.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mitä mieltä olette? ainakin omasta mielestäni on hyvät ominaisuudet ja hintakaan ei ole paha.
     
  2.  
  3. LoBer

    LoBer Regular member

    Liittynyt:
    24.01.2006
    Viestejä:
    467
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En suosittele ostamaan mitään S40 pohjaista pa**aa. Oikeasti. Tulet pettymään käyttöjärjestelmän kanssa pahasti. Säästä vaikka jokunen euro lisää ja sijoita parempaan N tai E sarjaan jos nokia pitää olla. Verrattuna vaikka jopa Windowsiin puhelimessa, on symbian hirveätä kuraa. No tohon 145 euron hintaan saa monta samanlaista S40 laitetta samoilla ominaisuuksilla. Jos et tarvitse 3G yhteyksiä, Wlania tai kameraa niin ihan hyvä valinta mutta liian kallis. Sama sen on ostaa jo peruskapula ilman kameraa kuin joku missä on 1,3 megapikselin kenno joka tuottaa hirveää kuvanlaatua.
     
  4. kalle93

    kalle93 Member

    Liittynyt:
    05.07.2009
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos vastauksesta!

    voitko kuvailla miten s40-kapulois on huono käyttöjärjestelmä?

     
  5. kanada

    kanada Regular member

    Liittynyt:
    14.01.2007
    Viestejä:
    171
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse ainakin mitä kaipaan noissa s40: on moniajo, eli pystyt pitämään montaa ohjelmaa samaan aikaan päällä. Myös s60 ohjelmatarjonta on paljon, paljon suurempi.
     
  6. jmartisk

    jmartisk Member

    Liittynyt:
    30.11.2007
    Viestejä:
    76
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Riippuu käyttötarkoituksestasi. Minulla oli E61, mutta vaihdoin "huonompaan" 3120:aan ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. E61:llä oli idea lukea pdf:iä, surffata WLAN:n avulla ja käyttää toimisto-ohjelmia. Kahden viikon jälkeen millien kokoisen näppäinten ja minimaalisen näytön kanssa vei hermoni. Vaihdoin suosiolla halpaan peruspuhelimeen. Puhelin puhelimena ja tietokone tietokoneena. Ainakin vielä :)
     
  7. arnold69

    arnold69 Regular member

    Liittynyt:
    09.12.2009
    Viestejä:
    327
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on toi kyseinen malli. Olen ollut tyytyväinen. Kamera hyvä, isonkin muistikortin tuki ja sopivan kokoinen. Yksi miinuspuoli ettei ole kunnon nettiä lainkaan, vain wap. Mutta suoritan surffailut koneella joten ei ongelma sekään. Ja ennen kaikkea halpa hinta ominaisuuksiin nähden!
     

Jaa tämä sivu