1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ongelmia Lumia 900 musiikkisoittimen kanssa

Viestiketju Windows Phone -osiossa. Ketjun avasi Mkah36 22.03.2013.

  1. Mkah36

    Mkah36 Member

    Liittynyt:
    30.11.2010
    Viestejä:
    57
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kysyn nyt täälläkin, kun tuntuu toisella foorumilla hukkuvan aika nopeaan.

    Eli tuli hommattua tuollainen Lumia. Ensimmäinen windows phone-kokemus ja muuten tuntuu oikein pätevältä laitteelta peruskäyttöön, mutta musiikkisoittimen kanssa alkaa menemään hermot:

    Ensin jo lisätessäni massiivista musiikkikirjastoani iTunesista Zuneen, päätti Zune, että puolista biiseistä puuttuu artistien nimet, vaikka iTunesissa kaikki on oikein nimetty. No tästä huolimatta siirsin biisit Lumiaan ja aloin tekemään koeajoa. Musiikki + videot ohjelman kautta käyttäessä ohjelma väittää biisi-listan olevan tyhjä, esittäjät kyllä näkyvät omassa loosissaan. Sitten kuin siirryn esittäjän kautta kuuntelemaan kappaleita ja ohjelma menee toisto-tilaan niin puhelimen takaisin- ja kotinäppäin ovat kuolleita n. 15sec jonka jälkeen niitä pystyy taas painamaan. Silti vaikka painan takaisin nuolta kerran, niin puhelin siirtyy moniajoon eikä anna mennä takaisin kappaleenvalintaan. Sitä vaihtoehtoa ei ole edes moniajossa.

    Ja tämä jälkimmäisin ongelma on tällähetkellä rasittavin, koska joudun käynnistämään ohjelman uusiksi jos haluan selata uudelleen kappaleita. Ja lisään vielä, että tämä ongelma on myös Nokia musiikki - ohjelmassa. Nokia musiikissa tosin näkyy biisitkin omassa listassaan.

    Eli tunnistaako joku vian yleiseksi ja mitä olisi tehtävissä? Omaan silmään wp7 vaihtoehtoiset musiikkisoittimet ovat aika kiven alla.

    Kiitän jos joku osaa auttaa!
     
  2.  
  3. kranaatti

    kranaatti Member

    Liittynyt:
    25.10.2012
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siinä nimeämisjutussa saattaa olla ja onkin iTunesin ja Zunen välillä, joten ne kannattaa vaikka nimetä itse. Tuo back- ja kotinäppäimen ongelma esiintyy myös minulla ja erityisesti sovellusten aikana ja jälkeen. Itse kovasti odottelen, että tekisivät asialle jotain. Toivottavasti tästä oli jonkun verran apua.
     

Jaa tämä sivu