1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia x6 Ei toista Videota/elokuvia?

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Embuske81 25.03.2010.

  1. Embuske81

    Embuske81 Member

    Liittynyt:
    10.09.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli auttakaahan tyhmää: Olen siirrellyt puhelimeen leffoja ja videopätkiä, mutta puhelin ei niitä suostu toistamaan. Olen niitä "konvertoinut" sun muuta, olen kokeillut mp4, avit sun muut, mutta ei vaan toimi? Tulee ilmoitus: "avaus ei onnistu, puhelin ei tue tiedostotyyppiä" (Tämä mp4:lla) tai sitten tulee: "yleinen järjestelmävirhe" kun koittaa .avi tiedostoja toistaa..
    Kyllähän puhelimen pitäisi nuo toistaa, joten missä vika? Mahdollisesti käyttäjässä, joten apua kaipailen.
    Kiitoksia etukäteen
     
  2.  
  3. x6pete

    x6pete Member

    Liittynyt:
    31.03.2010
    Viestejä:
    9
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    samaa ongelmaa täällä, vastausta kaivattaisiin..
     
  4. Thor1993

    Thor1993 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2007
    Viestejä:
    860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    http://forum.dailymobile.se/index.php/topic,14486.0.html
    Tolta näyttäs löytyvän kattava tutoriali (englanniks) miten sa helposti, nopeesti ja hyvällä laadulla s60 5th ed. puhelimille leffaat ym. Ite en oo tota kokeillu, mutta kommentit o aika lupaavia.

    Eli koittakaas tolla ja kattokaa toimiiko, jos ei ni sitten o varmaa helpointa hankkia jostain esim. SmartMovie tai muu softa joka pyörittelee esim. divxiä.
     
  5. Embuske81

    Embuske81 Member

    Liittynyt:
    10.09.2009
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmmm, kokeilin tolla ohjelmalla ja noilla asetuksilla, ni ainakin yks leffa näytti toimivan hienosti! Kummallista ku ei muuten ole toiminu,vaikka asetukset ollu ennenkin samanlailla. käyttäjässä tai ohjelmassa siis vika varmaan =)
    Kiitoksia sulle!
     

Jaa tämä sivu