1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia Ovi Player ei asennu.

Viestiketju S60 -ohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Joukkeli 22.01.2010.

  1. Joukkeli

    Joukkeli Regular member

    Liittynyt:
    04.06.2004
    Viestejä:
    452
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hei vain kaikille iloisille foorumilaisille.

    Tulipa hommattua N97 mini, mutta nyt on iso ongelma. Ovi suiten asennus onnistui ilman suurempia ongelmia, mutta en saa millään ilveellä asennettua Nokia Ovi Playeria. Käyttis on siis Windows 7. Olisi ihan kiva käyttää tuota Comes With Music- toimintoa, mutta siihen tarvitsee tuon Ovi Playerin. Olen kokeillut suorittaa asennusta Järjestelmänvalvojana kaikissa yhteensopivuustiloissa (XP service pack 1 ja 2, Windows Vista service pack 1 ja 2), mutta ohjelma ei vain asennu, tulee ilmoitus, että "Asennus epäonnistui". Olen ladannut nimenomaan Ovi Playerin, jonka pitäisi olla yhteensopiva Windows 7 kanssa. Googlella en löytänyt ongelmaan ratkaisua, niinpä turvauduin foorumiin. Olisiko jollain neuvoa tähän? Kiitoksia jo etukäteen.
     
  2.  
  3. Mateus2

    Mateus2 Member

    Liittynyt:
    23.01.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama ongelma: Ovi Playerin asennus ei onnistu Win 7 (64 bit). Mikä tässä mättää?
     
  4. Joukkeli

    Joukkeli Regular member

    Liittynyt:
    04.06.2004
    Viestejä:
    452
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jooh itselläkin on 64-bittinen, mutta tietääkseni sama ongelma ilmennyt myös 32-bittisissä. Huoh.. En vieläkään ole löytänyt ratkaisua tähän ongelmaan. Eikö todellakaan kukaan tiedä, mikä tähän ongelmaan auttaisi? Mateus2, ilmoittele ihmeessä jos keksit vastauksen.
     
  5. Harri_M

    Harri_M Member

    Liittynyt:
    17.05.2009
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    moro! olen ratkaissut tuon asennusongelman. uskoisin kyseessä olevan täysin sama ongelma kuin mikä minulla oli xp:ssä. ohjeistusta ja haukkumista nokian softista lisää http://www.tiede.fi/keskustelut/tekniikka-ja-energia-f1/come-with-music-ja-nokian-ovi-t43657.html

    kaksi yli kaksi viikkoa meni taikinoidessa ja nokian asiakaspalvelun uudelleenasentamis ohjeistuksen kanssa ilman tulosta ja vastausta miksi päivityspaketit eivät tule perille. olen tullut siihen tulokseen että päivityssofta ei tue kaikkia internetyhteyksiä.

    toivotaan että auttaa teitäkin.
     
    Viimeksi muokattu: 24.01.2010
  6. fyra

    fyra Member

    Liittynyt:
    24.01.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla oli myös ongelmia saada Nokia Ovi Player käyttöön. Sovellus kaatui toistuvasti käynnistyksen yhteydessä.

    Ongelman ratkaisi Tietojen suorittaminen estämisen (DEP) poistaminen käytöstä. Käytössä on 32-bittinen Vista.

    ----
    DEP:n poistaminen käytöstä
    ----

    1. Käynnistä => Apuohjelmat => Komentorivi (Huom! Käynnistä järjestelmänvalvojana, eli hiiren oikeata nappia + valikosta "Suorita järjestelmänvalvojana").

    2. Komentorivi aukeaa. Koska sovellus käynnistettiin järjestelmänvalvojana, näkyy:

    C:\Windows\system32>

    (Jos näkyy jotain muuta, niin tee kohta 1. uudelleen.)

    Kirjoita C:\Windows\system32> jälkeen:

    bcdedit.exe /set nx AlwaysOff

    Paina Enter => saat ilmoituksen: Toiminto suoritettu.

    3. Käynnistä tietokone uudelleen ja muutos tulee voimaan! Käynnistyminen saattaa kestää hetken tavallista pidempään, anna koneen käynnistyä rauhassa.

    4. Yritä nyt käynnistää ohjelma, jonka Tietojen suorittamisen estäminen esti. Pitäisi toimia normaalisti.

    ----
    DEP:n palauttaminen käyttöön
    ----

    Jos haluat palauttaa Tietojen suorittamisen estämisen käyttöön, avaa Komentorivi edellisen ohjeen mukaan, mutta kirjoita komennoksi:

    bcdedit.exe /set nx AlwaysOn

    Käynnistä tietokone uudelleen.
     
  7. imppa80

    imppa80 Member

    Liittynyt:
    25.03.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun koneeseessa rupes toimimaan kun asensin ensin Ovi Suite sovelluksen.

     
  8. spotless

    spotless Regular member

    Liittynyt:
    13.09.2006
    Viestejä:
    1,678
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onkos joku saanut jo toimimaan Ovi Playerin 64-bittisessä 7:ssa?
     

Jaa tämä sivu