1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia n97 mini musiikin soitin

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi uumama11 08.12.2011.

  1. uumama11

    uumama11 Member

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen päivittänyt ohjelman. Yritän avata, ja kuunnella musiikkia. Ilmoittaa vain: "Tiedosto on vioittunut Toiminto peruttu" Miten se voi yhtäkkiä vioittua? Jos olen ainakin vuoden ajan käyttänyt ohjelmaa, ja kuunnellut tätä kautta musiikkia. Aivan normaalisti. Olen lisännyt musiikkia ilman ovi-ohjelmaa.
    Toivottavasti, joku pystyisi auttamaan. Toisaalta viimeisessä tapauksessa täytyy mennä viemään korjaukseen tai vastaavaan.
     
  2.  
  3. Kake41

    Kake41 Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2011
    Viestejä:
    487
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistä ohjelmasta on kyse?
    Jos musiikki itsestään on vioittunut, aika hurjalle vaikuttaa.
     
  4. Voltaren

    Voltaren Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2002
    Viestejä:
    614
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Jos musiikit on muistikortilla voi tietysti olla että virtakatkos tjms on korruptoinut tiedostoja.

    Kokeile mennä tiedostoselaimella kansioon jossa musiikit ovat ja pistä soimaan, toimiiko?

    Ja/tai kopioi niitä viottuneita kappaleita tietokoneelle ja koita toimiiko.

    Niin varmistetaan, että onko kappaleissa oikeasti vikaa vai ei.
     
  5. uumama11

    uumama11 Member

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Asian selvitettyä tyhjennettyä kaiken puhelimesta. Nokian oma musiikin toisto ohjelma ei vaan löytäny mitään kappaleita mitä olin laittanut massa muistiin.
     
  6. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Puhelimen ohjelmistopäivitys Nokia Suiten avulla olisi myös suositeltavaa, koska se nopeuttaa puhelinta ja korjaa bugeja.
     

Jaa tämä sivu