1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia N95 Ongelmia

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi KrapNek 20.04.2007.

  1. josuM

    josuM Member

    Liittynyt:
    26.12.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mä en saa toimimaan n95:lla kuvattuja videoita koneella. aikasemmalla n73:lla kuvatut videot toimii hienosti eri ohjelmilla tietokoneella mut tällä n95:lla otetut joko ei toimi ollenkaan tai sit pätkii oudosti. pysäyttää videon kesken kaiken ja sit ku jatkaa sitä niin se on hypänny jo reilusti eteenpäin. missä vika? eikös videot oo mp4:sia niin ku n73:ssakin?
     
  2.  
  3. juhho

    juhho Member

    Liittynyt:
    22.01.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Meikällä löytyy toi N95 uudempi versio eli 8gb ni sattuskoha kukaa tietää mikä perkele kusee ku jos laittaa vähäki pisempää videoo kuten päälle 15min ni alkaaa tökkimään silleen vittumaisesti.. tyyliin 5 sekkaa tauko 10 sekkaa kuvaa ja 5 sekkaa tauko? joku jos osais valaista mua ja vähä äkkiiä ois meinaa kiirus!
     
  4. juhho

    juhho Member

    Liittynyt:
    22.01.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No kyllä nyt jonkun pitäis tietää mikä mättää tossa mun probleemassa
    ? vai pitääkö ihan nokian tukipalveluun soittaa ja kysyy et mitäs tää tämmöne o?
     
  5. josuM

    josuM Member

    Liittynyt:
    26.12.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ^^ niimpä. mulla näyttäs olevan sama ongelma, tosin kaikkien videoitten kanssa, lyhyempienkin. eipä osaa näköjään kukaan vastata.
     
  6. Hakfu13

    Hakfu13 Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2007
    Viestejä:
    155
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kännykkään oli tullut muutaman ohjelman kanssa ongelmia, niinpä päätin asentaa uusimman käyttis version siihen kun sattui olemaan vielä kaupan laatikkoversio puhelimessa. Tein varmuuskopion ohjeiden mukaisesti, ja PC Suite tunnisti osoitekirjan sekä kalenterin oikein (Koneella siis näkyi kaikki). Nyt asennuksen jälkeen kun yritin palauttaa kalenterin ja osoitekirjan niin eipä tullut. Kokeilin siirtyä PC Suiten osoitekirja välilehteen jospa sieltä olisi voinut korjata asiaa, hetken aikaa näin kaikki vanhat oikeat osoitteet kunnes ohjelma refreshasi itsensä, jolloin näkyy pelkästään perus Asiakaspalvelu, Hätänumero etc.

    Kuinka saada kalenteri ja osoitekirja takaisin. Kun kai ne tietokoneelle on tulleet?
     
  7. mi.vi

    mi.vi Regular member

    Liittynyt:
    14.12.2003
    Viestejä:
    131
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voi voi, täällä heitettiin juuri n95 roskiin, tai oikeastaan annoin kaverille varaosiksi. PCsuite sanoi että uusin ohjelmistoversio on saatavilla, laitoin sen sitten latautumaan ja asentumaan, kun asennusta oli jäljellä noin 2 minuuttia, tuli virheilmoitus.
    Eikä auttanut akun poistot eikä mitkään muutkaan johdon irroitukset, luuri mykkä.
    No eipä sinänsä haittaa, ostin sen yli vuosi sitten 160€'lla, oli silloin viikon vanha. Hyvin palveli aikansa.
     
  8. tiimarko

    tiimarko Regular member

    Liittynyt:
    01.07.2007
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oishan sen saanu korjattua kun ois käyttäny nokian huollossa. Olisit siellä päivittäneet sen uusiks eikä ois paljoa maksanu.
     
  9. mi.vi

    mi.vi Regular member

    Liittynyt:
    14.12.2003
    Viestejä:
    131
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No olishan se niinkin käynyt, mut se oli niin monta kertaa pudonnut lattialle ja punsit kaatunut päälle ettei kamerakaan enää toiminut kunnolla, näytön valot välkkyi koko ajan ym. Parempi antaa levätä rauhassa.
    5800 nokia tekisi mieli ostaa, mutta kun tietää nämä miltei joka vloppuiset riennot, niin ei uskalla ostaa noin kallista.
     
  10. Laarikka

    Laarikka Member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitenkäs nuo nimet saa näkyviin jos joku soittaa kun se näyttää vain numeron, mutta ei nimeä? Kun kävin kysymässä sanoivat, että puhelin käyttää puhelimen ja simin muistia, mutta en itse löytänyt miten sen saa vain käyttämään simin muistia.
     
  11. tiimarko

    tiimarko Regular member

    Liittynyt:
    01.07.2007
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    käyttää vain puhelimen muistia. kopioit numerot sim kortilta puhelimen muistiin niin pitäisi nimien näkyä.
     
  12. Laarikka

    Laarikka Member

    Liittynyt:
    15.02.2009
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei anna mahdollisuudeksi kuin muistikortille ja simille kopioimisen. On kokeiltu tallentamista vain toiselle ja ei näytä siitä huolimatta kuin osan nimenä ja osan vain numerona kun joku soittaa.
     
  13. tiimarko

    tiimarko Regular member

    Liittynyt:
    01.07.2007
    Viestejä:
    290
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Antaa kopioida.

    Osoitekirja -> Valinnat -> Sim kortin nimet -> Sim hakemisto -> Valinnat -> Valitse kaikki -> Kopioi osoitekirjaan

    Sitten pitäisi toimia. :)
     
  14. astwarrut

    astwarrut Member

    Liittynyt:
    21.10.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja minulla olisi taasen sellainen ongelma että en tiedä miten Nokia N95 8GB puhelimessa saisin salasanan laiettua että kukaan muu kun minä ei pääsisi puhelimeen käsiski?
    Kysyn täältä koska netistä en löytänyt ja käyttöohjeet ovat jotain thaimaata?
     
  15. Tiimoo

    Tiimoo Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tarkoitatko suojakoodia? Voit laittaa puhelimen lukkiutumaan silloin kuin haluat, tai virtanäppäimestä vaikka heti. Puhelin kysyy myös suojakoodia kun käynnistää puhelinta! Asetukset ja sieltä suojausasetuksiin ja suojakoodi. Tosin voit myös laittaa samasta paikasta sillai, ettei puhelin hyväksy kuin oman simmisi!
     
  16. astwarrut

    astwarrut Member

    Liittynyt:
    21.10.2008
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En vaan että kun aukaisen kannen niin siihen silloin pitäisi laittaa se "salasana" (esim.888) (silloin kun puhelin on päällä)
     
  17. turpek2

    turpek2 Regular member

    Liittynyt:
    21.08.2008
    Viestejä:
    227
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo eli puhelimen salama-valo jumittui eikä sammu ennenkuin ottaaa akun pois (on päällä vaikka puhelin on sammunut) softan päivitys ei auttanut.....
     
  18. Nwn

    Nwn Member

    Liittynyt:
    13.08.2007
    Viestejä:
    50
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    En nyt jaksanut koko ketjua lukea, joten ajattelin vain kysyä ratkaisua omaan pieneen ongelmaani:

    Toinen kännykän sivussa olevista "nuolinäppäimistä" ei toimi. Eli en mm. saa ääntä hiljemmalle soittimessa. Juuri tuo soittimen käyttö olisi tärkein, eli saako musiikkia hiljemmalle millään muulla kuin tuolla nappulalla?
     
  19. odemies

    odemies Regular member

    Liittynyt:
    12.08.2005
    Viestejä:
    449
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oma kyssäni uuden puhelimen modifioimiseksi heitän..ensin oli "ongelma" kun kalenteri ei näyttänyt merkintöjä jos olin laittanut jotain muistuttamaan ja nyt kyllä näyttää mutta saako edes toista textiä (wlan:sta) pois?

    Unelmatilanne olisi jos ei mitään ylimääräistä textiä näy kentässä kun vasta sitten jos on itse merkinnyt muistiin jotain.

    Edelliset Nokiat ovat toimineet kylläkin ok mutta onko tässä menty taakse päin vai itse käyttäjä pudonnut kehityksen rattailta ;-)

    Jos joku osaa kertoa monipuolisemmasta/paremmasta kalenterista niin toki saa mainita (varsinkin jos tämä oma kalenteri on karvahattumalli että textiä ei saa pois (kun poistamalla aktiivinen kalenteri/näyttö)
     

Jaa tämä sivu