1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia N95 mobiili kaista ja kiinteä netti yhtäaikaa yhteyteen

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi mvahlroos 12.02.2009.

  1. mvahlroos

    mvahlroos Guest

    Elikä mulla on kiinteä nettiyhteys kotona, mutta haluaisin käyttää puhelimen mobiililaajakaistaa lisänä saadakseni enemmän kaistaa. En ole löytänyt mitään konstia ylipäätään saada tätä puhelinta toimimaan 3G modeemina pc:n kanssa. Ehkä olen tyhmä, mutta mitään toimintoa ei ole PcSuitessa, eikä Windows tarjoa mitään mahdollisuutta käyttää puhelinta yhteyden muodostukseen. Ei edes läppärissäni, vaikka mitään muuta yhteyttä ei ollut valittavissa.

    Puhelin on siis N95 8GB, pöytäkoneessa on WinXPPro viimeisimmillä päivityksillä ja läppärissä on Win2000Pro.

    Kuitenkin sen pitäisi toimia, kuten olen netistä lukenut. Aikaisemmilla puhelimillani(Samsung) se onnistui heittämällä parissa sekunnissa, mutta nokialla ei. Puhelimen "modeemi" näkyy kuitenkin laitehallinnassa...

    Elikä vaikka joku lyhyt ohjeistus olis tervetullut...
     
  2.  
  3. mvahlroos

    mvahlroos Guest

    No nyt sain nettiyhteyden puhelimella, mutta ei toiminut kaapelilla, piti ottaa BT käyttöön. Siltikään ei mokian pcsuitella toiminut, mutta IVT BlueSoleil osasi hoitaa yhdistämisen yhdellä klikkauksella...

    Ongelma on nyt se, että käyttää VAIN 3G:tä, ei SEKÄ koneen nettiä ETTÄ 3G:tä... En siis saa molempia toimimaan samaan aikaan. En tiedä kuuluuko enää tähän alueeseen, mutta olisiko kellään vinkkiä tähän ongelmaan?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 24.02.2009

Jaa tämä sivu