1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia n9 ja verkon hukkailu

Viestiketju Maemo / MeeGo -osiossa. Ketjun avasi neptunus 23.11.2011.

  1. neptunus

    neptunus Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kellään muulla ollu N9:ssä semmottista vikaa/ominaisuutta, että "kentät" heittelee kovasti ja puhelin tipahtelee verkosta? Kusiseen paikkaan yleensäkin tossa laitettu antenni... tonne pohjaan mistä ainakin itse pidän puhelinta kiinni....

    ja vaikka oudolta tuntuu niin mun kämpillä missä näyttää 3 tai 4 palkkia signaalin voimakkuudeksi nii jos laitan puhelimen makaamaan kämmenelle niin muutama sekuntti ja tippuu kokonaan verkosta....
     
  2.  
  3. Kake41

    Kake41 Regular member

    Liittynyt:
    11.07.2011
    Viestejä:
    487
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vie huoltoon, takuun piikkiin.
     
  4. KrisseX

    KrisseX Member

    Liittynyt:
    26.11.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eipä ole ollut mitään ongelmaa. Itse käytän N9:iä dna:n liittymän kera ja käyn vielä useasti viikossa tiloissa joissa on huono kuuluvuus. Paremmin tuo pintansa pitää, kuin esimerkiksi E7.
     
  5. datalapsi

    datalapsi Member

    Liittynyt:
    23.02.2008
    Viestejä:
    14
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    samaa ongelmaa esiintynyt kyllä. DNA:n Pro-liittymä käytössä. Yllättävissä paikoissa tosiaan tipahtaa verkosta pois, vaikka kuuluvuuden suhteen ei pitäisi olla mitään ongelmaa (hetken päästä taas muutama palkki samassa paikassa..)
     
  6. Slayerist

    Slayerist Regular member

    Liittynyt:
    19.09.2007
    Viestejä:
    128
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on ollut sama ongelma ainoastaan kun virransäästötila on päällä. Kun otan sen pois päältä niin ei tipu verkosta
     

Jaa tämä sivu