1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

nokia e7

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi reinom 26.06.2011.

  1. reinom

    reinom Member

    Liittynyt:
    05.04.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    moi!

    Onko nokia e7 puhelimessa pikavalintaa kameralle
    varmaankin mutta minä en löydä sitä! ja miten on toiminut
    kaiutin tominta ! minulla menee tulevat ja lähtevät puhelut
    kaiuttimeen!entä oletteko keksineet miten aloitusnäyttöä
    muokataan minä en kyllä järkevää tapaa löydä enkä löydä
    tapaa millä sen kameran saisi pikavalinnaksi!

    terv,repe
     
  2.  
  3. tahtiukko

    tahtiukko Member

    Liittynyt:
    18.07.2011
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kameran saan nopeimmin käyttöön puhelimen oikeassa alareunassa olevalla napilla.
    Kaiutinta en itse ole käyttänyt,mutta puhelun aikana saa valittua VALINNAT napin takaa kaiuttimen toiminnan.
    Aloitusnäytön muokkaus tapahtuu painamalla noin 5 sekuntia jotain näytön widgettiä,jonka jälkeen näyttö "rasteroituu. Paina widgettiä,niin pääset valitsemaan haluamasi.Jonkin aikaa sitä joutuu harjoittelemaan,mutta lopussa kiitos seisoo.
    Puhelimessa on kolme eri näyttöä,joten saat aika paljon eri vaihtoehtoja näkymään.
    Tietty voit ladata Nokian tukisivulta täydellisen ohjekirjan,jolla pääsee aika pitkälle.Puhelimen mukana tulevalla manuaalilla ei tee mitään...
     
  4. reinom

    reinom Member

    Liittynyt:
    05.04.2010
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tere!

    Kiitos mutta kerro vielä se miten saadaan pois se että niin soitettavat
    kuin tulevatkin puhelut menee kaiuttimelle siis ei kuulu mitään ennenkuin älyää
    hakee valikon ääni luurille! jos esim autossa tulee puhelu niin on hankala tilanne
    ruveta asetuksia tekee! minulle tuli juuri huolosta uusi puhelin jossa on vaan
    sama ongelma eli puhelun menee kaiuttimelle ja nokin mukaan tehdas asetukset pitäisi olla että puhelut menee luurille ja tavittaessa siiretään kaiuttimeen!
    nyt on esim skype se ei toimi kun korvakuulokkeella silla skypeä käytettäessä ei ole valikkoa siirtää puhelua luuriin!!
     
  5. tahtiukko

    tahtiukko Member

    Liittynyt:
    18.07.2011
    Viestejä:
    38
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    asetuksista ei löydy ratkaisua,joten kiikuta puhelin takaisin huoltoon.Pyydät vaikka vastaanottajaa poistamaan ongelman,jos edelleen väittävät ettei vikaa ole.
     

Jaa tämä sivu