1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia E63 ongelma

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Njada 04.10.2010.

  1. Njada

    Njada Member

    Liittynyt:
    14.10.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sellaista ongelmaa pukkaa että kun yritän esim. vaihtaa teemaa niin tulee ilmoitus että "muisti täynnä" tai "järjest.virhe" enkä pystykään vaihtamaan teemaa ennen kuin käynnistän kapulan uudelleen. Tai sitten, jos saan jonkun viestin ja yritän mennä lukemaan sen nii pukkaa tuota samaa järjest.virhettä ja muisti täynnä erroreita. Puhelimen muistia on jäljellä n. 80mt ja muistikortissa jotain 1,7gigaa että missähän vika?
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Puhelimen ohjelmisto kannattaa päivittää Ovi suitella. Tai puhelin kannattaa resetoida. Ne voi auttaa asiaan.
     
  4. Njada

    Njada Member

    Liittynyt:
    14.10.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Puhelin on vastikään päivitetty eikä ainakaan ovi suitella löytynyt uusia päivityksia. Tuosta resetoimisesta en ole vielä varma, ei oikeastaan kehtaa resetoida jos siitä ei oo mitään apua
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Jos mikään muu ei auta, niin varmuuskopioi puhelimesi Ovi suitella ja resetoi se. Sitten kun palautat omat tiedostot,niin älä palauta asetuksia. Minulla oli melkein samanlainen vika muutama vuosi sitten Nokia E71 kännykässä.
     
  6. Njada

    Njada Member

    Liittynyt:
    14.10.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    "Symbian S60-puhelimien ns. "hard format" nollaa puhelimen täysin tehdaskuntoon (muistikorttia lukuunottamatta) kut teet seuraavasti:
    Paina pohjaan Vihreä vastausnäppäin + 3 + * ja pidä ne painettuna painaessasi vielä virtanäppäintä. Näyttöön tulee teksti formatting ja puhelin alustaa itseään muutaman minuutin.

    Kevyempi vaihtoehto on näppäillä normaalissa valmiustilassa *#7370#, en tiedä mitä eroa tällä tuohon toiseen tapaan."

    Kummalla tavalla resetoisin?
     
  7. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Minä itse olen resetoinut sillä + 3 + * koodilla.... puhelin palasi alkuperäiseen tilaan. Kaikki sovellukset/omat tiedostot hävisivät, mutta onneksi ne oli varmuuskopioitu.
     
  8. Njada

    Njada Member

    Liittynyt:
    14.10.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kuuluuko tuohon varmuuskopioon SIM kortissa olevat esim. viestit ja puhelinnumerot?
     
  9. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ei kuulu. Ellei ne ole "puhelimen muistissa". Sim-kortin nimet, tai viestit ,eivät häviä resetoinnin aikana. Eikä myöskään muistikortin sisältö.
     
  10. Njada

    Njada Member

    Liittynyt:
    14.10.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Asia selvä, kiitoksia ! =)
     
  11. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Oletko jo resetoinut puhelimen? Tuleeko enää sitä "järjestelmä virhe" ilmoitusta?
     
  12. Pro619

    Pro619 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2010
    Viestejä:
    565
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko paljon ohjelmia päällä samanaikaisesti?
     
  13. Njada

    Njada Member

    Liittynyt:
    14.10.2007
    Viestejä:
    91
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen juu resetoinut puhelimen eikä ainakaan oo vielä tullut sitä järjestelmävirhe ilmoitusta =) Katsotaan muutama päivä jos ei tuu ollenkaan nii luultavasta ongelma on ratkottu.

    Pro619 ei ollut mitään ohjelmia päällä silloin, koska olin vielä tarkistanut asian monta kertaa.
     

Jaa tämä sivu