Mietin vaan, että muodostuko siitä sulle joku ongelma, että otan mieluummin Nokia E7:n kun Android luurin.
Jokainenhan saa ostaa minkä tahansa kännykän.... kukaan ei määrää sinua ostamaan vaikkapa Android luurin. Mutta toki suositella saa hyviä kännyköitä.
Ei kun kysyin mihin lopulta päädyit. Se ettet ottanut DHD:tä ei ole minun ongelmani, koska itsellä se on, vaan sinun ongelmasi.
Eihän se mikään ongelma mulle ole. Android ei nyt vaan tuntunu oikeelta. Ehkä muutaman vuoden päästä, mutta ei vielä. Sitäpaitsi Symbianin päivitykset tuntuu lupaavilta.
Symbianpäivitykset - kauan lupailtu, muttei koskaan tullut. Osta puhelin päivitysten odottamista varten :smoke:
Wanha N97-käyttäjä. Nyt sain **** Kautta ilamiseksi C6-00 ja mieluusti tutustun. Helevatan muovinen verrattuna N97:aan, toki pirun nopea (vaikka mun N97 on päivitetty/korjattu/vaihdettu) muutaman kerran. Mutta miksi osuin (taas) Afterdawniin... -miksi tämä "minikommunikaattori" ei osaa ladata USB:n kautta ? Ihan oikeasti Nokian insinöörit ovat ansainneet potkunsa, Nokia pörssiromahduksensa ja käyttäjien siirtymisen Androidiin. Omppuun sirtyvät vain ne, joilla ei ikinä ole elämää, vastakkaisen sukupuolen kosketusta tahi kykyä omaan ajatteluun. Jaa, niin, tottakai käytän tätä C6-00:aa. Kuin myös edellistä N97:aa. Kotialueellani Helsingissä sekä viimeisissä eurooppalaisissa vierailukohteissani ILMAINEN navigointi on toiminut kuin junan vessa. P.S. en pelaa, en chättää, toisinaan siirrän office-muotoisia dokumentteja puhelimitse...
Asennettujen sovellusten lukumäärä vaikuttaa ymmärtääkseni myös suorituskykyyn, vaikka niitä ei olisi edes käynnissä. Ainankin nuo vanhat 5500 ja 5800 tuppasivat hidastumaan kun asennettujen sovellusten lukumäärä ylitti tietyn pisteen. Molemmat puhelimet olivat huomattavasti nopeampia ilman sovellustentäyteistä muistikorttia.
Ja muistikortille ei kannata asentaa sovelluksia. Minulla muistikortti jumitti niin pahasti, että huoltoon meni, ja tuli uusi tilalle.
Mitkähän sovelluksista ovat sellaisia, että ovat välttämättömiä puhelimen käytölle? Tullut ladattua kaikenlaista, ja puhelin tottakai hidastunut huomattavasti, joten haluisin nyt poistaa turhat, mutta mitkä ovat turhia?? E: Ohjelmistopäivitykset ovat kunnossa..
Kaikki järjestelmän omat ohjelmat. Puhelin ei anna poistaa tärkeitä sovelluksia. Myös puhelimen ohjelmiston päivitys nopeuttaa myös puhelinta. Se tapahtuu Nokia Ovi suitella.