1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia C6?

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Nieminen_ 03.08.2010.

  1. Pera123

    Pera123 Regular member

    Liittynyt:
    13.09.2005
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse en usko että tulisin toimeen pelkällä kosketus näppiksellä :) Jotenkin niin tunnoton ja virhepainalluksia tulee palojn. Toki varmasti opettelu kysymys.
     
  2.  
  3. muurari

    muurari Member

    Liittynyt:
    04.11.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joku varmaan osaa sanoa pitääkö Nokia C6:een ladata erikseen nettiselain (esim.Opera mini)
    jotta sillä voisi sujuvasti liikkua netissä?
    Käväisin Opera.com:in sivuilla, mutta niiden Nokia-listalla ei ollut C6:sta - siis niiden Nokia-mallien listalla joissa Operan selain toimii.

    Mikä selain toimii C6:ssa?
     
  4. Pera123

    Pera123 Regular member

    Liittynyt:
    13.09.2005
    Viestejä:
    158
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei pidä ladata erikseen. Mukana on ihan käypä selain en tosin tiedä mikä se on, minusta kuitenkin parempi kuin opera, jonka senkin saa ladattua ovi palvelusta ilmaiseksi. Operassakin tosin on hyvät puolensa.
     
  5. muurari

    muurari Member

    Liittynyt:
    04.11.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitti! Pitääpä tutustua paremmin koneen sisältöön - ollut vasta toista päivää omistuksessa.
     
  6. tervirta

    tervirta Member

    Liittynyt:
    04.08.2010
    Viestejä:
    6
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on Opera Mobile ja C6:n mukana tullut Nokian vakioselain, mutta käytän useimmin Operaa. Kai Opera Minikin toimii..
     
  7. muurari

    muurari Member

    Liittynyt:
    04.11.2006
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos kommenteista! Mini tuntuu toimivan mukavasti.
     
  8. teppose

    teppose Member

    Liittynyt:
    26.12.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    myös yhdyssanat ovat opettelukysymys, ei muuta kuin harjoittelemaan
     
  9. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kaikki symbian60 V5 selaimet toimii noksun C6:ssa,niinkuin muutkin ohjelmat eli themet,kellot,ajanhallinnat,paremmat kalenterit,alarmit,yms,

    huonoksi olen itse todennut vain sen etten saa millään tai mitenkähän laitettua C6 usbiin kiinni ovi suite/pc suite päälle,ja tietokoneen kautta nettiin ladatakseni sovelluksia,nythän ovi storessa on kaikki että "lähetä puhelimeen"huonoa kun pitäisi olla netti aina siinä puhelimessa sitten,

    pirun hankalaksi tehty tuo simmin vaihtokin tuossa rimpulassa.olisi edes 2 simmipaikkaa työ ja koti simmeille niin ei tarvis aina olla sekoilemassa simmien kanssa kun todella hankalaa irroittaa sisällä olevaa pois.

    ja tuo tupla näpäytys kun sen saisi pois ja valikot toimimaan normaalin kosketusnäyttöisen tapaan kuin paremmissa puhelimissa jo on,kerta riittäisi valikoissa.

    miten muuten lisään alkukuvaan uuden widgetin eli jos haluan tuon bluutootin siihen kerta näpäytyksellä auki ja muita esm,web,viestit,valikko,wlan,yms.en ole itse kyllä onnistunut kun kaikki on vain perusohjelmia, saa lisättyä muttei alavalikoissa olevia.

    entä itse asennetut ohjelmat, lisääminen etusivulle widgetiksi ja logon/kuvan muuttaminen/muokkaaminen ? siis niiden ohjelmien widgetin kuvat,esm,facebook napin muokattaisiin oma haluamansa kuva tilalle.
     
  10. DiscG

    DiscG Member

    Liittynyt:
    31.03.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tee uutta ketjua vaan kysyn tässä.
    Eli ongelma on c6-00 puhelimessa. Ongelmana on kun olen kotona wlan verkossa ja avaan ovi kaupan, yrittää puhelin yhdistää koulun wlan verkkoon, jolloin se valittaa ettei voi yhdistää kun koti-wlan on jo yhdistetty. Jos painan yhdistyksessä peruuta painiketta, valittaa puhelin ettei ovikauppaan saa yhteyttä. Selvennykseksi, (joku sitä kysyisi kuitenkin) kun painan peruuta minulla on koti-wlan yhdistettynä, joten luulisi sen ottavan siihen yhteyden.

    Osaako joku auttaa? Nopeaa vastausta kaipaan.
     
  11. DiscG

    DiscG Member

    Liittynyt:
    31.03.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En tee uutta ketjua vaan kysyn tässä.
    Eli ongelma on c6-00 puhelimessa. Ongelmana on kun olen kotona wlan verkossa ja avaan ovi kaupan, yrittää puhelin yhdistää koulun wlan verkkoon, jolloin se valittaa ettei voi yhdistää kun koti-wlan on jo yhdistetty. Jos painan yhdistyksessä peruuta painiketta, valittaa puhelin ettei ovikauppaan saa yhteyttä. Selvennykseksi, (joku sitä kysyisi kuitenkin) kun painan peruuta minulla on koti-wlan yhdistettynä, joten luulisi sen ottavan siihen yhteyden.

    Osaako joku auttaa? Nopeaa vastausta kaipaan.

    Edit: Ongelma ratkesi itsestään parissa päivässä.
     
    Viimeksi muokattu: 05.04.2011
  12. Phellow

    Phellow Member

    Liittynyt:
    21.02.2011
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No niin, tuli ostettua tuo c6, ja on ilmennyt muutamia ongelmia.

    ensinnäkin, olisiko jollakin jotakin neuvoa, tämä löytää wlan verkkoja aivan normaalisti. Sitten kun yhdistän johonkin wlan verkkoon, jossa on salasana. Tiedän salasanan, mutta tuo puhelin ei anna sellaista kenttää mihin salasanan voisi kirjoittaa. Aina kun yhdistän verkkoon puhelin palaa työpöydälle, eikä tapahdu mitään, enkä pääse nettiin. Mistä siis voisi saada tuon wlanin salasanan kirjoitus kentän tuohon?

    Toinen ongelma on se, kun tuon luurin gprs ei toimi laisinkaan. Olen tilannut minun oman liittymäni gprs palvelu asetukset siihen ynnä muut. Millään se vain ei käynnisty. Ainoa tyyli, kuinka tuolla pääsen nettiin on, että valisen Valikko ---> Web ---> Kolumbus. Ja Kolumbus on tietenkin liittymäni. Sitten kun yritän mennä työpöydältä suoraan mini operaan se alkaa valittaa, että yhteys katkesi jne.. Samoin, kun yritän käyttä jotakin netin vaativaa sovellusta se alkaa valittamaan....

    Toivottavasti ymmärsitte edes jotakin tuosta romaanista :) KIITOS!
     
  13. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itsellä ongelmana myös nettiin pääsy,tilasin,lähettivät asetukset,dna:lta,ok kännyllä menee nettiin hienosti mutta mutta,kun liitän kännyn usb portin läppäriin (win 7)ja yritän sieltä läppiksellä nettiin niin eipä onnistukaan,mitä pitää tehdä että usbin kautta nettiin pääsee ?
     
  14. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Olet varmaan tilannut 3G netin kännykkään?
     
  15. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kyllähän sellainen on kun kännyllä pääsee nettiin suoraan 3g netti on soppari.
    rajoittamaton,dna.
    ainoa on että läppärin kun lliittää usb porttiin ni ei onnaa :(
     
  16. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Onko sinulla Nokia Ovi suite asennettu koneelle?
     
  17. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onhan noita ovi,karttoja,AKKUVAHTIA,WLANIA,YMS TULLUT LATAILTUA NETISTÄ KÄNNYYN VAIKKA MITÄ HÄRPÄKETTÄ KOKEILTU,hups.capsit men päälle,sorry.
    toi läppärin liittäminen että känny olisi ns,mokkulana tässä ei vaan onnistu,tai en tiedä mitä pitäs tehä,ei mee automaattisesti kai ???
     
  18. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
  19. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    C6:teen todellakin kannattaa ladata Opera Mobile, koska Nokian vakioselaimella selaus on painajaista, jos sitä et vielä ole huomannut. Selaimen löytää Ovi Kaupasta, ja se toimii C6:lla ihan niinkuin millä tahansa toisellakin Nokian kosketusnäytöllisellä luurilla.
     
  20. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Käytätkö muuten uusinta Opera mobile 11 selainta?
     
  21. Nikotiko

    Nikotiko Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2009
    Viestejä:
    461
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo. Vielä ku sais sen uuden luurin ni pääsis hyödyntää niitä uusia ominaisuuksia paremmin.
     

Jaa tämä sivu