1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nokia 5800 XpressMusic ohjelmat

Viestiketju S60 -ohjelmat -osiossa. Ketjun avasi Larmuska 09.12.2008.

  1. qwerty83

    qwerty83 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2006
    Viestejä:
    159
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  2.  
  3. Henkka93

    Henkka93 Member

    Liittynyt:
    15.04.2009
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löytyiskö jostain sekuntikelloa tms. 5800:lle
     
  4. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    On se suoraansanottuna perseestä jos kaikki ei ymmärrä englantia ja ei ole mitään mistä hankkia noita.. Jos olet huomannut niin symbian freakissa ei ole kaikki nuo ohjelmat, mitä näillä kotimaisilla "hanurisivuilla" on. Luulen ettet ole edes tietoinen kaikista ohjelmista mitä kys. puh. saa..

    Täältä (ehkä): http://symbian.no-ip.org/

    E: ramu2000, katso edellinen viestini.
     
    Viimeksi muokattu: 15.04.2009
  5. Thor1993

    Thor1993 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2007
    Viestejä:
    860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Toimii. Lisäsin sen tuonne listalle (ei ollut ennestään) :)

    E: ramu2000, katso edellistä edeltävä viestini.
     
    Viimeksi muokattu: 15.04.2009
  7. qwerty83

    qwerty83 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2006
    Viestejä:
    159
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin, onko ihme että ei ole kaikkia mainittu. Melkoisia purkkavirityksiä nimittäin noilla listoilla.

    Ihan tiedoksi että kokeiltuna kyllä on kaikennäköistä esim. scummVM:ää, RaceChronoa yms.

    Ihan vaan kommentoin siis näiden listojen softien laatua.
     
  8. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Purkkavirityksiä? Kuules, koko symbian on yksi purkkaviritys ja samaa voi sanoa windowsista. Jos esmerkiksi windowsin ytimestä löytyy joku virhe, edes huippukoodarit eivät sitä löydä, koska koodia on tosiaan se usempi miljoona riviä. Windows 7 ydin on osittain kirjoitettu kokonaan uusiksi näiden "purkka" -viritelmien takia.

    Ja voin kyllä varmuudella sanoa, että olen kokeillut useampaa softaa noista, kuin mitä sinä ja luulen tosiaan että koko symbian on purkkaviritelmä, koska sekin kaatuilee melko usein. Jos jokin kyseisistä ohjelmista on kaatunut minulla käytössä, niin olen lisännyt selityksen perään: "kaatuilee joskus", koska täysin 100% varmaa, puhdasta koodia on mahdoton tuottaa.

    Siellä on vain useita ohjelmia.. peruskäyttäjä ei varmastikkaan tarvitse mitään, mutta jos joku todella tarvitsee jotain erikoisempaa niin sitten on hyvä olla olemassa tällainen sivu.

    ramu2000, katso edellisen sivun viestini.
     
  9. qwerty83

    qwerty83 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2006
    Viestejä:
    159
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä tuo Windows argumentti nyt oikeen oli? :D
    Ei vaan, en minä kyllä Windowsia edes käytä, eli komppaan kyllä ajatustasi :)

    Just, eri epeli olet kun tiedät mitä olen kokeillut puhelimessani...klap klap

    Antaa sitten olla jos se idea ei mennyt perille. Jatkakaa "Mun listapa on pitempi kun sun" kisailuanne :)
     
    Viimeksi muokattu: 15.04.2009
  10. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    No, tuohan selittää paljon. Kuulut siis Applen tai Linuxin leiriin (kumpikin mielestäni ns. paskoja, mutta en sekoita sitä nyt tähän). Siis pointtihan oli se, että täydellistä ja virheetöntä koodia ei voi tehdä (jos et sitä hoksannut).

    Tiedän että kyseiset ohjelmat toimivat, joten siitä on suuri etu. Toisin kun sinä, joka väität, että suurin osa noista ohjelmista on tarpeettomia. Ei pidä sotkea omia ohjelma -tarpeitaan tai käyttömieltymyksiä tähän!

    Jos olet yhtään seurannut, ei mitään tuollaista kilpailua ole meneillään. Edellisellä sivulla joku oli tehnyt samanlaisen sivunalun kuin mitä minä, paitsi että sellaista ei kannata tehdä, koska se on jo tehty.

    Itseäni lainaten:
    Tätä ei saa näyttämään kilpailulta ei sitten millään. Mistä muuten repäisit kyseisen "kilpailu" -ideasi? Tuo sivu on vain tehty auttamaan joitain henkilöitä, ketkä jotain ohjelmia tarvitsevat. Minua ei yhtään kiinnosta vaikka joku tekisi listan kaikista maailman Symbian -ohjelmista..

    Ei idea mene perille jos sitä ei sinulla ole esittää.

    Edelleen, ramu2000, katso edellisen sivun viestini.

    Jotta tämä ei menisi trollaukseksi (hups, sehän on jo..), voitaisiin keskittyä aiheeseen, eli: Nokia 5800 XpressMusic ohjelmat
     
  11. qwerty83

    qwerty83 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2006
    Viestejä:
    159
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    rofl
     
  12. ramu2000

    ramu2000 Member

    Liittynyt:
    08.09.2003
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Omistan itse 5800 eikä sinänsä kiinnosta tehä symbianin vanhoille(?) alustoille mitään listaa.
    eikä edes kiinnosta symbianin 60 3rd edition vaikka osa ohjelmista toimii myös 5th edition alustavilla puhelimeilla.

    Sivuni on interaktiivinen joten kaikilla on mahdollisuus lisätä sinne ohjelmia. Myös äänestys on mahdollinen mikä on hyvä juttu.
    Sitä listaa kun ei yksin tarvitse täyttää. Jossain vaiheessa ei itse jaksa täytellä on mukavaa että joku tekee se sun puolesta.

    Sinänsä fuusioituminen olis helpompaa kaikille ja saataisiin enemmän aikaseksi ja paremman näköiseksi. Mutta siitä interaktivisuudesta en luovu.

    :EDIT: Vaikka sivusi on php:llä (pikemmiten loppupääte on .php) tehty niin en huomaa sen käyttöä sivullasi?

    Lista sielä on todella hyvä ja myös hyvin kirjoitettu. Jos on aikaa selailla niin mikäs siinä.

    Itse vain haluan sellaisen sivun josta löytyy kaikki ohjelmat heti ettei selailuun mene turhaa aikaa. http://symbian.no-ip.org/ on taas hyvä siihen mutta sieltä puuttuu interaktiivisuus. Molemissa taas puuttuu äänestys jota pidän tärkeänä.

    Sitäpaitsi sivuni on ihan alkumetreillä ja lisään sinne enemmän kategorioita. Myös lajittelu ajan ja äänestyksen mukaan kelasin lisää. Ja varmaan paljon muutakin.
     
    Viimeksi muokattu: 15.04.2009
  13. qwerty83

    qwerty83 Regular member

    Liittynyt:
    06.09.2006
    Viestejä:
    159
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo äänestys on kyllä hyvä ominaisuus kun ajattelee, että ohjelmien laatu on todella laidasta laitaan. Tietysti olisi myös mukava jos olisi mahdollisuus lisätä kommentteja per ohjelma tuollaisella sivustolla, vaikkakin ne tuuppaa sisältämään mitä sattuu monilla sivustoilla.

    Tuolla symbian freakissa on paljon juttua ohjelmista sen foorumilla. Siksi linkkasinkin etusivulle, johon tulee juttua pääasiassa vain hyvin tehdyistä softista. Tämä taisi mennä ohi tuossa aiemmin.

    Eli kukaan ei kaipaa mitään kaatopaikkalistaa. Itseäni ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa listat mihin on tungettu joka ikinen jopa haittaohjelmia sisältävä purkkakasa :)

    Toki se on ihan jees että joku viitsii kotimaisen sivuston tehdä.
     
  14. ramu2000

    ramu2000 Member

    Liittynyt:
    08.09.2003
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toi on hyvä idea. Voisin viikonloppuna tehdä äkkiä kommenttisivuston. Nyt tosin on duunia seuraavat 3 päivää joten voi olla että en ehdi.
     
    Viimeksi muokattu: 16.04.2009
  15. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    3rd editioniin on jo ohjelmalista tuolla minun sivuilla.

    En vain usko että kukaan tekisi sitä sun puolestasi..

    Joo, tuo Php oli pääasiassa tulevaisuutta varten, jotta voisi helpommin lisätä kyseisiä sovelluksia, kuten äänestämistä tai kommentointia.

    Tuota kommentointia harkitsin kun aloin tekemään sivuja, mutta huomasin, että se ei vielä ollut vaivan arvoista. Taidanpa lisätä moisen sinne..
    Voin sisällyttää myös nuo sun sivut sinne kaikkine härpäkkeineen tai linkata niille. Sopiiko?

    Teethän jotain tuolle ulkonäölle? Laita vaikka nuo boxit ruotuun ettei näytä niin pikaisesti tehdyltä, kun ne leveää isolla näytöllä kuin sanonko mikä.. :D
     
  16. brutus69

    brutus69 Member

    Liittynyt:
    13.11.2005
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  17. ramu2000

    ramu2000 Member

    Liittynyt:
    08.09.2003
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tehty jotain pieniä muutoksia:D... Jos haluat linkittää niin linkitä pois. Joskus jos teen jonkun linkitys jutun niin lisään sun linkkis myös?
    Nyt tonne on lisätty kommenttipalvelu, ja menihä sen scriptaamisee kokonaa koko aamun.
     
  18. Zykle

    Zykle Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksi munun IM+ messaging ohjel ma väkisin kirjautuu 3g verkon kautta vaikka olen asetuksista laittanut etta sen pitäisi käyttää koti wlaniani.

    Onko muuten mitään keinoa nähdä milloin mennään 3g verkon kautta ja milloin koti wlanin kautta.
     
  19. kikuu

    kikuu Regular member

    Liittynyt:
    12.04.2008
    Viestejä:
    470
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No tuossa vasemmassa yläkulmassa näkyy aina 2 nuolta 3g-merkin alapuolella jos se käyttää 3g:tä
     
  20. Zykle

    Zykle Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    117
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No mistä näkee jos se on yhdistyneenä WLANiin
     
  21. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Näyttää jo paremmalta :). Voit toki lisätä sen sinne, itellä on tuolla tuo muut EDIT: linkit-sivu, mutta se on vielä vähän kesken, kuten varmaan näkyykin. Vielä kun jaksaisin tuon kommentoinnin tehdä.. :p
     
    Viimeksi muokattu: 19.04.2009

Jaa tämä sivu