Kaikki nuo kuulostavat sellasilta vioilta, mitkä eivät ole kaikissa puhelimissa. Täytyisi ajaa ohejelmisto uusiksi. 1. Siinä on joku juttu jäänyt aktivooinnissa jumiin. 2. Bugi tai softavika 3. Teemojen pitäisi näkyä valikon taustalla ja esim. viestin kirjoiutuksess. Jos nuo viat häiritsevät tarpeeksi, niin suosittelen huoltoon viemistä. Ei pitäisi kauaa kestää uuden softan sisään laittamisessa. Ellei tarvitse jotain muuta tehdä.
kiitoksia Timoo. Eivät viat häiritse mutta onhan se kun maksaa sen 200e puhelimesta jossa pukkaa kokoajan jotain pikkuvikaa pintaan ja ostopaikkakin aika lähellä niin huomenna tulee reissu giganttiin palauttamaan luuria.
Hyvää että kirjoituksestani oli apua. Ja sori luikuisista kirjoutsvirheistä mitä löysin tekstäni vasta nyt. Syy: kirjoitin eilen tärisevässä asuntoautossa. Eli joko uusi ohjelmisto sisään tai sitten mukavempihan se tietty on jos antaisivat uuden puhelimen. Joskus se maanantaipuhelin sattuu omalle kohdalle, sukulaiselleni sattui kanssa maanantaipuhelin tässä keväällä. Siinä oli kanssa vikoja jotka olivat vähän samankaltaisia kun sulla, sellaisia jotka eivät ole kaikissa samoissa puhelimissa vaikka sama ohjelmistoversio onkin ajettuna sisään. Kerrohan sitte miten gigantin matka meni, täällä.
Itselläni löytyi tämmöinen vika: Kuuntelen musiikkia noin. 15min ja puhelin käynistyy uudelleen. Kun se kerran kaatuu, niin ei kaadu saman kuuntelu kerralla uudelleen. Muillakin on vissiin samankaltaisia ongelmia?
Mulla ei oo tollasta mutta jos selaa kappaileita kelausnäppäimel nopeeta niin soitin kaatuu eikä suostu toistaan ennenku pistää virrat pois ja takas
Mulla vinkuu laturi niin maan perhanasti. Kellään samaa ongelmaa? Eihän tuolla yöllä voi ladata ollenkaan. Taitaa mennä Giganttiin käymiseks.
Ottivat puhelimen gigantissa mutta joku nokian "7 päivän sääntö" oli mennyt päivällä ohi niin lähti huoltoon ~2viikoksi. Huollossa sanottiin että uuden puhelimen antaisivat ellei nokialla tätä sääntöä olisi sillä olin kuulemma ainoa jolla tälläisiä ongelmia ilmenee. kuulemma uusi softa puhelimeen ja se on siinä
Onko jossain muuten jotain ladattavaa sekunttikellosovellusta? Tai sitten pitää vaan käydä ostamassa erillinen sekunttikello.
Kyllä varmaan joku osaa sanoa missä olis ilmanen. Itse en osaa sanoa. Mutta käyppä kattomassa olisko ovi-storessa?n Ja hienoa, että on tullut uusi päivitys. Varmaan bugeja korjattu.
noniin nyt yksi tyhmä kysymys väliin , millonkohan mahtaa tulla tuo qwerty näppäimillinen nokia 5730 xpressmusic ??
Ei oo mun mielestä kauheen käytännöllinen puhelin ollut.. :s en tykkää tosta gallerian selailemisesta.. Ja kuva kansioon tulee aina kuva videosta jos kuvaat videon.. Ja jos selailet kappaleita galleriassa niin oikeessa yläkulmassa ei lue että monesko kappale on niinkun ennen vanhaan niin ei tiedä montako kappaletta puhelimessa on.. jos kuulokkeen repäsee irti niin musa jatkuu :s
Paljon ilmaisia s60 ohjelmia paljon tuolla: http://www.unessa.net/vermeet/puhelin/ohjelmia/ ja sieltä löytyi esimerkiksi seuraavanlainen, tosin yksinkertainen, sekuntikello http://www.tevero.no/espace/stopwatch/