1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

(N95) PC Suite ei suostu enää yhdistämään, Vista herjaa ajureista(?!!)

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi 2much 11.08.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. 2much

    2much Member

    Liittynyt:
    11.08.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heispa!
    Olen käyttänyt PC Suitea säännöllisesti jo pitkään, eikä sen kanssa ole koskaan ollut mitään ongelmia (kuten ei Vistankaan kanssa). Tänään kun päätin synkata (lieneekö oikea termi) N95:eni sen kanssa, Vista rupesi yhtäkkiä hakemaan ja asentamaan ajureita.. Nyt joka kerta kun yritän puhelimeni yhdistää, PC Suite hetken herjaa että kaikki toimii ja yhdistetty on.. Mutta Vistan alapalkkiin ilmestyy ikkuna: "Vuorovaikutteisten palvelujen valintaikkunan havaitseminen".. joka näyttää tältä: [​IMG]

    Kun klikkaan "Näytä Sanoma", häviää koko käyttö-ympäristö ja jäljelle jää vain pelkkä sininen tausta ja tämä Sanoma jota Vista ei kykene muka näyttämään:

    "Tietokone pitää käynnistää uudelleen asennuksen blah jne.", ja vaihtoehdot "Käynnistä Heti" tai "Muistuta myöhemmin", joista jälkimmäisen "myöhemmin" on n. minuutin kuluttua! Olen jo alunperin käynnistänyt koneen uudestaan, eli tämä tapahtuu joka kerta vaikka buuttaisin heti. Sen jälkeen Nokia PC Suite ilmoittaa että yhteys puhelimeen on katkaistu, ja Vista herjaa että laitetta ei voitu asentaa.

    Eli kuulostaa siltä että Vista ei jostain syystä enää tykkää antaa PC Suiten toimia itse... Pelkkä Tiedonsiirto-moodi toimii muistaakseni normaalisti.

    PS. En tiedä liittyykö samaan ongelmaan, mutta hieman aikaisemmin Vista oli päättänyt päivittää itsensä (automaattiset päivitykset eivät ole edes käytössä -_-) ja pyysi buuttaamaan.. Asensi päivitykset poiskirjautumisen ja buuttauksen jälkeisen sisäänkirjautumisen yhteydessä. Ja sama homma tapahtui nyt uudelleen. Pitäisi buutata tai lykätä 10 min - 4h myöhemmäksi. Menee hermo. Apua. Kiitos etukäteen sille nerolle joka keksii ratkaisun! :)
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu