1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

N95 Kamera

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Mestaus 29.11.2008.

  1. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko toi kamera sökö kun kaikki kuvat mitä otan nii ne on rakeisia?
     
  2.  
  3. make55

    make55 Regular member

    Liittynyt:
    05.11.2001
    Viestejä:
    414
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kuinka isona niitä katsot, Kymppikuvan kokoisset ovat sopivia. Ja jos kuvaat hämärässä ilman salamaa, niin rakeisia tulee.
     
  4. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Koitas ottaa kirkkaassa (auringonpaiste tai hyvät valot) jokunen testikuva. Pieni kenno ja paljon pikseleitä, niin kohinaa tuppaa väkisinkin tulemaan.
    Jos on ihan älyttömän kohinaisia, niin voihan se rikkikin olla. Itselle kerran tullu vastaan N95, josta valitettiin, että kuviin tulee paljon kohinaa. Kyllä varmaan, kun oli koko vehje kastunut.
     
  5. Mestaus

    Mestaus Regular member

    Liittynyt:
    21.12.2005
    Viestejä:
    1,141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Näyttää jokaisest kuvasta tulevan rakeisia,vaikka oon mitä asetuksia tähä kokeillu...Eli kamera on sökönä...
     
  6. W4rm4n

    W4rm4n Regular member

    Liittynyt:
    27.06.2007
    Viestejä:
    148
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikös noita kameran megapikseleitä voi säätää valikosta alaspäin? En ole varma enkä voi tarkistaa kun oma N95 on huollossa paraikaa, mutta yksi "vaihtoehto" olisi etsiä kameran asetuksista tuollainen ominaisuus ja tiputtaa esim. 3,2 megapikseliin, jonka jälkeen testikuvailla jonkin verran... Mutta, voi auttaa tai olla auttamatta. Ja koko ominaisuus olemassaoloineen on epävarma kun ei tosiaan voi nyt testata... Ja anteeksi että vastaan näin vanhaan ketjuun.
     
  7. Tiimoo

    Tiimoo Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eihän tämä ketju ole vielä ees niin vanha... Itse olen päässyt kuvaamaan paljon N95 ja mielestäni kuvissa esiintyy varsin vähän kohinaa. Uskoisin että kamera on sökönä.
     

Jaa tämä sivu