1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näin luodaan Counter-Strike: Source Serveri + Stats

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi Gocom 24.02.2006.

1. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

@Arrowi

Ei toimi.

2.  
  3. laski92

laski92 Guest

miks v**** yritätte tehä servun jos ootte noin ********* revittyjä

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 30.06.2006
  4. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    laski92, tuo ei lienee auta ketään millään tavalla?

5. 69mika69

69mika69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse menet serveriin lan ip:eellä esim: 192.168.1.1 ja muut menevät sitten sillä whatismyip.com:sta ja laittaa perään portin tunnuksen,joka oletuksena on 27015.

E: eli muistaakseni et itse pääse tuolla ulkoisella ipeelläsi,vaan sinun pitää itse mennä todellakin lan ipeellä ja muut sitten ulkoisella :)

Viimeksi muokattu: 01.07.2006
  6. laski92

laski92 Guest

@pkaksp

se auttaa niitte itsetuntoo

7. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No niin nyt Gocom kertoo, tosin en tiedä miksi en saanut viestiä että tänne on tullut viestiä. No, tässä vastausta:

Miksi servuni ei netissä?

Yleisin syy on että olet lisännyt sen vahingossa Windowsin Block This(Estä tämä)-listalle. Eli kun Windows valittaa "Sallitaanko SRCDS.EXE pääsemään nettiin?" Vastaa Kyllä, muuten servu ei mene nettiin.

Yhteydessäsi on natit, katso linkki http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/1/344610#2024347
    niin saat natit pois päältä.

Muista myös avata portti. Windows palomuurikin estää välillä. Ja se yleisin syy. Olet 9 vuotias penikka jolla ei ole verkon Adminstrator oikeuksia, esim. talonyhtiön jaetuilla neteillä tai iskän koneella tämän servun tekeminen ei onnistu.

Et ole päivittänyt servuasi.
    [bold]Toisekseen tosin lähes aina servu pääsee nettiin ja jos se pääsee sanoo srcds.exe käynnistyessään Connected to Steam servers tai jotain tuonne päin, näin äkkisältään en muista tarkkaa lausetta. Jos se ei sano sitä on vika 100% sinussa.[/bold]

Nyt vähän korjailen muiden sanomisia, mitkä ovat olleet päin persettä. Miksi te edes vastaatte jos ette tiedä oikeaa vastausta?

100% väärin. Kaikki voivat liittyä servuun samasta ip:stä joka on muotoa, minun ulkoinen kaikille näkyvä ip + portti 27015, eli jos ip:ni olisi 270.76.45.34. ja lan ip:ni 273.273.273.100. niin servuni osoite olisi kaikille 270.76.45.34:27015. Ladatkaa hlsw ja katsokaa sillä näkyykö servunne internetissä.

Väärä ip, yksinkertaista tai sitten asut japanissa. Ja sinullakin taitaa olla natit, sen huomaan.

Remote Consolin eli rconin kautta ei voi antaa serveri komentoja kuten sv_lan tai muut. Ne toimivat vain Create servuilla. Näissä srcds.exe servuissa arvo pitää määrittää ennen servun käynnistymistä server.cfg tiedostoon. Servu on myös aina netissä valmiiksi, laniin se menee vain jos se ei saa yhteyttä steam servereihin, joka on lähes aina sinun omaa vikaasi.

Nat tai Windows estää selvästi. Myös verkkokorttisi voi olla vioittunut.

@ laski92, rajoita vähän.

No niin siinä kaikki tällä erää, jos ei helpottanut, niin ei mun vika, et vaan osaa. No, ei sen tään onnea sinne vaan :)

Cheers! :D

8. creamy

creamy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16

Warning: using WorldTwoTextureBlend on a non-displacement surface.
    Support for this will go away soon.
    - Material : de_dust/groundsand_blend
    - Surface center : -1920 2440 0
    tälläinen texti punasella kun avaan serverilläni consolen ja eilen se sano warning sending packet jotai

9. creamy

creamy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    olikso kellää tietoo? mites tollaset warning textit saa pois

10. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    laski92, kohotti tai ei, niin nuo kommentit ei auta ketään joten eikö ne olisi parempi jättää pois?

11. tuutu

tuutu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    [bold][removed by Jannejt][/bold]

Viimeksi muokattu: 02.07.2006
  12. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

@tuutu

Varo sitä kielenkäyttöä! voi tulla pientä lomaa jo tommosesta käytöksestä, mutta sehän ei ole mun ongelma. tuutu ja laski92 voisivat kyllä lopettaa ton idioottimaisen käytöksen mun puolesta.

13. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    tuutu viikon lomalle erittäin lapsellisesta kielenkäytöstä, lue säännöt!

14. laski92

laski92 Guest

@ [bold]T[/bold]u[bold]u[/bold]k[bold]k[/bold]a[bold]Z[/bold]

Mä lopetan sen mun v******** muille jos et sä kommentoi jokasta mun viestii.ja mä edes sensuroin ne mun sanat

@ [bold]G[/bold]o[bold]c[/bold]o[bold]m[/bold]

Nii onko jotain suoraa linkkii johonki ohjeeseen jol saa ne skinnit ja muut [bold]Server Side[/bold]

[bold]Ps. mä voisin vaikka lyödä vetoo et Tuukkaz valittaa tästäki : no daa toi bold komento syö ad muistii[/bold]

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 02.07.2006
  15. nObO2

nObO2 Guest

kokeilin sitä hlsw mut se ei löydä sitä siis siihe tulee logation mut sit niinku FF on määrittelmätön. osaako joku auttaa?

16. Gocom

Gocom Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    @ nobo2

FF:llä tarkoitat varmaan friendlyfire, sillä se tarkoittaa sitä. Laitat vain server.cfg tiedostoon mp_friendlyfire 1 / 0. Kaikki komennot laitetaan sinne, ei konsolin kautta, sillä silloin ne kestävät vain yhden kierroksen tai karttakierroksen ajan.

@ creamy

Tuolla ei ole mitään väliä sillä se tulee kaikille. Se on täysin tavallista, ja se johtuu siitä että se on varoitusteksti kartan taxtuurien vanhentumisesta. Päivitä servusi niin niistä osa lähtee pois. Eli ajat servun asentamiskomennot uudestaan suorita paneeliin niin servu päivittyy. Ja silloin servun pitää olla pois päältä.

@ Laski92

Ohjetta ei löydy, kysy vaikka joltain skinnaajalta apua, eli mene jollekin skinnaus sivulle, ja kysy emailin kautta nätisti apua.

Mitäs täällä on tapahtunut sillä välin kuin olen ollut poissa? Bannia ja muuta tippunut, huhuh rauhoittukaa nyt pikkuisen. Tuutu taisi sanoa jotain todella rumaa, toivottavasti ei musta, tai loukannut ketään syvästi :)

Voitte myös lopettaa sen paskottelun jos järkevää sanottavaa ei löydy. Ja oikein laski92 tuo blod komento vie lisää levytilaa, mutta todella vähän :D

Cheers!

Viimeksi muokattu: 03.07.2006
  17. creamy

creamy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    kiitoksia taas kerran Cocom

18. TuukkaZ

TuukkaZ Guest

@laski

ei tossa viestissä ollut mitään asiatonta. :D
    No mä oon vaan perehtynyt niihin säänyöihin, niinkun eräät ei. ;)

19. nObO2

nObO2 Guest

se FF oli vaa esimerkki. Siin on kaikki ne jutut pois Ping: timeout.
    Game: unknow
    player: 0/0
    mut locattion näkyy se on: (suomenlippukuva)FI-Broadband access pool,TeliaSonera Finland OYj.

20. laski92

laski92 Guest

[bold]@ TuukkaZ[/bold]

mä luin ne säännöt silloin ku se tuutu pääsi lomalle
    ja mitä toi 8w tuutu sano (niinku raivosko sen takii et on newbie vai haukkuko joitain vai muuten vaa jos äidin maito noussu päähän)

[bold]@ Gocom[/bold]

meneekö ICS skinnaajasta
    ja ei sitä tuutu sanomista taida tietää ku moderaattori ja TuukkaZ
    ja imuutin planeettapelaajasta soccer moden et voiko sen pistää sillai et se toimii vaa soccer mapeis :O

[bold]@ Creamy[/bold]

se on Gocom eikä Cocom

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 03.07.2006
  21. creamy

creamy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    hups mul on liikaa sormia

Jaa tämä sivu