1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mp3-soitin leffa ja musakuuntelukäyttöön.

Viestiketju MP3-soittimet -osiossa. Ketjun avasi Ahuu 31.01.2008.

  1. Ahuu

    Ahuu Member

    Liittynyt:
    31.01.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli olen ostamassa mp3 soitinta leffa ja musankuuntelukäyttöön. Ongelmana on se että en oikein löydä soitinta joka sopisi molempiin käyttötarkoituksiin. Olen miettinyt muutamia soittimia mutta en osaa päättää. Näitä olen ajatellut:

    1.iPod Touch 8 tai 16 gb.
    plussaa: Tarpeeksi suuri näyttö leffakäyttöön ja voi muokata monilla ohjelmilla (jailbreikkaus)

    miinusta: Äänenlaatu on laskenut muiden ipod:ien tasosta. Ei sovellu niin sanotuksi taskusoittimeksi = äänenvoimakkuutta ja kappaletta ei voi vaihtaa taskutuntumalta (koska laitteessa ei ole nappuloita) vaan laite täytyy aina kaivaa taskusta, huono juttu ainakin pyöräillessä.

    2.iPod Classic 80gb
    plussaa: Sopii hyvin musiikkisoittimeksi.

    miinusta: Vain 2,5 tuuman näyttö joka ei sovellu leffakäyttöön.

    3.Creative Zen vision W
    http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/4232/creative_zen_vision_w

    plussaa: Suuri 4,3 tuuman näyttö ja 30 gigan kovalevy. Soveltuu leffa ja musiikkikäyttöön.

    miinusta: Ei ainakaan vielä ole oikein missään muualla myynnissä kuin parissa nettikaupassa enkä halua tilata tavaraa netistä.
    suurikokoinen näyttönsä takia.

    Voisitteko auttaa minua valitsemaan sopivan soittimen. Tällä hetkellä ykköspaikalla on iPod touch kaikkien herkkujensa vuoksi. Minulla on 50€ sonyn nappikuulokket joissa on todella hyvä äänenlaatu joten se voisi korjata touchin muuten hieman huonoa äänenlaatua. Pitäisi vain totutella aina kaivamaan laite taskusta.

    Voitte kehua tai kritisoida mainitsemaani kolmea soitinta tai ehdottaa jotain muuta.

    Kiits etukäteen.
     
  2.  
  3. pseDe

    pseDe Guest

    Sain jouluna tuon classicin ja kyllä siitä kattelee iha kivasti jotai south parkkeja yms.
     
  4. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kuten etusivu kertoo, Ipod Touchia saa myös 32gt muistilla, kannatan, jos fyffeä löytyy sen ostamiseen
     
  5. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ipodeisa suositan tuota Touchia. Sen jälkeen kun tuon Jailbreikkaa niin tuosta laitteesta saan niin paljon hyötyä irti verrattuna muihin media soittimiin että muut kylmenee rinnalle täysin. Miinuksena nyt tuosta voin sanoa sen että radio puuttuu ja muutama muu kiva ominaisuus laitteessa saisi olla, mutta kuitenkin voin suoraan tuota laitetta suosittaa.

    Itse en ole niin tutustunut noihin muihin Ipodeihin jotta voisin tuota ääni asiaa kommentoida, mutta mielestäni tässä se on ihan riittävä. Videoita olen aika paljon tuolla katsonut ja tuo laite on mielestäni erittäin hyvä siihen.

    Meiltä löytyy kotoa nuo molemmat versiot Touchista(8gb ja 16gb) ja koko lailla tyytyväisiä ollaan oltu. Vahva mielipiteeni on se että kyllä tuo 8gb versiokin on ihan riittävä jos niitä videoita ei sinne laitteeseen ala varastoimaan.
     
    Viimeksi muokattu: 06.02.2008
  6. joniz123

    joniz123 Regular member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    435
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    pieni välikysymys tähän väliin... kun olen ostamassa tuota creative 30gb w ,millä lailla saisin avi tiedostot muutettua muun merkkisiksi (esim.mpeg)? Minun käsittääkseni laite ei tue avi muotoa.Miten saisin myös tohon elokuvaan tekstit kiinni? kiitos etukäteen.
     
  7. Gigabit

    Gigabit Regular member

    Liittynyt:
    09.11.2007
    Viestejä:
    152
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Superilla http://www.download.fi/video_ohjelmat/videonpakkausohjelmat/super.cfm pitäs onnistua.

    Tuolla http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/tekstityksien_lisaaminen_videotiedostoihin.cfm ohjeet tuohon.
     
    Viimeksi muokattu: 22.03.2008
  8. D00mer

    D00mer Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    168
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    www.e-ville.hk
    ota valikosta mp4 soittimet ja kattele mikä on mielestäsi parhain. Itellä on Diel-kreole enkä sitä erikoisempaa tarvitse, tosin 4gt muisti olisi ollut kiva (tosin sitten olisi ollut sama hankkia diel-roc, tosin siinä ei ole vaihettavaa akkua ja aavistusen verran pienempi näyttö).
     
  9. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tässä on yksi thread noista aasian ihmesoittimista.
     
  10. nnkoo

    nnkoo Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2008
    Viestejä:
    128
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin kaverillaki oli tuommonen iPod kopio. Muka laadukas mutta kuukauden jälkeen toimi täydellä akulla enää pari minuuttia.
     

Jaa tämä sivu