1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

mp4-soitin ei toista mp4-tiedostoja

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi jau91 14.01.2008.

  1. jau91

    jau91 Member

    Liittynyt:
    14.01.2008
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    miksi? ostin huuto.netistä 60eurolla ja tukee vain wma ja mp3-tiedostoja.mukana tuli joku ihme "asennuslevy" josta suurin osa tais olla kiinaa sitte se soitin laturi ja kuulokkeet. siis kyllä ne mp4-tiedostot soittimeen menee mutta ne ei näy siellä ja ne vie vaan tilaa. siin asennuslevys on jotain lampaan kuvii ja soittimes ei lue minkä merkkinen se on.
     
  2.  
  3. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Miksi ostit soittimen jos et tiedä mitä formaatteja se tukee?

    Kannattasko kysästä siltä keltä ostit sen soittimen, että minkä merkkinen se on ja mitä formaatteja se tukee.
     
  4. kkeimo

    kkeimo Regular member

    Liittynyt:
    15.08.2006
    Viestejä:
    150
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oisko kannattanu vähä miettii ennenku ostit, jos kerran et tiedä mikä merkki, mistä ostettu jne. huuto.netissähän voidaan sanoa että 20" laajakuvanäyttö 200€, ja postissa tuleekin pussi koiran paskaa.

    ota selvää siltä kaverilta että mistä ostettu,mikä merkki ja semmosta. voihan olla sullakin jotkut settingit pielessä.
     
  5. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos ostit tuollaisen kiina ilmiö -soittimen niin tuolla on nyt huuto.net :ssä ainakin myynnissä noita soittimia mitkä pyörittävät .avm (MTV Movie File), .nxv ja .wmv -videoita. Noita mainostetaan MP4 -soittimina mutta eivät ilmeisesti sitten niitä .mp4 tiedostoja pyöritä ilman kääntöä johonkin tiettyyn formaattiin. Ainakin noissa myynti ilmoissa monessa on että laitteen mukana tulee softat tuohon kääntöön.

    100eur saa Creative ZEN 2GB :n ja 115eur Creative ZEN 4GB -version joka on taatusti parempi laite kun tuo minkä ostit. Ihan yleisenä vinkkinä niin välttäkää noita kiinalaisia kopio soittimia ne on laadultaan huonoja. Itse olen tämän aikoinaan jo CD-soitinten kanssa todennut.

    Aina kannattaa vähän selvittää mitä on ostamssa. Huuto.net :ssä olen itse tehnyt kauppoja kohta 5 vuotta. Ja olen sen olen oppinut että kannatta olla kriittinen ja tutkia tuotteita jotta ei tule ostettua sikaa säkissä.
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2008
  6. jau91

    jau91 Member

    Liittynyt:
    14.01.2008
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    huudin sen takia että sai huudettuu heti ja siin on 2gb muistii. eli mun mielest hyvät kaupat tuli tehtyy mutta saiskohan noita neuvoja että miten sen soittimen sais toistamaan mp4-tiedostoja
     
  7. Pihlis12

    Pihlis12 Active member

    Liittynyt:
    04.04.2006
    Viestejä:
    1,312
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tarvitsisi tietää tuon laitteen nimi ja malli tai se että mitä formaatteja se tukee. Ilmoittamasi .wma ja .mp3 ovat audio formaatteja.

    Ja niinkuin sanoin aikaisemmassa viestissäni että noissa laitteissa tulee mukana romppu missä on tuon ohjelma millä voi kääntää nuo videot oikaan muotoon. Onko sellaista?

    Tuon soittimen myyjä varmaankin osaisi kertoa nuo tarvittavat tiedot.
     
    Viimeksi muokattu: 18.01.2008
  8. konne

    konne Member

    Liittynyt:
    11.04.2007
    Viestejä:
    69
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kaverin iskä toi kaverille. thaimaasta 25€ maksavan mp4 soittimen.Vertailun vuoksi vaan.
     
  9. jau91

    jau91 Member

    Liittynyt:
    14.01.2008
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    nyt on näytön lasikin paskana hetken pidin repussa. kyllä ois näköjään vähä pitäny kattoo minkä ostaa
     
  10. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Laatu kamaa siis ;)
     
  11. jau91

    jau91 Member

    Liittynyt:
    14.01.2008
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    näyttö itse ihme ei menny miksikään soitin tomii. mutta mitä siihe näytön suojaks kannatais laittaa? itte laitoin nyt kontaktimuovia ku ei muuta ollu
     

Jaa tämä sivu