1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mitä trollien päässä oikein liikkuu?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi psymbiote 25.06.2005.

  1. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    No en tiedä hevonpehvan vertaa.
    Kerro mulle.
     
  2.  
  3. Joonas112

    Joonas112 Guest

    On tainnu karata orpokodista...
     
  4. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    Voi vittu mitä sanoit.
    Mika,auta!

    Aihe lukkoon!!
     
  5. stauf

    stauf Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2005
    Viestejä:
    571
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    [​IMG]
    So so, siistitäänpäs kielenkäyttöä.

    Kyllä Mika sua auttaa, pääset pois täältä missä kaikki haukkuu...
     
    Viimeksi muokattu: 10.07.2005
  6. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    En mä sitä tarkottanut.
    Tarkotin et se pistäis tän aiheen lukkoon.
     
  7. Joukkeli

    Joukkeli Regular member

    Liittynyt:
    04.06.2004
    Viestejä:
    452
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Et siis tiedä miks ihmiset piikittelee sua? Hassua, mutta hassumpaa on vielä se että kaikki piikittelijät tietää miks ne sua piikittelee. Kyllä sä oikeasti tiedät, sulla on vaan asenneongelma.PAHA sellainen.
     
  8. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    No ihan miten vaan.Lukkoa tää aihe kaipaa.Ei muuta.

    Mika,missä sää oikein viivyt?
     
  9. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Missä näitä outoja topicceja on? En ole ainakaan nähnyt kuin yhden pahviaivon tekemän topicin...
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/208735

    Eikä pahviaivon käyttäytymisessäkään ole nyt ollut valittamista, vai olenko nyt missanut jotain?
     
    Viimeksi muokattu: 10.07.2005
  10. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/204059

    Nykyinen "pahviaivo" esiintynyt aikaisemmin tuolla threadilla esiintyvillä nickeillä ja käytös ei ole ollut tällöin mitenkään hyväksyttävää vaan kanssakeskustelijoiden suoranaista yllyttämistä ja itsensä kehuskelua.
     
  11. psymbiote

    psymbiote Regular member

    Liittynyt:
    01.04.2004
    Viestejä:
    718
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä minä nyt nuo topicit tiesin (itsehän aloitin tämän topicin ;D), mutta onko hän nyt nimimerkillä pahviaivo käyttäytynyt jotenkin sopimattomasti? Tätä ajoin takaa...
     
  12. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ja oma mielipiteeni on että mikäli mies on tullut katumapäälle ja on aloittanut kohtalaisen korrektin keskustelun, tulisi antaa epelille mahdollisuus käyttäytyä, sillä käytännössä ainahan hän pystyy luomaan uuden tunnuksen ja ei tuota uutta nickiä bannaamalla päästä mihinkään.

    Tästä keskustelusta senverran, että on osin mennyt pääosin haukkumiseksi ja solvaamiseksi ja siinä on muutkin sitten sääntöjä rikkoneet kuin Pahviaivo. Lukkoon joutaa kyllä jo tämä keskustelu. On niin yksipuolista ja kypsä keskustelu asioista puuttuu.
     
  13. V-kos

    V-kos Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2005
    Viestejä:
    1,345
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    [bold] Pahviaivo [/bold]

    Koita olla kommentoimatta noihin "haukkujien" viesteihin jos olet oikeasti parantanut tapasi.
     
  14. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    Juu...mut laittakaa nyt joku Perkele tää aihe lukkoon!
     
  15. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    okei.. raportoin viestistä moderaattorille niin tulee varmaan joku käymään.. se että laitetaanko lukkoon taas ei oo mun päätös..

    EDIT: mika näyttää kirjottaneen yhen viestin just foorumille joten kohta varmaan tähän sanoo jotain..
     
    Viimeksi muokattu: 10.07.2005
  16. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Alkaaks tää touhu taas karkaamaan käsistä..olinkohan taas liian kiltti?

    Tästä ketjusta sen verran, että en vielä lukitse. Onhan tämä mennyt vähän haukkumiseksi puolin ja toisin. Seuraan tästä vähän, että moniko käyttäjä on todella kyllästynyt suhun, koska en ole saanut nyt kuin yhden valitusviestin. Jos noita enemmän tulee käyttäjiltä, niin vaihtoehdot on vähissä. Olen henk.koht. sulle vielä tilaisuuden antanut, älä petä mua..katotaan nyt. Turhia topicceja on vähän ilmestynyt, onnettomuudet, top5-lista, meseosoitteet...ei kukaan noihin jaksa vastata, muuta kuin vähän vinoillakseen.

    1) Mitä trollien päässä oikein liikkuu? on otsikko. Tämähän ei yksilöllisesti sua koske, mutta aika pitkälti, jonka olet omalla aikaisemmalla toiminnallasi aiheuttanut.

    2) Jätä koko ketju huomiotta/kommentoimatta. Joskus kannattaa olla vaan ihan hiljaa. Jos rupeat provosoimaan muita vastakommenteilla, niin siitähän vaan innostutaan.

    3) parempi pitää yksi tällainen auki, koska kohta joku ihmettelee miks tää suljettiin ja tekee uuden.

    "ei se kukkokaan käskien laula"
     
  17. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    tulihan se mika sieltä :D

    suosittelen itekkin tota kohtaa 2:
    näin tämä ketju unohtuu ja ehkä vähitellen sinun trollauksesi.. tietty vanhemmat käyttäjät muistavat vieläkin Dude84:n.. ainoa senior member joka häiriköi ja pyysi onneksi itse sitten bannit.. keräsi senior member "arvon" kyllä ihan spammilla.. tietty satoja viestejä kaikkea turhaa on aivan oma sarjansa.. varsinkin kun häiriköi samoin ties kuinka monella foorumilla.. mutta ei muistella sitä enää.. :D
     
  18. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    Miksette te nyt laita tätä aihetta lukkoon?
     
  19. nrautava

    nrautava Guest

    Hirveän mielenkiintoinen ketju... Ei ole parantunut sit kun olen viimeksi korjitellut.

    Ei tarvinnut kun lukasta nopeasti läpi tää ketju ja loppuulos on tämä:
    -Miksi, miksi tämmöinen ketju?

    Ja taas meni muutama minutti elämästä ihan hukkaan
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 11.07.2005
  20. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tätä aihetta ei laiteta lukkoon, siksi että [bold]sinä[/bold] sanot että se laitetaan lukkoon. Modet päättävät mitkä viestiketjut lukitaan.

    Ja parempi pitää tämä ketju auki vaan, koska parempi että Pa***pää tyydyttää pahimman trollaustarpeensa täällä, eikä floodaa kaikkia muita alueita turhalla pa*kanjauhannallaan.
     
    Viimeksi muokattu: 11.07.2005
  21. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    Juu.Oon nyt hiljaa.
     

Jaa tämä sivu