1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Koskahan FX-57 tulee akibaan/suomeen?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Pahviaivo 09.07.2005.

  1. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    Eli tilasin eilen illalla tämän prosessorin akibasta:

    http://www.akiba.fi/?5059

    Siinä lukee,ettei tilausaikaa ole vahvistettu eli ajattelin kysyä että onkohan sitä edes tullut akibaan?
    Menin mbnettiin ja sieltä valitsin suorittimet.Sitten otin sen Athlon 64 kohdan.Siihen tuli lista ja siellä oli fx-57 prossu.Sen kohdalla luki että niitä on 1 kappale.Mutta en jostain syystä ole oikein varma että onko niitä saapunut akibaan kun kerran akibassa luki että toimitus aikaa ei vahvistettu.Eli jos joku tietää että kauanko suunnilleen kestää että tämä prossu saapuu postissa minulle niin ilmoitelkaa tähän topicciin.Ja voisiko joku ystävällisesti ottaa selville että onko sitä tullut akibaan.

    Kiitos.
     
  2.  
  3. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    Ai niin.Unohdin laittaa yhden tärkeän jutun.(En tiedä olisiko tästä kannattanut tehdä uutta topiccia mutta...)
    Eli sopiiko tämä prosessorijäähdytys FX-57 prossuun:

    http://www.akiba.fi/?4689

     
  4. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ehkä voisit itse soittaa tai lähettää sähköpostia Akibaan ja tiedustella asiaa... ;)

    Sopii FX-57 prossulle, joka menee Socket 939 kantaan.


    Ja otsikoksi olisi voinut laittaa vaikka "Milloin FX-57 tulee akibaan/suomeen". Eli hieman tarkempia otsikoita kiitos.
     
  5. Supo

    Supo Regular member

    Liittynyt:
    31.03.2002
    Viestejä:
    437
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja luultavasti tää on taas se v..... huomionkipeä kersa.
     
  6. jersi

    jersi Regular member

    Liittynyt:
    21.01.2005
    Viestejä:
    198
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo voi olla paras jos itse selvittää onko se tullut sinne :)hieman haiskahtaa kyrbiinalta :D
     
  7. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Offtopic:

    Annetaan sille vielä mahdollisuus, koska pitäviä todisteita ei ole tämän nikin käyttäjästä (vaikka tiedämme kaikki kuka se on).

    Eli [bold]Pahviaivo[/bold] aina kun sinulla on jotain kysyttävää, niin esitä ne tässä viestiketjussa. Ja älä avaa lukemattomia muita viestiketjuja. Älä lähde mukaan mihinkään väittelyihin. Ei enää yhtään sanaa siitä kuinka joku tietokoneen osa on paras ja nopein. Kysy ainoastaan en kysymykset, jotka auttavat sinua saamaan konepakettisi kasaan ja koottua.

    Eli siis älä kommentoi [bold]Supon[/bold] tai [bold]jersin[/bold] viestejä mitenkään. Erään herra jjjjj:n kanssa on täällä erittäin tiukka linja ja bannia tulee hyvinkin pienestä asiasta. Äläkä myöskään kommentoi tätä viestiä mitenkään.
     
    Viimeksi muokattu: 09.07.2005
  8. satajet2

    satajet2 Regular member

    Liittynyt:
    25.02.2005
    Viestejä:
    259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    katoin vaan tota ekaa linkkii...

    AMD:n uusi lippulaiva ennakkotilattavissa!

    Toimitusaikaa ei vahvistettu!

    noi 2 rivii pisti aika pahasti silmään... että että... sillee
     
  9. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    Juu...lähetin eilen sähköpostin akibaan.Mitään ei ootietenkään kuulunut.Tänäänhän on lauantai ja huomenna se ei ole auki.No.Toivottavasti ei kestä kauan että se saapuu.btw,tänekkö mä laitan sit kaikki mun kysymykset siihen mun koneeseen liittyen?
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.07.2005
  10. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Korjataan otsikkoa..
     
  11. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    katoin vaan tota ekaa linkkii...

    AMD:n uusi lippulaiva ennakkotilattavissa!

    Toimitusaikaa ei vahvistettu!

    noi 2 rivii pisti aika pahasti silmään... että että... sillee

    ^
    mitä tarkoitat?
     
  12. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    No jos mun täytyy tänne topicciin laittaa mun kysymykset mun tulevasta koneesta niin kysyisin nyt tämmöisen kysymyksen:Kun eilen tilasin 2kpl näitä näytönohjaimia:

    http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=0761402806067

    ...niin tuleeko niiden mukana sellainen peliohjain?
    Katsoin netistä englanninkielisiltä sivuilta että sen paketin mukana tulisi xfx peliohjain.Suomen kieliseltä sivuilta en ole löytänyt yhtään sanaa siitä,että tuleeko sitä ohjainta vai ei.Eli jos joku haluisi auttaa mua niin olisi tosi kivaa jos laittaisitte esim.jonkun linkin jossa olisi tietoa siitä,mitä tavaraa kyseisessä paketissa on.

    Kiitos.
     
  13. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Voithan ennakkotilata (eli varata) tuon jo nyt, mutta tarkkaa toimitusaikaa eivät osaa Akibasta ilmoittaa. Itse arvioisin että tämän kuun lopussa tai viimeistään ensi kuun aikana. Jos haluaa saada ihan uutta rautaa heti julkaisun jälkeen, niin pitäisi olla jonkin suuremman hardissivuston vastaavana (eikä sitä silloinkaan saa omaan käyttöön). Eli odottamaan joudut.

    Englannissa saattaa olla hieman eri paketointi kuin suomessa. Eli voi olla että suomalaisesta paketoinnista puuttuu joitain ylimääräisiä extroja. Ainakaan tuolla BullDogin sivuilla ei ole asiasta mitään mainintaa. Mutta voithan aina tiedustella asiaa suoraan heiltä.
     
  14. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    Juu.Harmi jos niitä peliohjaimia ei tulekaan.Mistä te muuten veikkasitte et mä olisin "herra" jjjjj?
     
  15. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Offtopic:

    Se tuli selväksi jo kahden tämän viestiketjun ensimmäisen viestin aikana (huomaa tuo I know who you are.).

    Ensinnäkin mainitsit FX-57 prossun. Kirjoitustyylisi ja kysymyksesi paljastavat että olet alaikäinen. Lisäksi kirjoitat samalla tavalla kuin kyrbiina/kampela jne. aiemmin. Esität saman tyyppisiä kysymyksiä. Enempää en paljasta. Mutta pysytään nyt aiheessa, koska tärkeintä sinulle on varmaan saada koneesi koottua sitten kun saat kaikki osat kotiin. Eli asialinjalla.
     
  16. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    Pysytään vaan aiheessa mut mun olis pakko kysyy yks kysymys.Mitä sä tarkotit oikein sillä mun kirjotustyylillä?Ai sitäkö,että jos mainitsee fx-57 ja Geforce 7 näyttikset niin sitten mä oon joku jjjjj?Laita mulle yv:tä jos on jotain kysyttävää.Jooko?Ja mulle on tärkeätä saada se mun kone kasaan.Eli tässä olis yksi kysymys:Mä en saa mitenkään levykeasemaa vieläkään mun koteloon kiinni.Se on ihan tavallinen mustan värinen levykeasema.(1.44mt.)Eli voiko joku kertoo et miten se laitetaan ku mä oon vähän tumpelo.....?
     
  17. mika-b

    mika-b Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    1,016
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mikä mättää, oletko poistamut muovi ja metalli levyt kotelosta? eikö ruuvinreiät täsmää? puuttuuko levykeaseman virtapiuha virtalähteestä?
     
    Viimeksi muokattu: 09.07.2005
  18. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    Ei oo varmaan mitään muuta ongelmaa "ehkä" kuin se että semmonen kehikkohärveli juttu joka tuli kotelon mukana,ei sovi ilmeisesti siihen levykeaseman kiinnipitämiseen.Tai sit ruuvit ei oikein sovi.En muista.Enkä nyt jaksa ruveta räpläämään sitä.Se pitäs roudata tonne olkkarinpöydälle enkä nyt jaksa.Viimeks tippu telkkari lattialle joten en viitti rupee sitä koteloo väsäämään.No...eiköhän se saada kiinni koteloon jos mä vien sen jonnekkin liikkeeseen.Onks muuten 24 bittisellä äänikortilla mitään eroa "tavallisiin" oliks ne nyt jotain 16 bittisiin äänikortteihin?
     
  19. jersi

    jersi Regular member

    Liittynyt:
    21.01.2005
    Viestejä:
    198
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no kokeile viedä se kone sinne olkkariin vaikka huomenna ei kai yhen aseman kiinnittämisen takia kannata alkaa maksaa liikkeeseen(vaikka tiedän että rahaa kyllä löytyy):)
     
  20. zapetu

    zapetu Regular member

    Liittynyt:
    06.04.2005
    Viestejä:
    727
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ole ;)

    Erittäin hyvä idea. Kannatetaan! :) Mutta odota nyt ensin että saat kaikki osat hankittua ensin.

    Ostat tietenkin tämän äänikortin:
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9629

    Paras Creativen kortti pelikäyttöön.

    Ja pelinäytöksi vielä tämä (tavallisen 19 LCD:n lisäksi):
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1101

    Jos on muuta koneen kokoonpanoon liittyvää kysyttävää, niin esitä ne täällä.
     
    Viimeksi muokattu: 09.07.2005
  21. Pahviaivo

    Pahviaivo Guest

    Mä en osta tota äänikorttia.Ehkä myöhemmin sitten kun päivitän mun konetta.Olen ostanut jo Creative Audigy 2 ZS äänikortin.Ja en ainakaan vielä tarvitse toista näyttöä.Ostan Viewsonic VX924 littunäytön.Siinä on vain 4 millisekunnin vasteaika.Laitatko mulle yv:tä?
    Ja jos ostaisin toisen näytön niin en ostaisi tuota näyttöä.Ja ei millään pahalla mutta tuo äänikortti ei ole paras.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 09.07.2005

Jaa tämä sivu