1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mistä voin talenta videoita Nokia N97

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi tibis 05.07.2009.

  1. tibis

    tibis Member

    Liittynyt:
    04.07.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve

    Mistä voin talenta suoran kokonaisia vedeoita(leffoja) nokia n97:aan?
    Vai voiko? Vai pitäkö se ens PC-kautta?
    Olisi suuri apu jos joku voi autaa.
    Ja mikä ois halvin mutta hyvä palomuuri/virus torjuja kännyyn?

    Kiitos paljon.
     
  2.  
  3. Skull_Cro

    Skull_Cro Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tietäksen ole mita tallasta palvelu, josta sasi lefoja suora N97...
    Pliis jtn. rotia tohon kirjoitukseen on meinaa aikamoista sönkköä, ja mielestäni(mielipiteitähän saa olla) virusturvaa ei tarvitse jos kuitenkin haluat niin googletas F-Securen mobiili versiota.
     
  4. sidrend

    sidrend Regular member

    Liittynyt:
    21.06.2009
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Onko niissä näppäimissä jotain vikaa vai kirjoittajassa itsessä? Hyvä jos tuosta tekstistä saa mitään selvää.
     
  5. doggydogg

    doggydogg Guest

    Aiika rasistista porukkaa liikenteessä! Kyllä mä ainakin ymmärsin hyvin mitä kysytään...kirjoitatteko ite arabiaa täydellisesti hä?!?! Ettekö te tajua että ehkä tätä sivustoa käyttää myös ulkomaalaiset?!
    Ja videot pitää muuntaa PC:llä puhelimeen sopivaan formaattiin ja sitten siirtää USB:lla...näin mielestäni homma toimii!
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 11.07.2009
  6. Skull_Cro

    Skull_Cro Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2007
    Viestejä:
    340
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En tiennytkään että kieliasusta huomautus on rasismia, jos asia on näin niin äidinkielen opettajani on kyllä täysi natsi.
    Mistäs muuten päättelit että kirjoittaja on ulkomaalainen eikai sinulla vaan ole ennakkoluuloja kirjoitusten perusteella ??

    Ja mitä noihin videoihin tulee niin juuri näinhän se menee:
    1. video koneelle (jos DVD lätty niin esim. alcohol 120% ohjelmalla sai muistaakseni tallennettua videon kovulle.)
    2. Muuntaa sen oikeaan muotoon(mp4), ja resot yms myös kuntoon esim. WinAVI MP4 Converter-ohjelmalla
    3. Video kännykkään
     
    Viimeksi muokattu: 11.07.2009
  7. doggydogg

    doggydogg Guest

    Tarkoitin lähinnä sitä, että kaikki ei välttämättä ole käynyt suomalaista koulua eikä osaa välttämättä kirjoittaa Suomea täydellisesti...mutta toivottavasti kysyjä sai nyt kaipaamansa vastauksen tässä väittelyn lomassa :)
     
  8. tibis

    tibis Member

    Liittynyt:
    04.07.2009
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täällä saa enemään tieto mun kirjotus virheistä ku faktaa.
    Jotku meillä on lukihäiriö.Ei vaan voi mitä sille.Mutta kiitos paljon noista tiedosta, ne auta kyllä paljon.

    Onko teillä joku N97?
    Mä olen laatanut uusi ohelmia ovi:sta. Mun pieni ongelma on se että en saa ne tohon aloitussivun(eli missä on face,blooberg,accuweather).
    Mitäs saan ne sinne ku ne ovat jo "ohjelma mapissa",

    Jep kiitos
     

Jaa tämä sivu