1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Mistä hyvä kello puhelimeen?

Viestiketju S60 -ohjelmat -osiossa. Ketjun avasi gouz 03.06.2010.

  1. gouz

    gouz Member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kun ei tahdo löytyä niin tietäisikö joku täällä sellaista kelloa joka näyttäisi aikaa kokoajan puhelimen näytöllä ja/tai nappia painamalla heräisi vaikka olisikin näppäinlukossa?

    Nyt kun tuo aurinko paistelee niin ei tahdo nähdä sitä puhelimen omaa pientä kelloa.

    Eli tarvitsisin sellaisen koko(tai lähes koko) näytön kokoisen kellon,vähän niinkuin liimaisi kännykkään nahkaremmit ja alkaisi käyttämään sitä reiluhkona rannekellona.

    Ostin juuri storesta "kalliin" kellon N86:seen ja on muuten melko hyvä mutta kun pistää näppäinlukon päälle niin kellonaika jämähtää siihen paikkaan,näyttää tosin oikean ajan kun avaa lukon mutta,ei halua sillain ei.

    Suuren suuret on ihmislapsen ongelmat mutta,olishan se baarissakin mukava katsoa kellonaika nopeasti ja tähtäilemättä,juuri ennen valomerkkiä se saattaisi auttaa päätöksessä,tilatako vielä yksi vai lähteäkkö kohti taksia:)

    Sellaisilla "sehän kuluttaa paljon virtaa jos on kokoajan päällä" vastauksilla ei tee mitään,kuluttakoon!!Siis kunhan päivän kestäisi,yöksi lataukseen!

    Jos joku kokemuksen syvällä rintaäänellä tietää kertoa linkin moiseen kelloon saa minulta syvän kumarruksen,nimittäin tämä on viides kello vuosien saatossa jonka ostin eikä toimi vieläkään niinkuin haluan.En niitä kaikkia ostamallakaan haluaisi testata.
     
  2.  
  3. 354K

    354K Member

    Liittynyt:
    06.02.2010
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä olen käytellyt cClockia. Ilmainen.
     
  4. Bluejack

    Bluejack Regular member

    Liittynyt:
    02.01.2007
    Viestejä:
    377
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  5. gouz

    gouz Member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ja syvä kumarrus 354K:lle!!!!
    Tämä cClock näyttää juurikin sellaiselta mitä olen etsiskellyt.
    Kiitoksia paljon ja kiitos myös Bluejackille vastauksesta ja vaivannäöstä!
     
  6. TuulKoo

    TuulKoo Member

    Liittynyt:
    03.08.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    S60-luureissahan on itsessään kello. Kun näppäinlukko on päällä ja painat selausnäppäintä, tulee kellonaika näkyviin näytölle tosi suurin numeroin - mahtaisiko tämä riittää? Itse käytän tosi paljon.
     
  7. gouz

    gouz Member

    Liittynyt:
    30.12.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No voihan pilu,enpä ole tiennyt moisesta aikaraudasta,erittäin käyttökelpoinen,kiitos!!!
     

Jaa tämä sivu