1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Lumia 920 Hakukoneet ja äänitunnistus

Viestiketju Windows Phone -osiossa. Ketjun avasi MiikaVe 22.12.2012.

  1. MiikaVe

    MiikaVe Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2011
    Viestejä:
    196
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Hei! Muistaakseni jostain jo luin hakukoneen vaihtamisesta googleen. Kuinka tämä onnistuu? Eli siis haluaisin vaihtaa siten, että kun painan tuosta oikealla alhaalla olevasta hakunapista, tulisi mielummin google kuin Bing haku.

    Ja toinen juttu. Onko WP8:lle vielä hyvää ja älykästä äänitunnistusta olemassa? Eli jotain S-voice tyylistä avustajaa. Kun kysyn "where can i buy beer" haluan vastauksen enkä mitään bing hakutuloksia.

    Sovelluskauppa muutenkin melko sekava :eek: Noh, puhelin 2 päivää vanha ja todella tyytyväinen olen kyllä. Varmaan opin paremmin käyttämään vielä ajan myötä.
     
  2.  
  3. Gathago

    Gathago Regular member

    Liittynyt:
    09.11.2004
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei voi vaihtaa kyseisen hakunapin käyttämää hakukonetta. Itse laitoin oman ikkunan joka avaa suoraan googlen.

    En ole itse löytänyt mitään käyttökelpoista äänitunnistusta, ehkäpä jossain vaiheessa tulee joltain kunnollinen softa.
     
  4. MiikaVe

    MiikaVe Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2011
    Viestejä:
    196
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Okei. Tiesin kyllä softapuolen olevan hieman androidia heikompi, mutta varmaan paranee kevääseen mennessä jo paljon. Nokian omat softat tuntuu olevan ne parhaat. (monttu auki ihmettelin tuota Photobeamer sovellusta)

    Onko jotaki hyviä ja jänniä softavinkkejä? Mitä kannattaisi koittaa? Mikä on paras kamerasofta ja mikä muokkaukseen paras?
     
  5. MiikaVe

    MiikaVe Regular member

    Liittynyt:
    26.06.2011
    Viestejä:
    196
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    Hei muuten.. Kuinka noita ns. lukitusnäytön infoja voi muutella? Siihenkin ilmeisesti voi saada erilaisia tietoja näkyviin.
     
  6. Gathago

    Gathago Regular member

    Liittynyt:
    09.11.2004
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viimeksi muokattu: 25.12.2012

Jaa tämä sivu