1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG Optimus 7 (E900) Windows Phone 7 netti ei toimi

Viestiketju Windows Phone -osiossa. Ketjun avasi laamanator 16.08.2012.

  1. laamanator

    laamanator Member

    Liittynyt:
    16.08.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin kyseisen Windows puhelimen pari päivää sitten enkä pääse sillä nettiin, vaikka liittymääni kuuluu DNA:n liikkuva laajakaista. Tätä ennen minulla oli käytössä Nokian C5-03 ja sillä netti toimi moitteetomasti.

    Asetuksissa näkyy että lentotila eikä wlan ei ole käytössä, datayhteys on käytössä, käytössä oleva verkko on dna ja nopein yhteys 3G. Silti kun yrittää nettiin mennä tulee teksti, että puhelin ei ole yhteydessä verkkoon. Minulle ei myöskään ole tullut dna asetusviestejä (mitä yleensä tulee kun vaihtaa puhelimen) ollenkaan? Puhelimessa yläkulmassa missä kenttä ja yhteydet näkyvät on "H".
    Ei toimi vaikka sallisi verkkovierailut.

    Mitenköhän sen netin saisi taas toimimaan?
     
  2.  
  3. -AfterLife-

    -AfterLife- Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2012
    Viestejä:
    271
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yksi ketju aiheesta riittää.
    Sulku kiitos.
     
  4. kuneiaina

    kuneiaina Member

    Liittynyt:
    12.09.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Terve Laamanaator!! Ja muutkin yhtälailla kanssa. Keksitkö ratkaisun ongelmaasi??
    Mulla tyttären luurissa samat oireet. Etsin kyllä sitä toista ketjua tästä aiheesta mutta enpä löytänyt?? Data-asetukset sain operaattorilta joo..en vaaan löydä luurista paikkaa minne ne syöttää. Marketplacessa oli juttua että pitäisi ladata joku "verkkoyhteydet"-sovellus. No enpä löydä sellaistakaan.

    Eli auttakaa nyt ihmeessä niin saadaan muksu iloiseksi..
    Kiitos!!
     
  5. Coolisr

    Coolisr Member

    Liittynyt:
    26.11.2012
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla pelittää DNA liikkuva laajakaista sen jälkee kun menin Network setup ja laitoin sielt DNA Pro ja se network setup löytyy sovellus palkista kun vetää sormella vasemmalle vaikee selittää...
    mulla lähti toimii kun menin network setuppiin ja sielt dna pro tai oma operaattori niin johan pelittää ja network setuppi on siel sovellus palkis kun vetää vasemmalle sormee vaikee selitttäää
     

Jaa tämä sivu