niin. Eihän tuossa nyt mennyt ku se 15e, mutta kun mietin,että ostan sen 120mm sitten vielä 16e:lla, niin se maksaakin jo 16+15e eli 31e.. ehkä hieman suolainen hinta kotelotuulettimesta
Mää ostin mei mamman tietokoneeseen tilauksen noudon yhteydessä famikolta 80mm Nexus real silent 16db tuulettimen. No, kokoamisen yhteydessä huomasin että emossa ei ole kuin yksi 4-pin liitin. Laitoin sen sitten 3-pinnisee ja se veivas täydet 2800rpm/min hirveellä metelillä. Lähetin famikolle sähköpostia ja he suostuivat tekemään vaihtotilauksen että pisteet siitä famikolle. Muutenkin famikon asiakaspalvelua haukuttu kun ei vastata puhelimeen. Eikö nämä nykymaailman ihmiset tajua että ne vastailee sähköpostiin nykyään toisin kun puhelimiin. Muutenkin mukavampi kauppiaankin kannalta lukea fiksu sähköposti jossa kysytään mitä nyt tehdään kun emo hajosi ja takuuta 1v vielä jäljellä kuin se että vihainen asiakas soittaa ja huutaa kurkkunsa kuivaksi siihen puhelimeen että prkl kun uudet tavarat hajoo. Ei se ole kauppiaan vika vaan valmistajan! Jimms PC Storesta sen verran että huhtikuussa tilasin sieltä MSI 8800 GTS 512mb näytönohjaimen jossa oli jäähdytys vikaa. Siili varmaan huonosti kiinni ja pelatessa tuuletin pyöri täyttä 100% pitäen kauheeta meteliä. No, soitin jimmsille ja he suostuivat heti vaihtamaan sen uuteen tai antamaan rahat takaisin. Otin rahat takasin ja ostin famikolta 1kk myöhemmin 90€ halvemmalla saman kortin Mutta kyllä jimmsillä palvelu on aina pelannut kun oon jotain sieltä ostanut ja kysellyt.
Prkle nyt voi kyllä sanoa että Jimmyn asiakaspalvelu ja takuu hommat on AIVAN p*****stä, v**tu odottanu korttia takuusta jo 2kk eikä ne oo tehny asialle YHTÄÄN MITÄÄN!! Voi juma****a, viimen kerta ku asioin tossa liikkeessä! V***u et kyrpii tommonen touhu! Edit: Veikkaan et ne ei tee mitään muuta ku kato saksalaista kääpiö hom*por*oa. PRKLE!
Joo ihan kiitettävästi toiminu. Kaksi kertaa olen tilannut ja molemmilla kerroilla tullut perille nopeasti. Lähetin muistit takuuseen 2 viikkoa sitten ja tänään tuli vastaus että ne on lähetetty takaisin päin. Pieni miinus siitä kun ilmoittivat vanhaan sähköpostiosoitteeseen vaikka laitoin muistien mukana pienen lapun jossa oli uusi sähköpostiosoitteeni... Hintataso ihan mukava ja valikoimaa ainakin löytyy.
Hyvin on tavarat tulleet, mutta ainoa miinus menee huollolle. On ne jannut taidettu ottaa suoraan peruskoulsuta, ilman asianmukaista koulutusta kun neljännellä kerralla sai vasta korjattua itsellä koneessa ilmenneen vian. Muut tuotteet ja osat ovat kyllä oleet sitten ihan toimivia.
tiistaina kello 14:29 lähetin niille sähköpostii tilauksesta eikä vieläkään vastausta-.- jos tulis tännää kuiteski
Joo täältä olen ostanut melko pitkän aikaa lähes kaikki kamat. Varmaan yli 3000 euron arvosta tullut täältä hankittua. Nyt lähetin takuupalautuksena kamaa sinne, saa nähdä kauanko ottaa, että saa takasin.
luulempa että todella pitkään ;( Ps. Sähköpostiin ei vieläkään ole vastattu.. ei tuu varmasti viikon loppunkAA.. tuleekoha ikinä
Puhelimeen siellä ei olla koskaan vastattu (olen soittanut kymmeniä kertoja). Liikkeessä asiantuntemus on hyvää, joskin käytös hyvin tylyä. Varstosaldot nettisivuilla pitävät paikkansa, selkeä plussa. Valikoima hyvä. Takuu-huolloista yms ei tietoa. Suosittelen pienellä varauksella.
Noin parikymmentä kertaa tullut tuolta tilailtua, eli kaikki siis postimyynnin kautta. Lähinnä sen takia täytynyt Jimmsiltä hankkia, kun ei oikein muualta tahdo kaikkea löytyä. Tavarat mitä löytyy suoraan varastosta, tulee ihan normaaliin aikaan eli n. kolmessa - viidessä päivässä, mikä on ihan kohtuullinen aika vaikka melkein kaikkialta muualta saakin hieman nopeammin. Muutaman kerran olen tilannut tavaroita, joita ei ole hyllyssä ja kyllähän se on käytännössä katteettomia lupauksia… Luvataan tuote johonkin päivään ja kun the päivä koittaa, niin sitten se onkin jo joku toinen päivä ja sitä rataa.. Toisaalta jotenkin tuota voi ymmärtää, mutta ei pitäisi lupailla mitään kun kerran käytännössä jo tiedetään, että niistä ei pystytä pitämään kiinni. Välillä tämä selvästi tiedostetaan sielläkin, ja en käsitä mihin tämmöisellä toiminnalla pyritään. Ehkä sillä koitetaan estää tilauksien perumista tms., mutta aina se on pettymys kun joutuu taas kuulemaan, että eipä nyt tärpännyt tälläkään kertaa jne. Muutaman kerran on tullut vikatavaroita, joiden vaihto on ollut ihan suht. sujuvaa, mutta kyllä sekin ärsyttää kun tuotteiden saaminen viivästyy yli viikolla työtekijöiden huolimattomuuden takia.. Todelliset ongelmat alkavat sitten kun jossakin on jotakin vikaa ja pitäisi takuuseen laittaa.. Silloin kestää ja kestää.. Ja se on oikeasti käsittämätöntä, ettei puhelimeen voida vastata! Ja come on, mikä ihmeen perustelu se on, että on kiirettä? Kyllä yrityksessä täytyy olla sen verran aikaa, että puhelimeen voidaan vastata.. Ja jos ei, niin kyllä pitäisi hälytyskellot siinä vaiheessa soida, että onkohan jokin pielessä (voisi vaikka harkita lisätyövoimaa tms).. Välillä tuo puheluihin vastaamattomuus tuntuu vain vastuun kiertämiseltä. Ja kyllä tässä meidän nykyisessä tietoyhteiskunnassa pitää pystyä vastaamaan sähköpostiin nopeammin kuin kahteen päivään! ..ja vielä tietotekniikkayritys.. Toisinaan se kaksi päivääkin on jo saavutus.. Asiakaspalvelu on vaihtelevaa. Välillä asiaan kuuluvaa ja ystävällistä, mutta liian usein joku ylimielinen puberteettihörhö siellä on kommentoimassa.. Esimerkkejä olisi vaikka kuinka, mutta tässä vaikka yksi: olin tilannut jossakin tilauksessani kaksi muistikampaa konepaketin yhteydessä ja toinen muistikampa sippasi, niin otin yhteyttä takuulomakkeen kautta ja kerroin, että dualchannel- paketin toinen kampa on rikki jne.. Vastaus alkaa tyyliin “Kuule, ensinnäkään me ei olla myyty ko. muistia minkäänlaisena kittinä”… Välillä saa lukea monttu auki niitä niiden ylimielisiä vastauksia ja kommentteja, että se sitten niistä asiakaspalvelutaidoista.. Anyway, yleisarvosanani on 6 asteikolla 1-10. Toisaalta tällä alueella ei ole kovin suurta kilpailua Suomessa, niin mikäpäs siinä on sylkeä asiakkaiden päälle kun eipä ole paljoa paikkoja, josta voisi ostaa.. mutta kyllä se ennemmin tai myöhemmin käypi omaan nilkkaan..
noniin.. paketti tulee tänään illalla ihan sovitun ajan sisällä.. arvioidut ajat eivät heittäneet minun kohdallani yhtään, joka on hyvä.. plussaa siitä sähköpostiin voisi vastata kun ei ole vastannut, mutta sillä ei oikeastaan mitään väliä ole enään. katotaan tuleeko lommoitta ja sen suurempaa valittamista perille vielä ^^
Kävin tänään hakemassa Noctuan nf-s12 tuulettimen Jimmsiltä ja oli 12 aikoihin melko paljon väkeä jo paikalla. Joku siinä viereisellä kassalla toi jotain hiirimaton tapaista takuuseen, kun oli pinnassa joku ihme tahra Oli myyjän ilme kyllä näkemisen arvoinen ;D. Palvelu nyt jokseenkin hidasta. Sai jonkin verran odotella siinä kassalla, kun kaksi myyjää oli siinä yhden asiakkaan kimpussa. Mutta mutta erittäin asiallisia myyjiä ja hoitavat hommansa hyvin
varastosaldot ei tod ole pitänyt yhtään paikkaansa minun osalla josta syystä en ole sieltä enään mitään tilannutkaan
Varauksetta voi suositella, jos asuu joko Helsingin tai Turun liikkeen käyntimahdollisuusalueella. Siis että voi jossain tilanteissa käydä myymälässä, kun muutenkin asioi siellä liikkeiden seudulla. Jos tulee jotain ongelmia, mene liikkeeseen ja odota (liikkessä usein vilskettä) vuoroa... Asiat selviää todella helposti, helpommin kuin puhelimen tai mailin välityksellä Jos jos ei ihan helposti homma hoidu, ala pitämään vähän enemmän meteliä ja muut asiakkaat alkavat katsoa -> Todennäköisesti alkaa palvelu pelamaan (Ei ole kokeiltu = 100% toimivuustakuuta ei ole)
Itse meinaan tilata Jimm'sin konepaketin ja toivottavasti tarva tulee nopeasti ja hyvässä kunnossa... =) kuinka teillä on jimmsin konepaketit toiminu? ajattelin kyllä säästää tuossa rahaa ja huomasin kun vertailin "markkina koneita" että säästän rahaa ja saan paremmat osat jne. mutta jos tilaan konepaketin eikö niin että, tarvitsen käyttöjärjestelmän vaikka tosin tiedän että tarvitsen mutta miellä on himas XP käyttiksiä, voiko niitä asentaa tähän tulevaan koneeseen vai olisiko parempi tilata jimmsiltä samantien XP:n käyttis, kun vistaa en jaksaisi pistää, koska olen vaan saanut huonoo palautetta vistasta enkä muutenkaan tykkää siitä :O
Pari lisäystä kyseistä lafkasta: - Puhelimiin ei vastata. - Takuuasiat hoituvat todella hitaasti. Odottelin yli kolme kuukautta, että rahat tulisivat takaisin tilille. Soitin moneen otteeseen ja kyselin tilannetta. Väittivät joka kerralla, että paketti olisi jossain postissa jumissa. - Huutokaupassa olevissa tuotteissa huonot selosteet, ei kerrota välttämättä kaikkia vikoja joita tuotteissa on.