Huomasinpas tuossa kun 2 kk sit tilasin E4500 joka piti olla Allendale arkkitehtuuriin perustuva mutta cpu-z sanookin Conroe. Menetinkö jotain kun prosessorin ei ollutkaan Allendale vai hyödyinkö jotain kun sain Conroen?
luotettava kuin joulun tulo(ko?) itelläni ei koskaa mitn ongelmii ja on sieltä jo yli 1000eurolla tavaraa tullukki nyt viimeksi Razer - Lachesis
Lupailee kyllä toimittaa, mutta sitten kun tavaran olisi pitänyt tulla sanotaan vaan että ens viikolla ehkä. Tilaamani telkkari on pitänyt jo kahdesti olla noudettavissa, eipä ole.
Kuten sanottu, sivuilla olevat päivämäärät tulevat maahantuojalta, ja yleensä niihin ei ole luottamista. Itse sain odottaa näyttistäni 3kk pari vuotta sitten.
Itsellä ainakin pelkästään hyviä kokemuksia ko. kaupasta. Aina on tavarat tulleet nopeasti jos varastossa vaan on ja asiakaspalvelu pelaa erinomaisesti.
Saakos tuolta jos on tilannut konepaketin niin voiko sen perua vaikka tilauksesta on mennyt n. 2 viikkoa?
Tästä on jo useampi vuosi aikaa. Ostin emolevyn ym. komponentteja tuolta ja jostakin syystä tämä emolevy ei lähtenyt pyörimään oikealla tavalla. No siinä tuli sitten oltua yhteydessä tuonne päin ja lähetettyä se takaisin. Paluupostissa tuli takaisin ja olevinaan ei ollut mitään vikaa... Outoa vain että vanhalla emolevyllä kaikki toimi moitteettomasti mutta tuolla uudella ei pihahdustakaan... Mitään jumppereita tms. siinä ei tuntunut myöskään olevan ja kaikki prossut ym. komponentit olivat toimivia. Tuo homma nyt jäi sitten siihen... Varmaan olisi siinä saanut jotenkin osan rahoista takaisin jos olisi jaksanut vaatia mutta kait sitä intokin loppui lähetellä emolevyä edestakaisin. Näytönohjain joka oli myös yksi osista toimi moitteettomasti ym. muut komponentit. Nykyisin ostankin lähinnä koneet lähialueen kaupoista. En mielelläni ala ostamaan kaukaa koska takuuasiat on paljon helpompi käsitellä lähialueen kaupoissa. Muuten pitää koko ajan lähettää tuotetta postin kautta edestakaisin varsinkin ongelmatapauksissa joita on omalle kohdalle tuntunut sattuvan liiankin usein.
Mitenkäs ne hoitaa noi takuu asiat koska mulla on ollu näyttis siellä nyt 3 vkoa eikä ne oo tehny mitään sille, kun otin yhteyttä tällä viikolla??
Soititko myynti-liikkeeseen vai suoraan takuukäsittelijälle ? Myymälän pojat ei tiedä noista takuuasioiden etenemisesti juurikaan, ei kuulu heille. Soita suoraan takuukäsittelijälle. Saat sieltä tarkemmat tiedot ja missä asian kanssa menossa. Numerohan löytyy tuolta. http://www.jimmspc-store.fi/takuu Takuuasioiden hoidon puolesta saa Jimm`s:n pojat 10+ pistettä. Hoitivat television takuuasian nopeasti ja tyylillä. Kerrankin sai hienoa palvelua.
Soitin liikkeeseen ja silloin sanoivat että takuukäsittelijä ei ole paikalla, täytyy rimpauttaa sitten takuukäsittelijälle.
Oon nyt soittanu muutamaan otteeseen takuuvastaavalle eikä ole vastannut joten pistin tänään s-postia, saa nyt nähä miten etenee. Toivottavasti sais tässä kuussa kortin takas...
Mitenkäs nyt kun kaikki 9800gx2 näyttää 0 tai -1 ja niille on tulossa 25 kpl erä Evgan kortteja, niin saanko sieltä uuden C3D minkä palautin sinne vai antaako ne Evgan, kun noin iso erä tulossa? Kun ei näitä takuupalautuksia ole ennen Jimmylle tarvinnut tehdä.
Erittäin tyytyväinen ollut palveluun + web myynnin nopeuteen. 24pv illalla pistin tilaukseen Akasan vortexx neon ja tänään oli jo heti aamulla tullut paikalliseen postiin =) Ja olen itse liikkeessäkin vieraillut ja palvelu loistavaa. Suosittelen lämpimästi
Ihan jees paikka kun naapurissa asun. Yksi harmi tullut vastan: En saanut palauttaa/vaihtaa edellisenä päivänä ostettua noctuan tuuletinta, kun otin vahingossa 80mm 120mm sijasta. Paketti oli avaamaton ja täysin käyttämätön. Ei kuulu kuulemma heidän politiikkaansa vaihtaa tuotteita.... "Kyynel"
Yleensä jokainen vähänkin itseään kunnioittava kauppias tuollaiseen pitäisi suostua. Mutta jos moista sitten tekevät niin heidän tappiohan se silloin on. Kannattaa kysyä ns. avokauppaa.