1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ilmainen navigointi

Viestiketju S60 -ohjelmat -osiossa. Ketjun avasi pasi298 25.03.2010.

  1. pasi298

    pasi298 Member

    Liittynyt:
    11.05.2009
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Selittäkää minulle miksi vanhempiin Nokialaisiin kuten N95:een ei saa ilmaista navigointia?

    Eikö olisi mahdollista että vanhempaan karttaversioon (maps 3.0) saisi ilmaisen lisenssin?
    Kuulin että lisenssin hintaa olisi jo pudotettu - olisi kai mahdollista laittaa lisenssin hinnaksi 0 euroa.

    Nokia perustelee että on teknisesti mahdotonta?!

    Nokian tarkoituksena lienee vain saada kaupaksi uusia malleja joihin voi asentaa karttaohjelman uudemman version.
     
  2.  
  3. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllähän tuo Nokian ylitseampuva ja osin harhaanjohtava mainonta on aiheuttanut paljon närää ympäri maailman. Siksi varmasti joutuivat antamaan sen verran periksi että vanhempiin malleihin nyt saa koko vuoden Eurooppa lisenssin hintaan 9,99 euroa.
    Koska tuo maksoi minulle viimeksi 59,99 euroa niin en jaksa asiasta enää valittaa vaan olen aivan tyytyväinen kun nyt saan koko vuoden navigoida yhden leivoskahvin hinnalla.;)
     
  4. EET

    EET Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    479
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse käsitin asian niin että kun ostaa uuden Nokian puhelimen, navigoinnin saa ilmaiseksi siihen. Loputtoman lisenssin. Mutta on kyllä sinänsä harhaanjohtavaa koko kampanja. :/
     
    Viimeksi muokattu: 29.03.2010
  5. Japsu1

    Japsu1 Active member

    Liittynyt:
    05.09.2003
    Viestejä:
    2,563
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo, noinhan se suurinpiirtein menee kun tarkemmin asiaan perehtyy. Silti jatkuvasti tulee joku joka on asian ymmärtänyt väärin koska mainonta on tökerösti toteutettu.
    http://www.matkapuhelininfo.com/f43...ti-nyt-ilmaiseksi-globaalisti-kaikille-56291/

    Itselläni ei tosiaankaan ole mitään aikomusta vaihtaa vasta sisäänajettua, puolitoista vuotta vanhaa E66 puhelinta uuteen vain tuon ilmaisen navigoinnin takia. Sen verran aikaa ja vaivaa kuitenkin menee tuollaisen "älypuhelimen" virittämiseksi kaikilta osin käyttökuntoon sekä uusien ohjelmaversioiden asentamiseen ja kaiken maailman varmuuskopioiden ja ohjelmien kanssa puljaamiseen että nyt on tarkoitus vielä jonkin aikaa vaan hyödyntää puhelinta ilman enempää stressiä. ;)
     
    Viimeksi muokattu: 29.03.2010

Jaa tämä sivu