1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Gmailin jatkuva tunnisteiden lähetys

Viestiketju S60 -ohjelmat -osiossa. Ketjun avasi ThePekkis 17.04.2009.

  1. ThePekkis

    ThePekkis Member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joku minua viisaampi auttakaa, Gmail, tuo meidän kaikkien rakastama sähköposti tekee minulle järketöntä puhelin laskua ja lähettää jatkuvasti jotain varmennetta (jossa lukee näin: Web-sivusto on lähettänyt varmenteen, jossa on eri Web-sivuston nimi. Hyväksytäänkö silti? tiedot:sivu gmail.com varmentaja Thawte SGC CA, Thawte Consulting (pty) Ltd., ZA Aihe: mail.google.com, Google Inc, US, California, Mountain View Avaimenkäyttö: (ei määritetty)
    Voimassaolo päättyy: 25.03.2010 Varmenteen muoto: X.509 Algoritmi SHA1RSA Sarjanumero: ihanvitunpitkä, jos auttaa selvittään niin voin laittaa. Sormenjälki: sama kuin edellisessä. Sormenjälki (MD5): katso 2 edellistä. Auttakaa kiltit, en haluis maksaa Googlen takia miljoonien puhelin laskua, olen siis poistanut puhelimestani jo Gmailin posti-tilin ja myöskin laittanut POP, IMAP ja edelleenlähetyksen pois käytöstä Gmail-tilistäni. Apua.
     
  2.  
  3. oscar808

    oscar808 Member

    Liittynyt:
    27.08.2008
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Päivitä puhelimesi firmis ja poista kaikki ohjelmat.
     
  4. ThePekkis

    ThePekkis Member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kokeillaan, ei tullu mieleen ittelle, mutta saattaahan toikin toki auttaa. Ilmoitan tuloksista kun koetettu, mutta kiitos jokatapauksessa jo etukäteen.
     
  5. ThePekkis

    ThePekkis Member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Päivitin firmwaren, ja ongelma mitä ilmeisimmin korjaantui, suurkiitos avusta! :)
     

Jaa tämä sivu