1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Facebookin käyttäminen sujuvasti Lumia 920 -puhelimella.

Viestiketju Windows Phone -osiossa. Ketjun avasi larryy88 08.12.2012.

  1. larryy88

    larryy88 Member

    Liittynyt:
    22.11.2011
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kuinka te muut käytätte sujuvasti facebookkia lumia 920:lla? Saatteko ilmoituksen puhelimeen jos joku kirjoittaa facebookissa teille chatissa? Oletteko ottaneet nokia kaupasta facebook sovelluksen, vai käytättekö tätä nokian omaa "facebookkia" (tai siis minkä saa yhdistettyä facebookkiin).

    Niin tai näin, olen kokeillut sitä ladattavaa facebook sovellusta, sekä laittanut facebookin toimimaan tähän ohjelmaan mikä nokialaisessa oli jo valmiiksi.

    Mutta eipä tule ollenkaan ilmoitusta eikä mitään jos joku kirjoittaa facebook chatissa mulle. Näkee vasta kun menee tietokoneelle.

    Auttakaa vähän tyhmempää! Vai onko vika muussa kuin minussa?
     
  2.  
  3. candyking

    candyking Member

    Liittynyt:
    14.10.2007
    Viestejä:
    47
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ite oon liittäny facebook tilini ihmisiin, jolloin mulla näkyy facebookviestit normaaleina viesteinä, eli niistä tulee ilmoitus kuin tekstiviesteistä. Lisäksi käytössä facebook touch, toimii ainakin hyvin, harkitsen facebook touch pron ostamista jotta saisi tuon mainoksen pois..
     
  4. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Juurikin näin, toi on Windows Phonen tärkein "idea", eli tuettuihin viestimuotoihin ei sinänsä tarvita mitään sovellusta, vaan ne ovat "vain viestejä", riippumatta siitä, miten ne lähetetään.
     

Jaa tämä sivu