1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

E61 ja wlan

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi tsungu 06.07.2011.

  1. tsungu

    tsungu Member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aikaisemmin hyvin kodin ja työpaikan verkoissa toiminut puhelin ei nyt edes näe käytettävissä olevissa verkoissa juuri mitään. Joskun harvoin jossain törmää avoimeen verkkoon mikä pääsee liittymään. Voiko asialle tehdä jotain muuta kuin vaihtaa uudempaan puhelimeen? Olen muuten ollut tähän varsin tyytyväinen vaikka akku ei kestä enää yhtä kauan kuin uutena. Kuitenkin paljon kauemmin kuin esim. Android älypuhelimiessa.
     
  2.  
  3. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Ei voi tehdä mitään. Itselläni on vastaava ongelma. Puhelimen wlan rauta on niin vanhentunut ettei se tunnista enää näitä uusia wlan verkkoja. Eikä sille asialle voi tehdä mitään.
     
  4. tsungu

    tsungu Member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Missä malleissa/aikakaudessa raja kulkee? Tiedätkö toimiiko esim. E70 vielä?
     
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Siitä minulla ei ole tietoa. Ainakin Nokia E71 kännykässä wlan toimii mainiosti.
     
  6. tsungu

    tsungu Member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Näkyy supportin faq:ssa olevan molempien kohdalla "Your Nokia device supports WLAN 802.11b/g". Eli n -versiota ei tueta. Mutta ei näköjään tueta E71 -versiossakaan joten jokin muu mättää.
     
  7. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Jaa. Kyllä minun Nokia E71 tukee N aivan mainiosti. ( Meidän reititin tukee N)
     
  8. tsungu

    tsungu Member

    Liittynyt:
    30.07.2003
    Viestejä:
    81
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tossa kuitenkin mainitaan vain b ja g ks. http://www.nokia.fi/asiakastuki-ja-ohjelmistot/tuotetuki/nokia-e71/tarkka-tuoteseloste
     

Jaa tämä sivu