1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digikameralla kuvattu videokuva pitäs saada poltettua levylle (et näkyy dvd-soittimessa)

Viestiketju Digikamera ja valokuvaus -keskustelualue -osiossa. Ketjun avasi Marru26 27.01.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Marru26

    Marru26 Guest

    Hei! Kirjoitin tämän viestin jo tuonne toisellekkin osastolle, mutta laitan tännekkin, kun tarttisin apua pikaisesti....elikkäs... Omistan Casio ex-z850 digikameran ja olen siirtänyt sillä kuvaamiani videoita koneelle kesästä asti ja nyt haluaisin polttaa ne levylle jotta voin katsoa niitä dvd-soittimella.Minulla on Nero express 6 OEM-versio ja olen yrittänyt polttaa sillä tavallisille cd-r:lle, cd-rw:lle sekä dvd-levyille kaikilla mahdollisilla tavoilla
    (datalevynä, video-cd:nä, super-videona jne) ja mikään ei pyöri dvd:llä (itseasiassa 2 kertaa poltti levyä yli 15 min ja sitten väitti että levy on tyhjä) Yhdellä kerralla onnistuin sillä tavalla, että kun laitoin levyn dvd-soittimeen, niin ruudulle tuli kuvat (videon "alkukuva" siis) mutta ne olikin vain "kuvia", ei mikään valikko jossa olisi voinut yleensäkään liikkua klipistä toiseen)Musiikkia olen polttanut paljon, mutta miten saada videot poltettua (mimmoiselle levylle ensinnäkin ja millä tavalla??? Yksityiskohtaiset ohjeet auttaisivat enemmän kuin paljon!)ja voiko kuvat ja videot saada toimimaan samalla levyllä...Auttakaa epätoivoista ja neuvokaa te viisaammat!! :)
     
  2.  
  3. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Eli ensimmäiseksi kysyn mihin formaattiin tuo kamera luo nuo videot?
     
  4. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu