1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digikameran videot levylle?

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Marru26 27.01.2007.

  1. Marru26

    Marru26 Guest

    Heips! Omistan Casio ex-z850 digikameran ja olen siirtänyt sillä kuvaamiani videoita koneelle kesästä asti ja nyt haluaisin polttaa ne levylle jotta voin katsoa niitä dvd-soittimella.Minulla on nero express 6 OEM-versio ja olen yrittänyt polttaa sillä tavallisille cd-r:lle, cd-rw:lle sekä dvd-levyille kaikilla mahdollisilla tavoilla
    (datalevynä, video-cd:nä, super-videona jne) ja mikään ei pyöri dvd:llä (itseasiassa 2 kertaa poltti levyä yli 15 min ja sitten väitti että levy on tyhjä) Yhdellä kerralla onnistuin sillä tavalla, että kun laitoin levyn dvd-soittimeen, niin ruudulle tuli kuvat (videon "alkukuva" siis) mutta ne olikin vain "kuvia", ei mikään valikko jossa olisi voinut yleensäkään liikkua klipistä toiseen)Musiikkia olen polttanut paljon, mutta miten saada videot poltettua (mimmoiselle levylle ensinnäkin ja millä tavalla??? Yksityiskohtaiset ohjeet auttaisivat enemmän kuin paljon!)ja voiko kuvat ja videot saada toimimaan samalla levyllä...Auttakaa epätoivoista ja neuvokaa te viisaammat!! :)
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Jos tuon Neron mukana on Nero Vision (Express) niin sitä voi kokeilla. Nuo videot voi muuntaa VCD:ksi vaikka TMPGEnc:illä ja sen jälkeen tehdä sen Video-cd-levyn Nerolla, jolloin se ei itse pakkaa enää niitä videoita, jolloin toimintavarmuus polton suhteen on reilusti parempi.
    http://www.nefernetti.com/divx-xvid-dvd_lle.htm
    tuossa vielä yksi maksullinen ohjelma, jos kaiken haluaa tehdä yhdellä kertaa.
     

Jaa tämä sivu