1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Akun kesto xperia mini prossa

Viestiketju Sony Ericsson - Keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Mouru 15.09.2012.

  1. Mouru

    Mouru Member

    Liittynyt:
    07.01.2012
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tähän kosketusnäytölliseen maailmaan oli pakko lähteä mukaan... Olen nyt jo pari kuukautta tutkaillut akun kestoa ja tulos on, että paskahan tuo. Mutta voinko tehdä asialle jotain? Totaali-idioottihan minä tämän asian suhteen olen, joten YKSINKERTAISINKIN neuvo voi olla hyödyksi. :D Olen kokeillut sitä, että laitan netin pois kolme gee pakotuksesta pelkkään gsm-muotoon. Tuolloin kestää vähän pidempään. Mutta ero ei varsinaisesti päätä huimaa. Vähän tuntuu kehnolta jutulta, että akku ei meinaa koko päivää riittää välillä. En edes erityisen paljon surffaile netissä.
     
  2.  
  3. are1

    are1 Regular member

    Liittynyt:
    12.06.2012
    Viestejä:
    114
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oletko lataillut puoliväliin ja latauksen aikana pelaillut/ollut netissä?- akku voi olla rikki. sama kävi omalle zte:lle...
     
  4. Mouru

    Mouru Member

    Liittynyt:
    07.01.2012
    Viestejä:
    19
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oletko lataillut puoliväliin ja latauksen aikana pelaillut/ollut netissä?- akku voi olla rikki. sama kävi omalle zte:lle...[/quote]

    Noup... Tai toki sellaisiakin kertoja. Mutta siis useinmiten ei... Pitänee myyjältä kysäistä että mitä ihmettä. En vain oikein ole tiennyt miten reagoida tähän... Sillä enhän minä ole osannut arvioida kuinka paljon kosketusnäytöllinen syö akkua enemmän. Mutta kyllä mulla joku maalaisjärki hiukan koputtelee ovea, että ei oo ihan jees, että päivässä menee. Mutta kiitos vastauksesta! :)
     
  5. Huligaani23

    Huligaani23 Regular member

    Liittynyt:
    26.04.2012
    Viestejä:
    344
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Noup... Tai toki sellaisiakin kertoja. Mutta siis useinmiten ei... Pitänee myyjältä kysäistä että mitä ihmettä. En vain oikein ole tiennyt miten reagoida tähän... Sillä enhän minä ole osannut arvioida kuinka paljon kosketusnäytöllinen syö akkua enemmän. Mutta kyllä mulla joku maalaisjärki hiukan koputtelee ovea, että ei oo ihan jees, että päivässä menee. Mutta kiitos vastauksesta! :)[/quote]

    No tuossa puhelimessa on muutenkin huono akku verrattuna muihin älypuhelimiin.
     

Jaa tämä sivu