1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

5800 XpressMusic

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Thor1993 29.11.2008.

  1. Mata

    Mata Member

    Liittynyt:
    14.12.2004
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mielipiteitä monia.
    Ainakin jokapaikassa "Tube" on saanut huomattavasti paremmat arvosanat kuin iluuri..
    Ehkä tulevaisuuden Iphonet tulee olemaan kovia vastustajia, mutta ei vielä nämä ensimmäiset mallit, Kunhan nyt tulevan palautteen kanssa saa pienet viilaukset seuraavaan malliin tehtyä, sitten alkaa olemaan.

    Ja jos noin otetaan että "köyhän miehen" niin vissiin Iphone tulee olemaan "Melko köyhän puhelin" kun n97 tulee kauppoihin.. Vai miten se oli?
     
  2.  
  3. Samzon

    Samzon Member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joku taisi jossain mainita huonosta akkukestosta. Itestä tuntuu että kännykkä jättää jotain pyörimään taustalle, kun katsoo videoita. Nimittäin jos kännykkän käynnistää uudelleen videon katsomisen jälkeen, akku kestää useita päiviä. Jos ei käynnistä, akku kuluu noin vuorokaudessa loppuun. Liekö sitten joku ohjelmistovika....

    Kokeilkaapa muutkin ja sanokaa olenko oikeassa vai onko tämä vaan harhaa.
     
  4. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Paina menu nappia pohjassa, niin näet jääkö taustalle jotain pyörimään.
     
  5. Samzon

    Samzon Member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tiedän kyllä, mutta ei siinä listassa ikinä mitään näy, vaan siltikin akku tuntuu kuluvan todella nopeasti ilman uudelleen käynnistystä...
     
  6. joker07

    joker07 Guest

    Olen miettynyt tätä, että miten puhelimen saa toimimaan modeemina ? Olisi kiva päästä nettiin vaikka mökillä. Miten se sitten käytännössä toimii ?
     
  7. niko207

    niko207 Member

    Liittynyt:
    22.01.2006
    Viestejä:
    66
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    jotenki se mun mielest kysys sitä modia et miten sitä käytetää tai jotai :D joskus kerra mulla ainaki, en muista kysykö kone vai kysykö puhelin et käytetäänkö jonai modeemina tai jtn. ei varmaa auttanu mut oon itekki miettiny tota samaa ! :p
     
  8. Grth

    Grth Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen käyttänyt Nokia PC Suiten avulla puhelinta modeemina. Siellä on tuo Yhdistä internetiin mahdollisuus. Sinne vaan asetukset kuntoon, niin puhelimen pitäisi toimia modeemina.
    Mutta kannattaa huomioida se, että liittymässä kannattaa olla kiinteähintainen pakettidata, esim. mobiililaajakaista.
     
  9. LeMuerte

    LeMuerte Member

    Liittynyt:
    05.09.2006
    Viestejä:
    43
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ^Viitsisitkö kertoa miten nuo asetukset saadaan kuntoon? Ite en vaa osaa. Tarvisin siis semmoista kohta kohdalta-apua, kun ei oo älyä älyä älyä tarpeeksi.
     
  10. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tosi mukavalta peliltä vaikutti, kun pääsin pariksi tunniksi leikkimään kyseisellä puhelimella. Taitaa käydä niin, että tästä tulee minun seuraava ostos. :)
     
  11. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Katso paljonko puhelin vie virtaa Nokia Energy profiler -ohjelmalla.

    Onko kukaan kokeillut tuota Joikuspottia? Sillä voi vissiin jakaa 3G -internet yhteyden Wlanille.

    Kumpaankin ohjelmaan löytyy linkit täältä; http://nokia5800xm.no-ip.org (olen koonnut sinne noita nokia 5800 yhteensopivia ohjelmia ja pelejä)
     
  12. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Jep, ostin tuon Premium version Joikuspotista ja tykännyt olen. Todella helppo tapa saada esim. miniläppäri (tai mikä vaan) nettiin.

    Akkua syö kyllä tolkuttomasti. Täytyykin tarkastaa paljonko se imee virtaa tuolla Nokia Energy profiler -ohjelmalla.

    EDIT:

    Joikuspot päällä, eli käyttää 3g yhteyksiä ja wlania: n. 1,65W
    Netti sivuja ladatessa koneella puhelin kuluttaa n. 2,3-2,5W
    Keskikulutus: n.1.6W
    mA kulutus ladatessa: n.630mA
    Keskikulutus: n.400mA

    Puhelin normaalitilassa (energy profiler päällä: kulutus n. 0.44W & 119mA
    Puhelin näppäinlukossa ja näyttö kiinni: kulutus n. 0,03W & 9mA
     
    Viimeksi muokattu: 16.03.2009
  13. Grth

    Grth Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    125
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletan että olet saanut PC Suiten asennettua.
    Näin olen tehnyt itse:
    1. Liitä puhelin tietokoneeseen.
    2. Valitse 'Yhdistä Internetiin' PC Suitesta.
    3. One Touch Access alkaa yhdistämään automaattisesti. Mikäli asetukset, jotka siinä näkyvät ei ole oikein, paina jakoavaimen kuvasta 'Määritä'.
    4. Valitse oikea modeemi listasta, tässä tapauksessa Nokia 5800 XpressMusic. Itselläni modeemiajurit asentui automaattisesti.
    5. Valitse verkko-operaattorisi listalta. Listalla on yleisimmät suomalaiset operaattorit, mm. Saunalahti, Sonera ja Elisa. Mikäli operaattoriasi ei listalla ole, joudut määrittelemään asetukset itse.
    6. Paina 'Muodosta yhteys'.

    Toivottavasti oli apua. Apua löytyy myös PC Suiten omasta ohjeesta.
     
  14. Akasori

    Akasori Member

    Liittynyt:
    02.12.2007
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Paljon kiitoksia linkistä. Ehdin jo ladata muutamia ohjelmia. :p

    Harmi, että puhelimeni on huollossa, en varmaan pääse kokeilemaan näitä kuin vasta ensi viikolla.
     
  15. tompi

    tompi Member

    Liittynyt:
    27.06.2004
    Viestejä:
    82
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Aattelin tässä ku menny jo yks kynä hukkaan, joten
    kertokaas mistä noita kyniä löytäis puhelimeen?
     
  16. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
  17. Orios

    Orios Regular member

    Liittynyt:
    11.09.2007
    Viestejä:
    104
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  18. Tiimoo

    Tiimoo Regular member

    Liittynyt:
    22.07.2008
    Viestejä:
    660
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nokia pc-suiten kautta ja siellä on joku modeemi kohta. Sieltä sitten muodosta yhteys tai jotain vastaavaa... Auttakaa te toiset paremmin kun itselläni ei tuota ohjelmaa enää ole koneella. Siirrän musiikit muistikorttiadapterin kautta.
     
  19. Dreamlore

    Dreamlore Regular member

    Liittynyt:
    02.09.2007
    Viestejä:
    1,381
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tuohon kysymykseen on tullut ~viikko sitten step-by-step ohjeet, joten aika turha vastata mitään "siellä on joku semmonen" laatua.
     
  20. Akasori

    Akasori Member

    Liittynyt:
    02.12.2007
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Onko kukaan ostanut tuolta puhelimen latauspalvelusta esim. pelejä? Eipä ne maksa kuin 2€, mutta epäilen niiden laatua.

    ---

    Olen yrittänyt siirtää jotain tiedostoja tietokoneelta muistikortille, mutta tämä työntää virheilmoitusta "Parametri ei kelpaa".
     
    Viimeksi muokattu: 22.03.2009
  21. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kaapelilla? Missä tilassa puhelin on ollut?

    Mites tuo Flash, toimiiko se tässä luurissa?

    Olisi kiva saada tähän tuo etätyöpöytä. Kokeilin TeamVieweriä, mutta se vaatii Flash -tukea. RealVNC ei edes löytynyt puhelimella. Kellään tietoa?
     

Jaa tämä sivu