1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

5800 XpressMusic

Viestiketju Nokia - S60 / Symbian-puhelimet -osiossa. Ketjun avasi Thor1993 29.11.2008.

1. kikuu

kikuu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Joskus ainakin huuto.netissä noita takakansia myytiin. Mikset ota kännykän takakantta irti ja vaikka pese tai hajusta sitä?? Kyllähän savukin pikkuhiljaa lähtee.

2.  
  3. konenaatt

konenaatt Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En puhu nyt takakannesta vaan siitä suojamuovista joka tulee puhelimen mukana -.-

4. kikuu

kikuu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suojamuovi?? :D Et varmaankaan kuitenkaan tarkoita näytön suojakalvoa. Jos sitä koteloa tarkoitat niin sehän on helppo! Vaikka yöksi likoamaan fairy veteen??

Viimeksi muokattu: 23.04.2009
  5. konenaatt

konenaatt Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuri sitä tarkotin.. Kiitos tiedosta!

6. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Pitäis facepalmit laittaa, mutta laitan nyt tämän suojakotelon kuvan mistä puhuttiin!

Viimeksi muokattu: 21.04.2009
  7. kikuu

kikuu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu tuota tarkoitinkin. Pitääkös kukaan tätä puhelinta muuten ilman suojakoteloa farkkujen taskussa?? Ite en oo uskaltanu vielä kokeilla. Pidän näytössä kalvoa ja suojakoteloa ympärillä.

8. Rosti

Rosti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä oon ainaki pitäny ihan normaalin puhelimen tavoin. Ilman mitään suojia. (mun mielestä luuri pitää olla silleen suunniteltu, että sen voi pitää taskussa) Ei ainakaan vielä oo yhtään naarmua näytössä. *kopkop*

Nyt on ilmestyny ärsyttäviä bugeja:

Nettiselain kaatuu vähänväliä ja kerran on sammuttanu koko puhelimen kaatuessaan.

Kun kirjottaa tekstiviestiä kokonäytön qwerty:llä niin menee kapsit päälle automaattisesti välillä. Ja vaikka ottaa pois niin tulee takasin seuraavan kirjaimen jälkeen. Pitää bootata puhelin, että lähtee pois.

Pitäisköhän asentaa joku f-secure mobile toho? Alkaa muistuttamaan windowsin käyttöä tää.

9. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Mä oon käyttäny tota suojakuorta, mutta ei mulla ole sitä suojakalvoa enää näytössä. Suojakuori on yllättävän kätevä käyttää, eikä oo yhtään naarmua puhelimessa eikä näytössä.

Ei kai tähän tartte. 5th editionille tuskin on paljon mörköjä tehty.

Itellä käy joskus ärsyttävästi nettiä selatessa, jos avaa uuden sivun ja selain aukaisee sen uuten selaimeen. Sitten kun yrittää päästä takaisin päin, se ei onnistu koska sivu on uudessa selaimessa. Ja jos selaimen sulkee, niin se sulkee myös sen edellisen selaimen ja täytyy aloittaa koko selaaminen uudestaan.

Kai tohonkin joku asetus löytyisi, ettei se avaisi noita sivuja uuteen selaimeen, mutta en ole vielä kyllä jaksanut etsiä ;)

10. kikuu

kikuu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Itellä sama bugi! Erittäin ärsyttävä. ainoo vaan, että minulla tuo Caps Lock bugi toimii myös pienellä QWERTY:llä. ): Emme varmasti ole ainoita, joten tuo varmaan korjataan seuraavassa firmwaressa, jos sellaista tulee. Tietääkös kukaan muuten suunnitteleeko Symbian uutta päivitystä?

Viimeksi muokattu: 22.04.2009
  11. Hmmmh

Hmmmh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  12. visomaa

visomaa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Anteeksi kaikille mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä on pakko sanoa ko. luurin olevan: "köyhän miehen iPhone" A) Mikrofonin ongelmien takia ollut huollossa b) Softan takia ollut huollossa. Kun taas pääpuhelimena ollut "Jeesuspuhelin" on toiminut kuin "junan vessa".

13. kikuu

kikuu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu että kun oma puhelin on rikki niin kaikki muutkin puhelimet ovat huonoja.. Älkää nyt tulko tänne haukkumaan tätä ja vertailemaan iPhoneen. Kun jostain syystä ne iPhone fanit eeivät muuta osaa...

14. Thor1993

Thor1993 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu ei kannata todellakaan yleistää.. Itellä ollut joulusta asti käytössä eikä oo kertaakaan ollu huollossa eikä oo ollu mitään ongelmia kaikki mahollinen toiminu niinkun pitää ym. Ei kannata tänne tulla itkeen jos on saanu maanantaikappaleen.

15. necq

necq Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jees, itse nyt tuon hommaamista suunnittelen ahkeraan, tosin karsastan aika paljon näytön kestävyyttä (?), huonohkoa kameraa, sekä sitä, että saako tuohon asennettua omia ohjelmia? Eli esim. nykyisen N78:n olen kräkännyt siten, että siihen saa asennettua kaikki ohjelmat ilman vastaväitteitä... Lisäksi ainakin Nokia Sports Tracker olisi saatava tuohon, sekä tietty monia muitakin ohjelmia. Millaisia tällä hetkellä noi ohjelmatuet on, ja toimiiko esim. S60 3rd editionin ohjelmat? Löytääkö tuolle netistä sellaista karttaohjelmaa, josta ei tarvitse erikseen maksaa sen koeajan jälkeen, N78:n olen sellaisen jo asennellut, ja hyvä ominaisuus olisi olla tuo ääniohjaava navigointi, Suomen kielisenä tottakai. :) Tämä on jo niin pitkä litania että en yksinkertaisesti viitsinyt lukea kaikkea läpi.

16. lateksi1

lateksi1 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ton saa myös kräkättyä, uudessa päivityksessä parantuu kuulemma kameran laatu huomattavasti, näyttö on ihan kestävä (itsellä kyllä suojakalvo), ohjelmatuki on jo varsin laaja ja oikeastaan kohtuullisen monet 3rd-edition ohjelmatkin toimivat. Garmin Mobile XT on hyvä navigointiohjelma, toki tuo Nokia Kartat-sovelluskin ihan hyvä on ja 3kk lisenssi sisältyy puhelimeen.

17. necq

necq Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli siihen siis saa navigointiohjelman? Sittenhän tuota jo sietäisi harkita. :) 3kk lisenssi Nokia Mapsiin ei riitä mihinkään, ja sen takia ajattelinkin että jos tuohon ei saa ilmaista suomeksi ääniohjaavaa navigointia niin en aio vaihtaa laitetta ainakaan tuohon... Toimiiko Garminin ohjelma samaan tyyliin kuin Nokia Maps? Eli kosketusnäytöllä toimii, kun niitä namiskojahan tuossa luurissa ei ole... >:)

18. kikuu

kikuu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Garmin ei taida olla ilmainen??

19. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/3/727334#4568506

20. Rosti

Rosti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuo "capslock-bugi" olikin vaan omaa EVO:a :D En vaan tajunnut, että kun näpyttää shiftiä tarpeeksi nii tulee kapsit päälle ja pois. Epäselvä feature kyllä!

En oo ees kokeillut vielä mp3-soitinta, mutta aika heikkoa on akkukesto ollut. Ehkä 3 päivää kestää nipin napin akku mun käytössä. Pitää tutkia josko käyttis/firmis-päivityksillä paranis (kuhan niitä ehtii latailla)

Ääninauhuri on tässä muuten yllättävän laadukas! Nauhoteltii treeniksellä huviksee jamittelua ja siitä sai jopa selvää. Kun vielä sais nauhotettua ulkosesta linjatulosta ääntä niin olisi kyllä aika helmi puhelin :D

21. kikuu

kikuu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26

Hmm.. no kai se sitten itelläkin on vain joku bugi. Olen kyllä kokeillut shiftiä rämpyttää. No kokeillaan jos sitä "vikaa" vielä esiintyy.

Jaa tämä sivu