1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Zyxelin Prestige 623R-T1 + SMC 7004VBR (Rautapalomuuri) yhdistetyksi?

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi JoNazs 10.08.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. JoNazs

    JoNazs Member

    Liittynyt:
    03.10.2006
    Viestejä:
    88
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikä löytyy nuo otsikossa mainitut boxit: Zyxelin "modeemi" ja SMC:n palomuuri... Olen nyt miljoonasti yrittänyt saada lähinnä tuota Zyxeliä connectable -tilaan (uTorrent), mutta pirun huonoin tuloksin.

    Onnistuuko rautapalomuurin kanssa? Sinne olen tainnut homman saada pelittämään... Mutta kun yritetään Zyxel saaha toimimaan niin pitääkö toimia ilman palomuuria siinä välissä (sitäkin olen yrittänyt)?

    Port Forwardin sivuilla neuvotaan menemään osoitteeseen 192.168.1.1, jotta päästään käsiksi Zyxelin asetuksiin. Ilman palomuuria kuitenkin ipconfig antaa täysin eri IP:n ja Default Gatewayn kuin tuo. Eli seurauksena on, että en pääse sinne sisään alkuunkaan. Tähän asti ainoa keino on ollut vaihtaa tuolta Network Connections -puolelta käsin nuo IP:t yms, mutta tällöin netti ei toimi.

    Eli voiko näillä pakotetuilla asetuksilla mennä tekemään halutut muutokset, jonka jälkeen vain vaihdetaan takasin ne perusasetukset? Jos voi niin joku muu mättää koska tämän olen jo kokeillut. Jostain syystä loppuu ideat tuon homman suorittamiseksi.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu