1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Zyxel p660 hw d1, Vista, Avast antivirus, Utorrent1.7.6

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi tauno83 19.01.2008.

  1. tauno83

    tauno83 Member

    Liittynyt:
    09.01.2008
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    MItä tehdä kun ei saa ladattua laillisella nopeudella. Npoeus 0-5Kb/s ja Utorrent sanoo no incoming connections. Unless the icon turns green, it could indicate a problem eith your network configuration. Mun mielest oon tehny kaikki sillai ku ollaan neuvottu eli PENKERE! Mitäs nyt? Tarttisko ottaa NAT kokonaam pois päältä? Miten otetaan ja miten vaikuttaa muihin juttuihi? Kysyn vaan...
     
  2.  
  3. Zachry

    Zachry Member

    Liittynyt:
    09.06.2007
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Oletko varmasti avannut portit torrentille ja katsonut että palomuuri ei estä lataamista?
     
  4. tauno83

    tauno83 Member

    Liittynyt:
    09.01.2008
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ainaki ku meen sinne 192.168.1.1 sivul ja siel oon tehny sen ja siel lukee utorrent. kyl ne pitäis kunnos oleen. ja palomuuris lukee torrentin ja dc:n kohdal että salli. joku voi tietyst laittaa kunnon ohjeet porttien avaamisee ja sen mitkä portit ja osoitteeet siihen kuuluu laittaa. voi ol et oon tehny sen päi vittui.
     
  5. Zachry

    Zachry Member

    Liittynyt:
    09.06.2007
    Viestejä:
    48
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  6. tauno83

    tauno83 Member

    Liittynyt:
    09.01.2008
    Viestejä:
    23
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos. Nyt on dc aktiivine mut torrentti ei toimi silti. Olen pistäny siihen ku se kattoo avoimen portin ni mikään ei ole auki. Vieläkin valittaa et on asetuksis jotain vikaa. Kerran oon saanu sen toimimaa mut sit taisin sählät jotai ja nyt en ole saanu enää. Ja sit toinen viel. COM Surrogate lakannu toimimast? Mikä se on ja millai sais kuntoo?
     
  7. maksis

    maksis Regular member

    Liittynyt:
    15.02.2005
    Viestejä:
    121
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kai molempien ohjelmien asetuksissa on eri portti..?
     

Jaa tämä sivu